Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko elää tiukkojen treenien ja dieettiä noudattavan kumppanin kanssa?

Vierailija
19.03.2023 |

Naisystäväni painaa 52 kiloa ja on 167 centtimetriä pitkä, treenaa kahdesti päivässä kuutena päivänä viikossa. Aamu alkaa lasillisella sitruunavettä ja jatkaa juomalla itsepuristetulla sellerimehulla sekä syömällä rasvatonta jugurttia 2dl tuoreiden marjojen kanssa.

Naisystävä ei syö mitään ylimääräisiä herkkuja tai sokeria. Joskus nauttii pari palaa tummaa suklaata.

Proteiinit koostuvat kanasta ja hiilarit ovat riisiä, bataattia tai vastaavaa missä ei juurikaan ole hiilareita. Vihanneksia ja kasviksia syö paljon. Jälkkäri on hedelmä tai marjoja. En muista aikaa milloin olisi syöty pikaruokaa tai pitsaa yhdessä.

Ei ole ammattiurheilija eikä fitnessurheilija. Miltä kuulostaa elämä?

Kommentit (181)

Vierailija
101/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve nainen. Ei pitäisi olla valittamista. Itse voit valmistaa niitä ruokia, joista pidät. Ei ongelmaa.

Vierailija
102/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Thaimaassa ja siellä oli ateriana kanaa ja riisiä kasviksilla ja jälkiruuaksi tuoretta mangoa. Mielestäni oli ihan täysipainoinen ateria. Ei ruokaan tarvita aina valkoista sokeria, jotta se voi olla oikeaa ruokaa. 

Aasialaisten maustekastikkeen kun tiedetään. Puolet sokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsttää nämä jotka punnitsee kaiken ruuan, ottaa kanamunista 1 kokoinainen ja yksi valkuiainen tyypit

Vierailija
104/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin elää mielummin ap:n kuvaileman spartalaisen kanssa kuin viikottain suklaata/sipsejä/karkkeja/leivonnaisia mätystävän kanssa.

Itse kun en ole herkkujen perään niin sohvalla raksupussia kauhova otus lähinnä ällöttäisi.

Meillä leivotaan osittain sen vuoksi, ettei tarvitsisi ostaa ällöttävän makeita ja rasvaisia kaupan tuotteita. Nyt viikonloppuna hoksasin, että vahingossa unohtui sokeri juustokakusta kokonaan. Yllätyin itsekin, kun ei haitannut makua lainkaan. Pikemminkin lime tuli entistä paremmin esiin.

Vierailija
105/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki miehet haluaisivat sen naisen vartalon, jonka tuolla elämäntavalla saa. Mutta on tylsää, kun nainen ei ikinä herkuttele. Herkuttelu vaan ikävä kyllä estää sen hoikkuuden. Ei voi voittaa.

Vierailija
106/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on valtavasti ylipainoisia ja siten monisairaita ihmisiä, jotka kasvattavat muutenkin isoa sote-budjettia. Hyvä, jos edes joku pitää kehonsa hoikkana ja treenattuna.

Vierailija
107/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki miehet haluaisivat sen naisen vartalon, jonka tuolla elämäntavalla saa. Mutta on tylsää, kun nainen ei ikinä herkuttele. Herkuttelu vaan ikävä kyllä estää sen hoikkuuden. Ei voi voittaa.

Ei pidä paikkaansa. Laihat rinnattomat eivät ole miesten mielestä seksikkäimpiä.

Vierailija
108/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota... En tiedä kuinka terve vartalo on tuollaisella liikunnan määrällä ja tuollaisilla syömisillä...

Vierailija
109/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen keittiö perustuu siihen että ensin laitetaan viisi ruokalusikallista sokeria, sitten Hoi sin kastiketta, soijakastiketta ja uuniin. Kärjistäen.

Vierailija
110/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Luoja on antanut kropan, siitä kannattaa pitää huolta. Ihrakasat ovat vain kateellisia.

Vierailija
111/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin elää mielummin ap:n kuvaileman spartalaisen kanssa kuin viikottain suklaata/sipsejä/karkkeja/leivonnaisia mätystävän kanssa.

Itse kun en ole herkkujen perään niin sohvalla raksupussia kauhova otus lähinnä ällöttäisi.

Ajatella joku mättää vIiKotTaIn herkkuja😆

Itse syön niitä päivittäin ja olen hyväkuntoinen mies.

Vierailija
112/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriö.

Vierailija
113/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse muttei anna panna.

Vierailija
114/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota... En tiedä kuinka terve vartalo on tuollaisella liikunnan määrällä ja tuollaisilla syömisillä...

No eihän miehet terveyttä haluakaan vaan hoikkuutta

Vierailija
115/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas kuten 80 % naisista.

Vierailija
116/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt tuollaista elämää joitain vuosia sitten. "Sallittujen" ruoka-aineiden määrä oli naurettavan pieni, pelkäsin hysteerisesti sokeria ja käytin kaikki ruoka-aineet vaa'alla. Liikuntaa harrastin monta tuntia päivässä. 168-senttisenä painoin 46kg, voitte kuvitella millaiselta näytin ja kuinka hyvä olo oli. Nyt kun olen tuon vaiheen yli päässyt ja löytänyt hyvän tasapainon treeniin ja syömisiin, en voisi seurustella ihmisen kanssa, jolla on supertiukka ruokavalio. Sellainen kumppani saattaisi suistaa minut takaisin tuohon meininkiin, enkä todellakaan halua sitä. Ja jos joku miettii että olen nyt joku läskipallero niin ei, en ole: painan 52kg, ja näytän hemmetisti paremmalta kuin silloin kun söin vähemmän ja liikuin enemmän.

Vierailija
117/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä olla tarkka ruokavalio jonkin muunkin syyn vuoksi kuin vain treenaamisen. Itselläni on esimerkiksi perussairauksieni vuoksi mahdollisimman vähäsuolainen ja lisäksi vielä FODMAP-ruokavalio. Mies syö useimmiten samaa ruokaa kuin minä, mutta toki täydentää satunnaisesti esim. pizzalla tjsp. roskaruoalla, joka on minulta täysin poissuljettu.

Uskon, että jokainen aikuinen on täysin kykenevä huolehtimaan omasta ruokavaliostaan. Kumppanin eri ruokavalio voi mielestäni häiritä tasan siitä syystä, että a) pitää mennä itse kauppaan ja/tai valmistaa itse oma ruokansa ja b) pitää kestää se, että kumppani ei osallistu esim. grillimätön syöntiin. Kummatkin ovat mielestäni käsittämättömän lapsellisia syitä.

En näe mitään ongelmaa eri ruokavalioissa tai ainakaan omassa suhteessani ei ongelmia ole

Vierailija
118/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella joku mättää vIiKotTaIn herkkuja😆

Itse syön niitä päivittäin ja olen hyväkuntoinen mies.

Mutta henkisesti heikko ja syöt tieten tahtoen epäterveellisesti. Miksi? 

Vierailija
119/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163 cm pitkä, painan 55 kg, minulla on C-kupin rinnat ja vatsalihakset piirtyvät esiin. Syön arjessa pääosin terveellisesti, mutta jos mieli tekee niin syön välillä surutta pitsaa, sushia, irtokarkkeja tai hampurilaisia, mitä milloinkin. Liikuntaa tulee koiran kanssa n.1,5-2h/päivä ja siihen päälle satunnaiset joogatunnit tai kuntosalit, mutta nämä ihan fiiliksen mukaan. Ruoka ja paino ei pyöri mielessä, vaan elän sillä tavalla kuin hyvältä tuntuu. Itsekin olen nuorempana elänyt tuon "fitness-villityksen" mukaisesti syöden tarkkoja punnittuja ruokamääriä ja kuntosalilla kävin 5x/vko, herkuttelu oli vain jotain helvetin protskupannareita tai protskupatukoita, mutta kroppa on tällä hetkellä paljon nätimpi ja solakampi kuin noina fanaattisina aikoina.

Voi sitä hyvässä kunnossa pysyä siis rennommallakin otteella kuin ap:n tapauksessa, eikä tarvitse olla ankeuttaja parisuhteessa kun mitään hyvää ei voi muka ikinä syödä. Kohtuus kaikessa.

Vierailija
120/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan puolisolleni mieluummin pienen iskävatsan kuin sikspäkin jos jälkimmäinen tarkoittaa yhteisistä nautinnoista luopumista. En saa niin paljon visuaalista nautintoa toisen ulkomuodosta että moinen kannattaisi, ja liikaa treenaavilla ei välttämättä enää edes seksiin riitä energiaa. Tai sekin on sellainen tehokas suoritus jonka jälkeen palataan palautusjuomiin ja pyörälenkille.