Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder - Priimamiehet, oikis ja lääkis

ABC
17.03.2023 |

Onko Tinderissä oikeasti miesten markkinat noiden oikeasti kaikkein haluttavimpien miesten kanssa?

Siis tiedän, että olen ihan nätti. En prinsessa, mutta ihan nätti. Ihan hyvässä trimmissä, ehkä alipainoinen, mutta ainakin olen trimmissä kunnossa. Ja minulla on AMK-tutkinto.

Kuitenkin, kun nuo priimamiehet, siis etenkin hyvännäköiset oikiksen tai lääkiksen miehet, joista olen paria tapaillut, eivät tunnu suhtautuvan vakavasti. Siis enemmänkin asenne on se, että: Voit tulla yöksi. Pidetään hauskaa. Toistekin. Siinä se.

Siis mikä näitä priimamiehiä vaivaa? Liiallinen itsetietoisuus? Vai tietoisuus siitä, että seuraa kyllä löytyy vähän turhankin helposti?

Vai miten tuollaisen kanssa pitäisi olla, kun tahtoisin kuitenkin jotain vakavampaa.

Kommentit (498)

Vierailija
221/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Varokaa oikislaisia miehiä. Viimeksi, kun yhden sellaisen, Raumasta kotoisin olevan varatuomarin kanssa olin, niin huumepäissään hakkasi ja potki ison Airedaleterrierrinsä hengiltä.

Muutaman viikon kuluttua yritti polttoitsemurhaa, kaatamalla bensaa päälleen ja sytyttämällä itsensä tulee. Vain siksi, kun joku kaukorakkautensa, Miss Suomi, ei tahtonut alkaa seurustella kanssaan. Ei ollut siis edes kertaakaan tavannut ko naista.

Erittäin väkivaltainen ja hengenvaarallinen.

Juu tämä mies määrittelee koko alan. Kiitos varoituksesta

Vierailija
222/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako hammaslääkärit?

Äkkiseltään tulee mieleen, että ovatkohan kovia valittamaan ja ohjeistamaan jatkuvasti jotain "älä syö sitä-tai-tätä, se kuluttaa hammaskiillettä" tai jotenkin neuroottisen tarkkoja ruokarytmistä - itselleni on kaikenlainen kontrollointi ja neuroottistyyppinen käytös ja kaikenlainen nipottaminen ehdoton ei. Jotenkin esim. juristeista tulee sellainen fiilis, että moni heistä on varmaan aika hankala ja nimenomaan omaa nipotustaipumuksen - voihan olla, että olen väärässä, mutta vähän sellainen pilkunviiljaajamielikuva heistä on päässyt syntymään.

Kirjoituksen perusteella olet itse kova valittamaan ja ohjeistamaan miten muiden tulisi toimia. 

Millä perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako hammaslääkärit?

Äkkiseltään tulee mieleen, että ovatkohan kovia valittamaan ja ohjeistamaan jatkuvasti jotain "älä syö sitä-tai-tätä, se kuluttaa hammaskiillettä" tai jotenkin neuroottisen tarkkoja ruokarytmistä - itselleni on kaikenlainen kontrollointi ja neuroottistyyppinen käytös ja kaikenlainen nipottaminen ehdoton ei. Jotenkin esim. juristeista tulee sellainen fiilis, että moni heistä on varmaan aika hankala ja nimenomaan omaa nipotustaipumuksen - voihan olla, että olen väärässä, mutta vähän sellainen pilkunviiljaajamielikuva heistä on päässyt syntymään.

Kirjoituksen perusteella olet itse kova valittamaan ja ohjeistamaan miten muiden tulisi toimia. 

Millä perusteella?

Koska tuokin teksti oli pelkkää valittamista. 

Vierailija
224/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheväkivallasta 90% on lääkärien ja juristien tekemää. Hakkaa kuin lääkäri vaimoaan sanonnan tietää kaikki.

Vierailija
225/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on juristi. En ymmärrä minkä takia "valtaosa" haluaisi deittailla juristia ja lääkäriä??? Juristin koulutus ja työ vaatii paljon lukemista. Ensin koulumateriaalin, sitten erilaisten papereiden lukemista. Se on erittäin, erittäin kaukana sellaisesta rennosta huumorityöstä. Se seuraa myös vapaa-aikaan. Ei juristi muutu yhtäkkiä rennoksi läppätyypiksi kotona, vaan aina se tietynlainen asenne on mukana. Tietysti oikeustieteelliseen sisään pääseminen jo vaatii tietynlaista luonnetta (jaksaa päntätä haastavia tekstejä ja ymmärtää ne.)

Arvostan korkeaa koulutusta, mutta itse en viihdy kirjaviisaiden seurassa vaan arvostan sellaista tietynlaista rentoutta.

En myöskään ymmärrä miksi haluaisin lääkärikumppanin? Lähinnä yököttää se mitä kaikkea hän tekee päivän aikana ja mihin kaikkialle koskee. Samoin lääkärit ovat tietyn tyyppisiä ihmisiä, koska jo pääsykoe vaatii tietynlaista luonnetta ja se luonne ei sovi minulle. En myöskään halua mitään kirjoitustaidotonta sieltä mistä aita on matalin-tyyppiä. Amk-tutkinto on hyvä.

Vierailija
226/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksenani ei ollut vähätellä isäni työtä. Olen oppinut häneltä paljon ja ollut aina fiksu. Olisin mielelläni itsekin juristi, mutta totuus on se, että luonteeni ei vain taivu siihen työhön ja sen olen hyväksynyt.

Vierailija
227/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa ammatti mikä tahansa niin monet ajattelee että aidan takana on vielä parempi ja toisaalta hyvät miehet varataan hyvissä ajoin

Vierailija
228/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni on juristi. En ymmärrä minkä takia "valtaosa" haluaisi deittailla juristia ja lääkäriä??? Juristin koulutus ja työ vaatii paljon lukemista. Ensin koulumateriaalin, sitten erilaisten papereiden lukemista. Se on erittäin, erittäin kaukana sellaisesta rennosta huumorityöstä. Se seuraa myös vapaa-aikaan. Ei juristi muutu yhtäkkiä rennoksi läppätyypiksi kotona, vaan aina se tietynlainen asenne on mukana. Tietysti oikeustieteelliseen sisään pääseminen jo vaatii tietynlaista luonnetta (jaksaa päntätä haastavia tekstejä ja ymmärtää ne.)

Arvostan korkeaa koulutusta, mutta itse en viihdy kirjaviisaiden seurassa vaan arvostan sellaista tietynlaista rentoutta.

En myöskään ymmärrä miksi haluaisin lääkärikumppanin? Lähinnä yököttää se mitä kaikkea hän tekee päivän aikana ja mihin kaikkialle koskee. Samoin lääkärit ovat tietyn tyyppisiä ihmisiä, koska jo pääsykoe vaatii tietynlaista luonnetta ja se luonne ei sovi minulle. En myöskään halua mitään kirjoitustaidotonta sieltä mistä aita on matalin-tyyppiä. Amk-tutkinto on hyvä.

Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa, etkö osaa asettua muiden asemaan? 

Vierailija
229/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo välttämättä priimoja ole. Miksi lääkis tai oikis tekisi kenestäkään priimaa. :D Ihan perus jannuja. Itse arvostan itseni korkealle enkä ole kiinnostunut ollenkaan tuollaisesta pelailusta.

Tosin monet oikeasti priimat haluavat kauniin yliopiston käyneen partnerin, ja näteille amk-tytöille jää se viihdyttäjän rooli.

Vierailija
230/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten tämän nyt muotoilisi, mutta ns. perus lääkäri tai -juristi tienaa sellaiset 6000-7000€/kk. Voin kertoa ettei sillä saa mitään rikasta elämää. Ei etenkään jos toinen puoliso ei tienaa hyvin. Eli ainakaan rahan takia ei kannata metsästää lääkäriä tai juristia. Tai ehkä se sitten on suhteellista mitä hakee, mutta jos itse hakisin tarkoituksella puolisoa, joka mahdollistaisi, niin katse olisi kyllä muualla. Vuositulojen pitäisi olla ehkä jotain 500k+ säännöllisesti, niin sitten voisi ajatella että elämä alkaisi oikeasti olla helpompaa. Mutta jostain alle kympin kuukausipalkasta ei kyllä verojen jälkeen mitään luxuselämää vietetä.

Tämä. Paitsi, että sanoisin lähemmäs 300 pitää tulla vuodessa että näkyy kunnolla elämän laadussa, ellei itsekin tienaa paljon.

Vierailija
231/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako hammaslääkärit?

Millä perusteella?

Koska tuokin teksti oli pelkkää valittamista. 

Oletkos itse mahdollisesti kontrolloiva henkilö, kun provosoidut siitä, että kontrollointia ja nipottamista kritisoidaan?

Vierailija
232/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omata mielestäni mies on priimaa, jos hän on kumppanina huomioiva, ihmisenä mukava ja hauska, seksissä kokeilunhaluinen ja taas kumppaninsa huomioiva. Ja ulkoiselta olemukseltaan sellainen, joka miellyttää siömää.  Lääkäreistä ja juristeista kaikki eivät todellakaan ole tätä kaikkea, tuskin edes iso osa.

Vierailija
233/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu nuori mieslääkäri ainakin valitteli että vaikea tyytyä keneenkään kun ei tiedä jos siellä tinderissä oottaa joku vieläkin parempi. Ei uskalla siksi sitoutua. Jotenkin surullista.

Näillä on usein lopulta kohtalona se, että heräävät n. 40-vuotiaana perheettömyyteensä, mutta siihen mennessä ovat jo keskivartalolihavia, pälvikaljuja setämiehiä (pitkät työpäivät istumatyössä tekee tehtävänsä) ja naiset haistaa epätoivon kilometrien päähän. Lisäksi heillä menee pitkään tajuta, etteivät olekaan enää samaa tasoa niiden hyvännäköisten 25v naisten kanssa. Siinähän ihmettelevät sitten ystävien perhe-elämää.

Katkeran naisen itselleen valehtelua. Mies alkaa olemaan mies vasta 40 vuotiaana ja 50v lääkäri on juurikin samaa tasoa 25v hyvännäköisen naisen kanssa koska miehen tason ratkaisee status, naisen tason nuoruus ja kauneus. Ymmärrän kyllä, että sinua v...uttaa kun lääkäri tai juristi ei kelpuuta sinua ja ikäkin alkaa painaa:) Kohta et saa enää edes talkkaria. Ei ole mitään epätoivoa koska mies voi saada lapsia koko ikänsä, sen sijaan 40v nainen on jo pahasti myöhässä ja ulkonäkö rapistunut. Mika Aaltoalkin sai lapsen 50 vuotiaana, saman voi tehdä myös lääkäri tai juristi nuoren naisen kanssa.

Vierailija
234/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne yököttävyydet voivat pelastaa sinunkin henkesi.

Vierailija
235/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saa valtavasti tykkäyksiä naisilta, niin onhan se aika loogista että hän haluaa hieman nauttia elämästä, ja "maistella erilaisia hedelmiä". Ei tuossa ole mielestäni sinänsä mitään väärää. Meistä jokainen saa yhden elämän, se kannattaa elää täysillä.

Mutta uskoisin että valtaosa tuollaisista miehistä kyllästyy aikanaan siihen kevyeen useiden ihmisten tapailuun, ja haluaa jotain vakavaa ja pysyvää, ehkä perustaa perheenkin.

Eli kyse on myös ihan tuurista ja ajoituksesta: pitäisi löytää ja pystyä nappaamaan tuollainen priima mies silloin kun se kyseinen mies on kyllästynyt tapailemaan lukuisia naisia, ja haluaa asettua aloilleen.

Vierailija
236/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. En yhtään ihmettele. Kukapa ei haluaisi miesystäväkseen lakimiestä tai lääkäriä? Voi tulla miehelle jonoa tarjolla olevien naisten kanssa. Varsinkin, jos mies on kaiken lisäksi vielä hyvännäköinen. 

No, eivät kaikki haluaisi. Yhden tutun mies on lääkäri, ja koko perheen elämä ja aikataulut pyörivät lääkärin työaikojen mukaan. En olisi itse valmis mukautumaan niin. 

Sama täällä. Seurustelin nuorempana juristimiehen kanssa, olen itse KTM. Kyllästyin siihen, että tyyppi oli aina töissä ja työ meni aina kaiken muun elämän edelle. Lähdin menemään. Nykyään taitaa styylata jonkun sairaanhoitajan kanssa, siinähän sovittelevat lastenhoitoa toistensa työaikoihin, hah hah.

Vierailija
237/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat tietenkin aina yksilöllisiä, mutta tunnen yhden perheen, jossa isä on lääkäri, ja ainakin siinä näyttää siltä, että arjen pyöritys ja kodinhoito on kokonaan naisen vastuulla, vaikka hänelläkin on aikaavievä työ, johon hän panostaa (eli ei ole mikään osa-aikainen suorittavan tason työ). En itse suostuisi tällaiseen diiliin.

Vierailija
238/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies saa valtavasti tykkäyksiä naisilta, niin onhan se aika loogista että hän haluaa hieman nauttia elämästä, ja "maistella erilaisia hedelmiä". Ei tuossa ole mielestäni sinänsä mitään väärää. Meistä jokainen saa yhden elämän, se kannattaa elää täysillä.

Mutta uskoisin että valtaosa tuollaisista miehistä kyllästyy aikanaan siihen kevyeen useiden ihmisten tapailuun, ja haluaa jotain vakavaa ja pysyvää, ehkä perustaa perheenkin.

Eli kyse on myös ihan tuurista ja ajoituksesta: pitäisi löytää ja pystyä nappaamaan tuollainen priima mies silloin kun se kyseinen mies on kyllästynyt tapailemaan lukuisia naisia, ja haluaa asettua aloilleen.

Itse en ainakaan haluaisi, että "priimamies" on kanssani siksi, että "haluaa asettua aloilleen". Haluan sellaisen suhteen, jossa mies on kanssani siksi, että haluaa olla juuri minun kanssani.

Vierailija
239/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa seurustella ihmisen kanssa, eikä ammatin, koulutuksen tai ulkonäön. Paitsi jos haluaa pinnallisen elämän.

Parisuhde on onnellisin tutkitusti, kun molempien älykkyysosamäärä ja sosiaalinen asema on suunnilleen sama. Jos kumppani on kovin erilainen kuin sinä esim. suuri ero tuloissa, tulee parisuhteeseensa helposti valta-asetelmia. Voin sanoa ihan rehellisesti, että en itse voisi seurustella työttömän tai kouluja käymättömän raksamiehen kanssa.

Minulle ei ole mitään väliä naisen tuloilla, kunhan ei tienaa enemmän, kuin minä. Silloin parisuhde ei toimi.

Selittäisitkö tarkemmin, millä tavalla parisuhde ei toimi? Tiedän useita pariskuntia, joissa nainen tienaa miestä enemmän. Esimerkiksi pari juristinaista, joilla huomattavasti pienituloisempi puoliso. Ehkä sulla on vaan heikko itsetunto tai perustat itsetuntosi tuloillesi?

t. 100keur/v tienaava sinkkunainen, jota ei haittaisi miehen pienemmän tulot (lapset mulla on jo tehtynä, että omalla kohdallani puhun kahden aikuisen parisuhteesta, en yhteisistä lapsista tai välttämättä edes yhteenmuutosta, mutta noilla em. juristinaisilla on myös lapsia pienituloisemman miehen kanssa ja ihan hyvin vissiin menee kuitenkin).

Miksi sinulla ei sitten ole miestä?

Varmaan siksi, että puhuu "kiloeuroista" eikä tuhansista kuten normaalit ihmiset.

Vierailija
240/498 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen lukenut äijä on sellainen mikä ei osaa tehdä mitään,kyllä kunnon mies korjaa talossa pikku viat taikka autossa . laita nyt tuollainen lukenut runkkari vaikka vaihtamaan auton rengasta ei onnistu tuhkamunia ovat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi