Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän puolue sopis mulle - ei mikään

Vierailija
17.03.2023 |

- Olen jossain asioissa vasemmistolainen, jossain enemmän oikeistolainen, joskus siltä väliltä
- En hyväksy sosiaalitukien poistoa (en saa niitä itse)
- Vastustan osan palkasta korvaamista sosiaalituilla, eli siis ahneita palkanmaksuhaluttomia työnantajia
- Kannatan aikaisempaa eläkeikää raskaaseen fyysiseen työhön

- Isien ehdottomasti oltava kotona lapsen kanssa puolet kotihoitoajasta
- Tasa-arvoa työelämässä ja muuten lisättävä kaikin tavoin

- En tuomitse homoja ja muita vähemmistöjä. En koe transihmisiä uhaksi, enkä luule että kaikkien pitäisi kuulua/kokea kuuluvansa jompaan kumpaan 2 sukupuolesta
- Vastustan vahvasti ns. eheytyshoitoja ja pidän niitä julmana hengellisenä väkivaltana
- olen kristitty, ja monessa asiassa perinteinen, vaikken homoja vastustakaan
- olen feministi, minulle se merkitsee tasa-arvoa, ei mitään naisten parempana pitämistä

- Kannatan eläinten oikeuksia, eläinkokeista luopumista, turkistarhauksen lopettamista, eläinpoliisivirkojen perustamista, kovempia rangaistuksia eläinrääkkäyksestä
- Muutenkin kannatan kovempia rangaistuksia mm.väkivaltarikoksista. Tukea uhreille. Luonnollisesti rikoksia tekeville (muualta tulleille) karkotus maasta.

- Hyvä vanhustenhoito on yhteiskunnan velvollisuus. Ei alalle sopimattomia töihin. Ei väliä mitä kansallisuutta on mutta suomea opeteltava.

- Kannatan Natoa ja Puolustusvoimien pitämistä vahvoina. Arvostan tervettä isänmaallisuutta, menneiden polvien työtä, myös rakennusperinnön suojelua.

- Hyväksyn abortin, mutten eutanasiaa, ellei siitä saada kokonaan poistettua väärinkäytösten mahdollisuus.

- Ihmisarvo ei ole kiinni etnisyydestä, mutta toki lakeja noudatettava.

- Arvostan pienyrittäjiä

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friikki

Vierailija
2/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku puolue tai henkilö jostain samaa mieltä, niin sitten taatusti jostain muusta asiasta ihan eri mieltä. No, pitää vaan valita pienin paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täysin yksimielinen minkään puolueen periaateohjelman kanssa. Sinunkaan ei kannata yrittää. Säädä odotuksesi kaikkien puolueiden tavoitteiden mukaisiksi ja katso, missä tarvitaan vähiten moukarointia.

Vierailija
4/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministinen puolue

Vierailija
5/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP.

Vierailija
6/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt ihan samaa, minua voisi kuvailla sanalla "vihreä persu". Mitä ihmettä voisin äänestää??

Vierailija
7/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa muihin väitteisiin totean, että mitään hengellistä väkivaltaa ei olekaan, sillä väkivalta edellyttää aina fyysisen koskemattomuuden loukkaamista.

Puhe jostain henkisestä tai hengellisestä väkivallasta on osa nykypäivän uhriutumiskulttia, jossa väkivallasta puhumisella joka paikassa pyritään kriminalisoimaan tietyistä asioista (esim. vähemmistöihin liittyvät kysymykset) eri mieltä oleminen. On moni minunkin kanssani ollut eri mieltä monesta asiasta, se on minusta tuntunut henkisesti raskaalta, mutta ei minulle olisi tullut mieleenikään väittää, että he olisivat tehneet väkivaltaa minua kohtaan.

Vierailija
8/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan minulta, perus suomalaiselta, jos vielä olet työssäkäyvä veronmaksaja tai pienyrittäjä, sanoisin että äänestä Perussuomalaisia.

Vierailija
9/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti täytyy valita se vähiten huono vaihtoehto. Sun tapauksessa varmaan demarit olisi järkevin vaihtoehto, koska se on vastavoima kahdelle muulle suurelle puolueelle (kok ja ps, jotka taas ei sovi sulle yhtään).

Vierailija
10/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto olisi tota Natoa lukuunottamatta aika hyvä match

Vierailija
11/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP.

Nykypäivän SDP ei eroa Vihreistä mitenkään.

Jos Vihreät ei kelpaa, miksi sitten SDP kelpaisi.

Vierailija
12/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää valita se itselle tärkein asia. Mulla se on ympäristökysymykset, joten äänestän vihreitä vaikka en ole yhtä liberaali kuin he. Muissa puolueissa ääni voi mennä jollekin, joka ei noita asioita priorisoi.

Vierailija
13/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan Vasemmistoliitolta. Eiköhän sieltä joku hyvä ehdokas löydy sulle

Vierailija
14/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa muihin väitteisiin totean, että mitään hengellistä väkivaltaa ei olekaan, sillä väkivalta edellyttää aina fyysisen koskemattomuuden loukkaamista.

Puhe jostain henkisestä tai hengellisestä väkivallasta on osa nykypäivän uhriutumiskulttia, jossa väkivallasta puhumisella joka paikassa pyritään kriminalisoimaan tietyistä asioista (esim. vähemmistöihin liittyvät kysymykset) eri mieltä oleminen. On moni minunkin kanssani ollut eri mieltä monesta asiasta, se on minusta tuntunut henkisesti raskaalta, mutta ei minulle olisi tullut mieleenikään väittää, että he olisivat tehneet väkivaltaa minua kohtaan.

Hengellinen ja henkinen ovat eri asioita. Viittaat tässä henkiseen väkivaltaan, joka todellakin on olemassa oleva asia. Riippumatta kenenkään mielipiteestä.

Vierailija
15/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monet suomalaiset on niin kuin ap, vähän välitilassa, vaikka palstahuutelijat antavat ymmärtää, että on esim. joku yhtenäinen vihervassari ryhmä, jossa kaikki on samaa mieltä kaikesta.

Vierailija
16/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinimusta liike on lähimpänä. Muuten lista on kuin heidän puolueohjalmasta paitsi mielipide NATOon.

Vierailija
17/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienpuolueille annettu ääni vain hajauttaa äänet, hukkaan menee. Olen opettaja ja nyt ensimmäistä kertaa annan Perussuomalaisille mahdollisuuden. Nykymeno ei tyydytä minua ja Kokoomus ajaa vain suuryritysten ja todella hyvätuloisten etuja.

Vierailija
18/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keksit, niin kerro minullekin.

Vierailija
19/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengellisestä väkivallasta en tiedä, mutta henkinen väkivalta on kyllä ihan rikoslaissa.

Vierailija
20/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoliitto olisi tota Natoa lukuunottamatta aika hyvä match

Nato on jo päätetty, joten Nato-kannan voi jättää huomiotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän