Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän puolue sopis mulle - ei mikään

Vierailija
17.03.2023 |

- Olen jossain asioissa vasemmistolainen, jossain enemmän oikeistolainen, joskus siltä väliltä
- En hyväksy sosiaalitukien poistoa (en saa niitä itse)
- Vastustan osan palkasta korvaamista sosiaalituilla, eli siis ahneita palkanmaksuhaluttomia työnantajia
- Kannatan aikaisempaa eläkeikää raskaaseen fyysiseen työhön

- Isien ehdottomasti oltava kotona lapsen kanssa puolet kotihoitoajasta
- Tasa-arvoa työelämässä ja muuten lisättävä kaikin tavoin

- En tuomitse homoja ja muita vähemmistöjä. En koe transihmisiä uhaksi, enkä luule että kaikkien pitäisi kuulua/kokea kuuluvansa jompaan kumpaan 2 sukupuolesta
- Vastustan vahvasti ns. eheytyshoitoja ja pidän niitä julmana hengellisenä väkivaltana
- olen kristitty, ja monessa asiassa perinteinen, vaikken homoja vastustakaan
- olen feministi, minulle se merkitsee tasa-arvoa, ei mitään naisten parempana pitämistä

- Kannatan eläinten oikeuksia, eläinkokeista luopumista, turkistarhauksen lopettamista, eläinpoliisivirkojen perustamista, kovempia rangaistuksia eläinrääkkäyksestä
- Muutenkin kannatan kovempia rangaistuksia mm.väkivaltarikoksista. Tukea uhreille. Luonnollisesti rikoksia tekeville (muualta tulleille) karkotus maasta.

- Hyvä vanhustenhoito on yhteiskunnan velvollisuus. Ei alalle sopimattomia töihin. Ei väliä mitä kansallisuutta on mutta suomea opeteltava.

- Kannatan Natoa ja Puolustusvoimien pitämistä vahvoina. Arvostan tervettä isänmaallisuutta, menneiden polvien työtä, myös rakennusperinnön suojelua.

- Hyväksyn abortin, mutten eutanasiaa, ellei siitä saada kokonaan poistettua väärinkäytösten mahdollisuus.

- Ihmisarvo ei ole kiinni etnisyydestä, mutta toki lakeja noudatettava.

- Arvostan pienyrittäjiä

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun teille aikuisille on ok translaki, mites lapset jotka kasvaa tähän hienoon uuteen normiin, voit olla mitä vain, alapää ei määritä kuka olet. Mies voi tulla naisten pukkariin yms. Nuorten pahoinvointi on lisääntynyt.

Teen työtä masentuneiden nuorten parissa, lähes jokainen kokee uuden seksuaalinormin ahdistavaksi ja sekoittavaksi! Ovat itsetuhoisia tämän takia.

Et ole mikään "sisar-hyvä", kun hyväksyt surutta kaiken täysin luonnonvastaisen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän