Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäät, jos yläosattomuus tulee uimahalleihin?

Vierailija
17.03.2023 |

Lopetatko uimahallissa käymisen siihen, vai eikö haittaa?

Kommentit (195)

Vierailija
121/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vuosiin uimahalleissa, eikä minua juuri haittaisi jos siellä ihmiset nykyään yläosattomissa juoksentelee. Ei tule kumminkaan käytyä niin ei väliä.

Vierailija
122/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa sain syöpädiagnoosin ja lokakuussa poistettiin kokonaan toinen rinta. Nyt käyn läpi sytostaattihoidot.

Olisiko teille ok jos minäkin olisin siellä uimahallissa ilman yläosaa, yksirintaisena?

Olen katsonut ahdistuneena peiliin. Tuntuu kuin en enää olisi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä setämiehiä alkaa uimaloissa näkymään. Kannatetaan lämpimästi ideaa. Uimalatkin saa lisää rahoitusta.

Vierailija
124/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella kehopositiivisella ukolla on isommat tissit kuin mulla. Siellähän nekin karvaiset tissit hyllyen hilluu, vaikka kokouimapuku olisi niille paljon parempi ja esteettisempi vaihtoehto. N B-cup

Vierailija
125/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyskuussa sain syöpädiagnoosin ja lokakuussa poistettiin kokonaan toinen rinta. Nyt käyn läpi sytostaattihoidot.

Olisiko teille ok jos minäkin olisin siellä uimahallissa ilman yläosaa, yksirintaisena?

Olen katsonut ahdistuneena peiliin. Tuntuu kuin en enää olisi nainen.

Olet tietenkin nainen. Totta kai jokainen saisi uida sellaisena kuin on. Ei uimahalli ole mikään puolipallojen rivinäyttely, vaikka moni täällä vitsailee.

Kaikkea hyvää sinulle ja onnea hoidolle!

Vierailija
126/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta ja kuvottavaa että puoliväkisin yritetään tehdä pikkutytöistäkin "seksikkäitä miniaikuisia" ja sitten huuli pyöreänä ihmetellään kun prvertikot saa väärän käsityksen!

Vierailija
127/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää, mitä hyötyä tästä olis

Vierailija
128/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa rauhassa hoopetterit ja incellit. Ei tule

Vierailija
129/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisissa oli haastateltu ihmisiä ja erään nuorehkon miehen kanta oli selvä: tottakai pitäisi sallia. Silmät jo ihan kiilui, kun ajattelukin asiaa.

Nämä aina kuvittelee, että ne yläosattomissa uimahalliin tulevat olisivat hyväkroppaiset Aada 22 v, Olivia 20 v ja Helmi 17 v. Ei tajuta, että todennäköisemmin sinne altaaseen pulahtaisi ilman yläosaa joku ei-niin-kauniskroppainen nainen. Tuskin samanlaista intoa noissa miehissä herättäisi, jos Terttu 75 v ja Irmeli 85 v tulevat yläosattomissa vastaan. :D

Vierailija
130/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettanut jo vuosia sitten, ällötti uida sontavedessä kun ihmiset eivät peseydy, uidaan hiukset auki ja pitkiä karvoja tarttuu käsiin, jopa hoitoaineet tukassa tullaan altaaseen ja meikeissä, parit harrastavat s€ksikihnaamista altaassa ja kuvittelevat ettei kukaan huomaa, lista on loputon hyi hitsi....

Vierailija
131/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se vähän outoa. Ei jotenkin mielestäni istu Suomeen. Täällä on liikaa kyyliä ihan molemmissa sukupuolissa. Joskus nuorempana otin aurinko yläosattomissa aina ulkomailla, mutta Suomessa siitä olisi tullut vain epämiellyttävä olo.

Vierailija
132/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettanut jo vuosia sitten, ällötti uida sontavedessä kun ihmiset eivät peseydy, uidaan hiukset auki ja pitkiä karvoja tarttuu käsiin, jopa hoitoaineet tukassa tullaan altaaseen ja meikeissä, parit harrastavat s€ksikihnaamista altaassa ja kuvittelevat ettei kukaan huomaa, lista on loputon hyi hitsi....

Niinpä ja sitten vielä, että mikä määrä pissaa siellä altaassa on! Tokihan se kloori desinfioi mutta silti.

Vierailija
133/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi kävisi kaikki muut ja vtuttaisi ne tissejään esittelevät hratsut jos tuollainen vapaus koittaisi. Sehän menisi nimittäin niin, että nämä eksihibionistit aloittaisivat hirveän metakan siitä, jos joku vahingossakin edes vilkaisisi heidän kellukkeitaan ja syyttäisivät seks.ahdistelusta.

Näinhän naiset toimivat tälläkin hetkellä joka paikassa. Itse mennään puolialasti heruttamaan julkiselle paikalle ja sitten, jos joku Jussi niitä rasvakudoskertymiä puolivahingossa vilkaisee, nostetaan syyte.

En tiedä, mikä nykyajan nuoria naisia vaivaa, mutta tervettä tuo touhu ei ole. Minun puolestani jokainen saa poukkoilla alasti missä tahansa, en koe mielipahaa tisseistä enkä muustakaan, mutta jos niitä menee julkisesti esittelemään, pitää sietää seuraukset myös.

T. Vanhahko nainen, joka ei ihan hiffaa, mikä teitä viiraa.

Vierailija
134/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan mies aloittaisi uimisen harrastuksena, jos tuo toteutuu? Voisi tosiaan olla hyvä idea kansanterveydellisesti.

Vierailija
135/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa ja miehille housuton vuoro? Vai mikä osa pidetään esillä, käsi?

Vierailija
136/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tissi-intoilijat haluaa kieltää sen tosiseikan että naisen rinnat ovat vahvasti eroottinen näky miehille. Nuori mies ei pysty erektiota estämään sen näyn edessä. Ei ole mikään neutraali, sukupuoleton asia. Yhteisissä tiloissa on syytä hillitä eroottisia ärsykkeitä, eihän me julkista yhdyntääkään sallita.

Vierailija
137/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mulle vaikka kaikki saisi mennä nakuina missä vaan, kunhan mulle jätetään oikeus pitää vaatteet päällä ja uimahallissa kokouikkari, uimalakki, uimalasit, korvatulpat ja nenäklipsi ja keskittyä treeniin.

Vierailija
138/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minulle. 

Vierailija
139/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa ja miehille housuton vuoro? Vai mikä osa pidetään esillä, käsi?

Tai miehille vuoro jossa tissit pitää laittaa piiloon? :p

Vierailija
140/195 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uimahallikäynnit jää siihen. Varsinkin perheen kanssa. Tuleeko kodeissa riitaa, jos mies harrastaa uintia?