Mitä tykkäät, jos yläosattomuus tulee uimahalleihin?
Lopetatko uimahallissa käymisen siihen, vai eikö haittaa?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi joilla naisilla on kova tarve päästä esittelemään tissejään uimahalleissa, rannoilla ja muissa julkisissa paikoissa.
Se on sitä lesboilua tai lgbt juttua, jotain sellaisia nuo palstetaan tissit tempausten naiset on.
Haluaisin tavata uimahallissa n. 38-48-vuotiaan neidon, jolla olisi hyvin suuret ja riippuvat rinnat. Voitaisiin mennä uimahallin kahvioon pehmiksille ja minä kyllä tarjoaisin kaiken, mitä tällainen uhkean upea feminiininen kaunokainen haluaisi sieltä ostaa!
Jo pelkkä ajatus tällaisesta viehkeän aistikkaasta uimahallikohtaamisesta saa sydämeni pamppailemaan hallitsemattomasti! Voih, kunpa löytäisin neidon kauneimman vaikkapa juuri uimahallissa tai jostain muusta julkisesta tilasta.
Mun mielestä voitaisiin perustaa sellaisia hallipäiviä, jolloin saa uida kuinka parhaaksi tahtoo. Eli yläosattomissa, kokouikkareissa, nakuna tms. Silloin ei tarvitse kenenkään häkeltyä, kun on virallisesti asu-vapaa-päivä.
Näin miehenä kuvittelisin, että isorintaisten on paljon mukavempaa uida, kun ne pysyy aloillaan eikä vaapu minne sattuu uidessa.
Olisihan se hieno uida yhdessä suomalaisen samanthan kanssa
Enpä usko että tulee, mutta ei mua haittaa, jos joku haluaa tissejänsä ulkoiluttaa. Minä en aio yläosattomissa kekkaloida.
entä jos seisoo käsillään, onko vyötärö raja jonka yläpuolelta saa olla paljaana?
-Jorse
Onneksi olen kohta virallisesti nainen niin pääsen myös alaosattomien naisten osastolle :)
t. Rami-80
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Itse aion käyttää edelleen uimapukua, koska se on uimiseen kaikkein käytännöllisin, mutta ihan sama, mitä muut käyttävät. Kyllä minä ne tissit siellä suihkutiloissa joka tapauksessa näen.
Sama mulla. Näen tissit suihkutiloissa, kun olen nykyään nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan vaikuttaisi, jos olisin vain itse menossa, mutta en välttämättä pientä lastani veisi uimahalliin tuollaisessa tilanteessa.
-Isä
Miksi? Tuskin se pieni lapsi traumatisoituu jos näkee tissit.
Vierailija kirjoitti:
Naisille kysymys: onko uiminen helpompaa tai vaikeampaa rinnat paljaana?
Riippuu varustuksesta. Minun ryntäilläni on parempi pitää uikkaria.