Mitä tykkäät, jos yläosattomuus tulee uimahalleihin?
Lopetatko uimahallissa käymisen siihen, vai eikö haittaa?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Ei tissit sinällään hetkauta mutta arveluttaa lieveilmiöt.
Mitäs ne olis?
no jos on kovin isot rinnat,voi jalat edellä hypätessä räiskyä vettä muiden uimareiden päälle
Vierailija kirjoitti:
Kenen ehdotus tämä on? Kaikenmaailman tiirailijat kyllä tunkisivat altaisiin, yök. Ihan typerä ajatus, eipä voisi enää uimahalliinkaan mennä, kun voimaantuneet esittelisivät tissiulokkeitaan.
No se on hyvä juttu
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tisseissä on verrattuna varpaisiin, nenään, napaan tai korviin. Samanlaisia ihmisen osia.
niin pinppikin, mutta miesten pippelit voi nousta pystyyn
Siis käyttävätkö naiset yläosaa vain, koska on pakko? :D
Voin vain kuvitella miten 🐐-paimenet ja muut 🐪-kuskit valtaisivat kaikki uimahallit ja siinä ei enää yksikään uimahallissa asioiva tai sieltä poistuva nainen olisi turvassa 🤯
Vierailija kirjoitti:
Voin vain kuvitella miten 🐐-paimenet ja muut 🐪-kuskit valtaisivat kaikki uimahallit ja siinä ei enää yksikään uimahallissa asioiva tai sieltä poistuva nainen olisi turvassa 🤯
siellä taas joku persu projisoi omia r a i s k a u s halujaan
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt, mitä ihmeellistä on tisseissä/rinnoissa. Samaa ihoa ne kaikki on. Lähinnä tulee mieleen joku apinan tasolle jäänyt joka hullaantuu nähdessään.. noh, ihoa. Sama pätee pyllyihin. Niin ja olen muuten mies. Sukupuolielimet ymmärrän paremmin, eikä niissäkään pelkkä näkeminen ole se juttu.
Oletko liian tottunut "ihoon"? Käyt saunassa vielä aikuisenakin koko suvun kanssa (siskojen,äidin,mummun,tätien. Ehkä naapureiden ja muidenkin kavereiden) ja käyskentelette muutenkin ilman rihmankiertämää niin kotona kuin mökeilläkin?
Vierailija kirjoitti:
Siis hehän eivät saisi tulla sinne ollenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen ehdotus tämä on? Kaikenmaailman tiirailijat kyllä tunkisivat altaisiin, yök. Ihan typerä ajatus, eipä voisi enää uimahalliinkaan mennä, kun voimaantuneet esittelisivät tissiulokkeitaan.
No se on hyvä juttu
Sekin on vain luonnollista 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tisseissä on verrattuna varpaisiin, nenään, napaan tai korviin. Samanlaisia ihmisen osia.
niin pinppikin, mutta miesten pippelit voi nousta pystyyn
Sekin on vain luonnollista 👋
Kun yläosasta tehtäis vapaaehtoinen, oltais muka kaikki ilman yläosaa? Höpöhöpö. Luulen, että 98% käyttäis edelleen yläosaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitä alettiin miettiä, kun muuallakin Euroopassa tuli sellaista uudistusta.
Ihan sama! En käy uimahallissa!
Vierailija kirjoitti:
Kun yläosasta tehtäis vapaaehtoinen, oltais muka kaikki ilman yläosaa? Höpöhöpö. Luulen, että 98% käyttäis edelleen yläosaa.
Muutama vanha lesbopari ja nudistinainen ehkä olisivat ilman yläosaa, muut pitäisivät päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne 2% nauttisivat jakamattomasta huomiosta. Rintaimplanttien kulut saisivat kunnollista ja näkyvää vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Ei tissit sinällään hetkauta mutta arveluttaa lieveilmiöt.
Tissejä ei ole pakko näyttää. Mutta ne saisi näyttää.
Minä kannatan tätä. Uusvarovaisuus pelaa islamismin pussiin. En vastusta mmuuttoa, mutta is lamisaatiota ja uuskonservatismia sen sijaan pidän huonona kehityksenä.
Mikä ihmeen uusvarovaisuus? Kyse on länsimaissakin aika vanhasta traditiosta, että naiset peittävät rintansa julkisella paikalla.
No niin on vanha traditio sekin, että miehet peittävät rintansa julkisella paikalla. Nykyään kuvitellaan että miesten paljaat ylävartalot olisivat aina olleet hyväksyttyjä. Kummasti jo parissa sukupolvessa voi muuttua se, mitä pidetään luonnollisena. Jos ette halua naisille oikeutta olla rinnat paljaana traditioita kunnioittaaksenne niin olkaa siis hyvät ja vaatikaa tuon oikeuden poistamista myös miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että 99,99 pros käyttäisi yläosaa
Mikään ei tänä päivänä ei enää yllätä. Ainakin transnaisille tämä varmasti pian suodaan, muuten loukataan heidän tunteitaan ja oikeuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä setämiehiä alkaa uimaloissa näkymään. Kannatetaan lämpimästi ideaa. Uimalatkin saa lisää rahoitusta.
Ei vaan setämiehet häviää uimaloista. Vaimot pitää siitä huolen.