Mitä tykkäät, jos yläosattomuus tulee uimahalleihin?
Lopetatko uimahallissa käymisen siihen, vai eikö haittaa?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vain, että kaikki yläosattomissa uivat naiset ovat vahvasti kehopositiivisia 🤢
Etelä-Euroopan rannoilla ei ole näin :)
Etelä-Eurooran rannat ovat kyllä luksusta. Nuoret naiset ovat tasa-arvoisesti rinnat paljaana. Toivottavasti tasa-arvo kehittyy Suomessakin joskus vastaamaan tätä.
Noh, ei tuolla yleensä kovin erikoisia nuoria naisia näe yläosattomissa, Kreikka, Italia, Espanja, Portugali, Etelä-Ranska käyty useasti läpi. Missä niitä näkee paljon?
Vierailija kirjoitti:
Wokelluksen unelma on muuttaa tämä maa Suomen kansandemokraattiseksi tasavallaksi. Mukaan kuuluvat toki mielipidepoliisi ja muut tutut jutut DDR:n malliin. Siellähän tuo nudismi oli voimissaan pitkään.
Taantumusta vastaan vaaleissa liput tanassa. TehtAt kansan omistukseen!!! 😂
En ole ikinä ymmärtänyt, mitä ihmeellistä on tisseissä/rinnoissa. Samaa ihoa ne kaikki on. Lähinnä tulee mieleen joku apinan tasolle jäänyt joka hullaantuu nähdessään.. noh, ihoa. Sama pätee pyllyihin. Niin ja olen muuten mies. Sukupuolielimet ymmärrän paremmin, eikä niissäkään pelkkä näkeminen ole se juttu.
Jos yläosattomuus tulee uimahalleihin, voi olla, että tulevat muutkin kuin yläosattomuus.
Mukavan DDR: läistä. Mutta Suomihan on.
Enpä ole käynyt uimahallissa tai kylpylässä varmaan kahteenkymmeneen vuoteen, oma rantasauna ja poreallas järven rannalla riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vain, että kaikki yläosattomissa uivat naiset ovat vahvasti kehopositiivisia 🤢
Etelä-Euroopan rannoilla ei ole näin :)
Etelä-Eurooran rannat ovat kyllä luksusta. Nuoret naiset ovat tasa-arvoisesti rinnat paljaana. Toivottavasti tasa-arvo kehittyy Suomessakin joskus vastaamaan tätä.
Noh, ei tuolla yleensä kovin erikoisia nuoria naisia näe yläosattomissa, Kreikka, Italia, Espanja, Portugali, Etelä-Ranska käyty useasti läpi. Missä niitä näkee paljon?
Britit painelee tissit paljaana, eipä juuri muut. Saksalaiset hakeutuu nudistirannoille.
Äärimmäisen surulliseksihan se tekee jos näkee oikein muodokkaan rintavarustuksen. On kuin olisi äärimmäisellä laihdutuskuurilla ja joku heiluttelisi höyryävän tuoretta kypsää munkkia nenän alla.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt, mitä ihmeellistä on tisseissä/rinnoissa. Samaa ihoa ne kaikki on. Lähinnä tulee mieleen joku apinan tasolle jäänyt joka hullaantuu nähdessään.. noh, ihoa. Sama pätee pyllyihin. Niin ja olen muuten mies. Sukupuolielimet ymmärrän paremmin, eikä niissäkään pelkkä näkeminen ole se juttu.
Oot nukkunu biologian tunnilla?
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä hauska, että tissien vapautta vastustavat ovat aina pelkästään naisia. Naiset jostain syystä päässään seksualisoivat rinnat vaikkei kukaan muu niin tee. Naiset itse ovat suurin este naisten oikeuksien parantamiseen ja tasa-arvon saavuttamiseksi.
No miksei rintoja saisi seksualisoida? :D Minusta saa ja olisi vaan outoa, jos ihmisessä ei saisi olla enää mitään seksuaalista. Kyllähän esim. miesten lihaksiakin kytätään siinä mielessä.
Kukaan ei halua nähdä mun riippareita siellä vedessä loiskimassa toisiaan vasten. Pidän mielelläni ne uikkareissa kurissa.
En usko, että tulee. Ja vaikka tulisikin, monet naiset eivät halua paljastella. Tuijottajia lienee ihan tarpeeksi jo nyt.
Toivottavasti toteutuu. Teinityttöjä tissit paljaana, toki muitakin.
Ei siellä silmät kiinni tartte kulkea, katselua ei voi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä hauska, että tissien vapautta vastustavat ovat aina pelkästään naisia. Naiset jostain syystä päässään seksualisoivat rinnat vaikkei kukaan muu niin tee. Naiset itse ovat suurin este naisten oikeuksien parantamiseen ja tasa-arvon saavuttamiseksi.
No miksei rintoja saisi seksualisoida? :D Minusta saa ja olisi vaan outoa, jos ihmisessä ei saisi olla enää mitään seksuaalista. Kyllähän esim. miesten lihaksiakin kytätään siinä mielessä.
Stalinismiin kuului naisen seksualisoinni täydellinen kieltäminen. Sitä ajavat mut wokeltajat ja kolmannen aallon feministit. Ne naiset jotka sata vuotta sitten tekivät valtavan arvokkaan työn tasa-arvon puolesta kääntyisivät haudoissaan jos kuulisivat mitä nykyfeministit ajavat.
Jatkan itse uimahallissa käymistä, mutta miehen on valitettavasti lopetettava, en päästä häntä enää uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo minua haittaa jos se ei ole pakollista.
Minusta yläosattomuus pitäisi olla pakollista. Kaikilla yläosa tai ei sitten kenelläkään..
Vierailija kirjoitti:
Haluan että naiset ui ilman yläosaa uimahalleissa ja kannatan myös sitä että naiset kulkevat tissit paljaana kaduilla. Olen heteromies ja tykkään silmänruuasta ;)
M29
"läpyt" minä myös
-Rolf 68
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että olet hetero?
Itsepäs en voisi olla kiihottumatta, kun näen vähäpukeisia naisia. Paljaat rinnat vieläpä...
niin eipä siinä pysty enää hyvin kontrolloimaan oman kehon pysyvän neutraalina.
Vaikeaksi tehdään nykypäivänä heteron elämä.
M30
Wokelluksen unelma on muuttaa tämä maa Suomen kansandemokraattiseksi tasavallaksi. Mukaan kuuluvat toki mielipidepoliisi ja muut tutut jutut DDR:n malliin. Siellähän tuo nudismi oli voimissaan pitkään.