Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäät, jos yläosattomuus tulee uimahalleihin?

Vierailija
17.03.2023 |

Lopetatko uimahallissa käymisen siihen, vai eikö haittaa?

Kommentit (195)

Vierailija
101/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokelluksen unelma on muuttaa tämä maa Suomen kansandemokraattiseksi tasavallaksi. Mukaan kuuluvat toki mielipidepoliisi ja muut tutut jutut DDR:n malliin. Siellähän tuo nudismi oli voimissaan pitkään.

Vierailija
102/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vain, että kaikki yläosattomissa uivat naiset ovat vahvasti kehopositiivisia 🤢

Etelä-Euroopan rannoilla ei ole näin :)

Etelä-Eurooran rannat ovat kyllä luksusta. Nuoret naiset ovat tasa-arvoisesti rinnat paljaana. Toivottavasti tasa-arvo kehittyy Suomessakin joskus vastaamaan tätä.

Noh, ei tuolla yleensä kovin erikoisia nuoria naisia näe yläosattomissa, Kreikka, Italia, Espanja, Portugali, Etelä-Ranska käyty useasti läpi. Missä niitä näkee paljon? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wokelluksen unelma on muuttaa tämä maa Suomen kansandemokraattiseksi tasavallaksi. Mukaan kuuluvat toki mielipidepoliisi ja muut tutut jutut DDR:n malliin. Siellähän tuo nudismi oli voimissaan pitkään.

Taantumusta vastaan vaaleissa liput tanassa. TehtAt kansan omistukseen!!! 😂

Vierailija
104/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt, mitä ihmeellistä on tisseissä/rinnoissa. Samaa ihoa ne kaikki on. Lähinnä tulee mieleen joku apinan tasolle jäänyt joka hullaantuu nähdessään.. noh, ihoa. Sama pätee pyllyihin. Niin ja olen muuten mies. Sukupuolielimet ymmärrän paremmin, eikä niissäkään pelkkä näkeminen ole se juttu.

Vierailija
105/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yläosattomuus tulee uimahalleihin, voi olla, että tulevat muutkin kuin yläosattomuus.

Vierailija
106/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan DDR: läistä. Mutta Suomihan on.

Vierailija
107/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole käynyt uimahallissa tai kylpylässä varmaan kahteenkymmeneen vuoteen, oma rantasauna ja poreallas järven rannalla riittää minulle.

Vierailija
108/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi vain, että kaikki yläosattomissa uivat naiset ovat vahvasti kehopositiivisia 🤢

Etelä-Euroopan rannoilla ei ole näin :)

Etelä-Eurooran rannat ovat kyllä luksusta. Nuoret naiset ovat tasa-arvoisesti rinnat paljaana. Toivottavasti tasa-arvo kehittyy Suomessakin joskus vastaamaan tätä.

Noh, ei tuolla yleensä kovin erikoisia nuoria naisia näe yläosattomissa, Kreikka, Italia, Espanja, Portugali, Etelä-Ranska käyty useasti läpi. Missä niitä näkee paljon? 

Britit painelee tissit paljaana, eipä juuri muut. Saksalaiset hakeutuu nudistirannoille.

Vierailija
109/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen surulliseksihan se tekee jos näkee oikein muodokkaan rintavarustuksen. On kuin olisi äärimmäisellä laihdutuskuurilla ja joku heiluttelisi höyryävän tuoretta kypsää munkkia nenän alla.

Vierailija
110/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kovasti.

Vierailija
111/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt, mitä ihmeellistä on tisseissä/rinnoissa. Samaa ihoa ne kaikki on. Lähinnä tulee mieleen joku apinan tasolle jäänyt joka hullaantuu nähdessään.. noh, ihoa. Sama pätee pyllyihin. Niin ja olen muuten mies. Sukupuolielimet ymmärrän paremmin, eikä niissäkään pelkkä näkeminen ole se juttu.

Oot nukkunu biologian tunnilla?

Vierailija
112/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä hauska, että tissien vapautta vastustavat ovat aina pelkästään naisia. Naiset jostain syystä päässään seksualisoivat rinnat vaikkei kukaan muu niin tee. Naiset itse ovat suurin este naisten oikeuksien parantamiseen ja tasa-arvon saavuttamiseksi. 

No miksei rintoja saisi seksualisoida? :D Minusta saa ja olisi vaan outoa, jos ihmisessä ei saisi olla enää mitään seksuaalista. Kyllähän esim. miesten lihaksiakin kytätään siinä mielessä.

Vierailija
113/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua nähdä mun riippareita siellä vedessä loiskimassa toisiaan vasten. Pidän mielelläni ne uikkareissa kurissa.

Vierailija
114/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tulee. Ja vaikka tulisikin, monet naiset eivät halua paljastella. Tuijottajia lienee ihan tarpeeksi jo nyt.

Vierailija
115/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti toteutuu. Teinityttöjä tissit paljaana, toki muitakin.

Ei siellä silmät kiinni tartte kulkea, katselua ei voi kieltää.

Vierailija
116/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä hauska, että tissien vapautta vastustavat ovat aina pelkästään naisia. Naiset jostain syystä päässään seksualisoivat rinnat vaikkei kukaan muu niin tee. Naiset itse ovat suurin este naisten oikeuksien parantamiseen ja tasa-arvon saavuttamiseksi. 

No miksei rintoja saisi seksualisoida? :D Minusta saa ja olisi vaan outoa, jos ihmisessä ei saisi olla enää mitään seksuaalista. Kyllähän esim. miesten lihaksiakin kytätään siinä mielessä.

Stalinismiin kuului naisen seksualisoinni täydellinen kieltäminen. Sitä ajavat mut wokeltajat ja kolmannen aallon feministit. Ne naiset jotka sata vuotta sitten tekivät valtavan arvokkaan työn tasa-arvon puolesta kääntyisivät haudoissaan jos kuulisivat mitä nykyfeministit ajavat.

Vierailija
117/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan itse uimahallissa käymistä, mutta miehen on valitettavasti lopetettava, en päästä häntä enää uimaan. 

Vierailija
118/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo minua haittaa jos se ei ole pakollista.

Minusta yläosattomuus pitäisi olla pakollista. Kaikilla yläosa tai ei sitten kenelläkään..

Vierailija
119/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan että naiset ui ilman yläosaa uimahalleissa ja kannatan myös sitä että naiset kulkevat tissit paljaana kaduilla. Olen heteromies ja tykkään silmänruuasta ;) 

M29

"läpyt" minä myös

-Rolf 68

Vierailija
120/195 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että olet hetero?

Itsepäs en voisi olla kiihottumatta, kun näen vähäpukeisia naisia. Paljaat rinnat vieläpä...

niin eipä siinä pysty enää hyvin kontrolloimaan oman kehon pysyvän neutraalina.

Vaikeaksi tehdään nykypäivänä heteron elämä.

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi