Mitä tykkäät, jos yläosattomuus tulee uimahalleihin?
Lopetatko uimahallissa käymisen siihen, vai eikö haittaa?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
No ne tissit näen joka tapauksessa suihkussa kun olen itsekin nainen. Suurimmalla osalla on rumat lärpäkkeet. Ihan sama jos altaassakin mennä lärpyttäisivät.
Mahtaisi olla hilpeitä havaintoja uimalasien kanssa sukeltavilla, kun kaikenmoisia syvyyspommeja huljuaa vieressä..
Toivottavasti myös mummoikäiset käyttävät tämän valinnanmahdollisuuden, niin miehetkin näkevät, mitä on odotettavissa. Ja totutaan kehojen moninaisuuteen.
Luulen kuitenkin, että tissinsä paljastavat vain nuoret ja nätit, jostain syystä.. t. nainen 66 v.
Siis sallittua uida yläosattomissa vai pakko?
Tuskinpa paljoa itselle vaikuttaa. Olen M34.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti myös mummoikäiset käyttävät tämän valinnanmahdollisuuden, niin miehetkin näkevät, mitä on odotettavissa. Ja totutaan kehojen moninaisuuteen.
Luulen kuitenkin, että tissinsä paljastavat vain nuoret ja nätit, jostain syystä.. t. nainen 66 v.
Luulenpa että pahemmin ei nuoria ja nättejä tissien paljastajia nähdä, ei niitä näe nytkään niissä paikoissa missä se on sallittua.
Varaan käsivoidetta riittävästi mukaan
-Mogwi
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisimmin paljastaa vain muutamat huomionhakuiset friikit.
En usko mihinkään laajaan joukkopaljasteluun. Varsinkin kun miettii millaiset ja minkä ikäiset naiset ylipäätään käyvät ahkerasti uimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Ei tissit sinällään hetkauta mutta arveluttaa lieveilmiöt.
Mitäs ne olis?
Pervot huohottamassa. Nyt jo on ikävää kun äijät kyttää vaikka on uimapuku päällä.
Et olisi edes vastannut hänelle. Odottaa kuumaa keskustelua.
Loistavaa tasa-arvon kehitystä. Pitääkin ostaa uimahallin kausikortti. Nyt siellä on jo kisauimareilla uskomattoman niukat asut pepusta. Pitää vaan keskittyä, ettei vahingossa niele liikaa vettä.
Nyt kaikki naiset kannattamaan tasa-arvoa!
Luultavasti menisin jatkossa uimaan vain naisten vuoroille, jos sellaisia uimahallissa on. Nainen siis itsekin, mutta epäilen että yläosattomuus tai edes sen mahdollisuus saisi aikaan epätoivottuja lieveilmiöitä sekavuoroilla.
Harmi vain, että kaikki yläosattomissa uivat naiset ovat vahvasti kehopositiivisia 🤢
Vierailija kirjoitti:
Tissejä ei ole pakko näyttää. Mutta ne saisi näyttää.
Minä kannatan tätä. Uusvarovaisuus pelaa islamismin pussiin. En vastusta mmuuttoa, mutta is lamisaatiota ja uuskonservatismia sen sijaan pidän huonona kehityksenä.
Vierailija kirjoitti:
Harmi vain, että kaikki yläosattomissa uivat naiset ovat vahvasti kehopositiivisia 🤢
Etelä-Euroopan rannoilla ei ole näin :)
Ei haittaisi yhtään. Olen ylpeä rinnoistani enkä ujostele muiden edessä.
Alastomuus on kaunista, olisin vaikka ilman alaosaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Euroopan rannoilla ei ole näin :)
Etelä-Eurooran rannat ovat kyllä luksusta. Nuoret naiset ovat tasa-arvoisesti rinnat paljaana. Toivottavasti tasa-arvo kehittyy Suomessakin joskus vastaamaan tätä.
Haluan että naiset ui ilman yläosaa uimahalleissa ja kannatan myös sitä että naiset kulkevat tissit paljaana kaduilla. Olen heteromies ja tykkään silmänruuasta ;)
M29
Suomessa tissiaktivistit on aina sellaisia joita kukaan ei haluaisi nähdä yläosattomissa. Koskaan tissiflashmobeissa ei ole ollut hyvännäköisiä beibejä vaan niitä kehoposareita? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissejä ei ole pakko näyttää. Mutta ne saisi näyttää.
Minä kannatan tätä. Uusvarovaisuus pelaa islamismin pussiin. En vastusta mmuuttoa, mutta is lamisaatiota ja uuskonservatismia sen sijaan pidän huonona kehityksenä.
Mikä ihmeen uusvarovaisuus? Kyse on länsimaissakin aika vanhasta traditiosta, että naiset peittävät rintansa julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ylpeilemäänkö sinne uimahalliin mennäänkin? :D
Vierailija kirjoitti:
Mitähän kaunista oikein löydät alastomuudessa? Miehetkin ilman housuja! Kaunista?!
Rintasi ovat siis ylpeytesi aihe!? No, onhan sekin....tyhjää parempi!
Naiset saa olla ihan vapaasti miten haluaa mutta kun itse tissejään näyttelee niin on ihan turha uhriutua ja syyttää ahdistelusta kun huonommat miehetkin katsoo niiden toivottujen top 10 miesten lisäksi