Toppatakki, josta vetoketju rikki... Roskiin suoraan, vai Roskalava-ryhmään?
Yritänkö lahjoittaa sen jollekin fb:n roskalava-ryhmässä vai onko järkevämpää nakata roskiin?
Asiasta ongelman tekee se, että mun pitäis pestä takki, ennenkuin otan siitä kuvan ja laitan roskalavaryhmään.
Ja tuntuu pöljältä alkaa nähdä pesemisen vaivaa, tuhlata vettä ja sähköä, jos sitä ei kukaan sitten haluakaan.
Että niin... Kuinkahan suurella tai pienellä todennäköisyydellä takin joku korjattavaksi haluaa?
On siisti yksivärinen perustakki muuten, muttei mitään kallista merkkiä.
Kommentit (107)
Kauheeta. Kirppikseltä voi löytää takkeja 2-6€ kappale . Ja farkkuja 1-6€ . Uimapukuja lapsille 1€. Vuosaaren kirppis UFF siellä alhaalla Citymarket. Verhoja. Varastettu tavara toki kiertää . Vanhat verhot voit itse ommella vaikka mökille tai muuhun käyttöön. Saunaan. Tai muuta sehän on kangasta . Pöytäliinasta saat tyynyn päälliset . Pyyhkeestä pesulappuja. Pikkupyyhkeen . Lattiarätin. Meiltä tietyt varasti siivoustarvikkeita pesuaineita niin myös imurin . Kyllä kuulkaa niitä varastettuja myydään ja on käytössä jossain.
Ne. Käytetyt hansikkaat käy tuolla nuorille ponitallilla ja kasvimaalla kuin seiniä maalatessa. Ei saa heitellä roskiin. Peilin voi uudestaan kehystää kuin anna jollekin kaverille .
Vierailija kirjoitti:
Kokonainen takki, joka on vienyt aika paljon luonnovaroja ja jonka valmistus on saastuttanut ympäristöä. Vastuullisena viet ompelimoon, jossa vetoketju vaihdetaan. Maksaa varmaan parikymppiä, mutta uusi takki paljon enemmän.
Helsingissä vetoketjun vaihto n. 100 euroa. Hyvä, jos osaa itse. Eurokankaasta saa uuden.
Vierailija kirjoitti:
Monilla paikkakunnilla on ompelu ja korjauspalveluja mm erilaisten yhdistysten toimesta. Tuttuni on korjauttanut mm oulussa vetoketjun rikkouduttua.
Tiedetään. Mm kestävän kehityksen keskuksessa korjaavat ja ei oo kallista. Samassa paikassa korjaavat vikoja mm polkupyöristä ja edullisesti. On jossain Välivainiolla se paikka.
Pa sk ane n rikkinäinen takki. Oletko valtionvarainministeri?
Vierailija kirjoitti:
Pa sk ane n rikkinäinen takki. Oletko valtionvarainministeri?
Mulla ois tässä rikkinäinen takki kuorutettuna p a s k a lla. Mitä ei kelpaa? Menkää töihin!
Suutari tekee sulle siihen sellaiset nappulat nepparit lenkit.