AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Nyt ei ole aamulla päivittynyt ollenkaan!
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole aamulla päivittynyt ollenkaan!
Boring!!!
Vierailija kirjoitti:
Odottava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kello aika varasijat päivitty yleensä? Tarkistin äsken ei ole liukunut vielä.
Ei ollut mullakaan :/
Tähän mennessä on joskus aamulla kasin maissa ollut päivittynyt.
Epätoivoisena roikun 1 varasijalla :/Sama täällä!! 😩 Mikä ala? Mulla sosionomi
Sosionomi mulla myös.
Odottava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kello aika varasijat päivitty yleensä? Tarkistin äsken ei ole liukunut vielä.
Sosionomi mulla myös.
Mihin haitte? Ja oliko päivä vai monimuoto?
Odottava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykkösvarasijalta on hyvätkin mahdollisuudet päästä. Onko kuinka suosittu ala?
Sosionomi tuntuu olevan aika suosittu. En toivo mitään muuta niin paljoa kuin kouluun pääsyä...
Pidän sulle peukkuja!
Vierailija kirjoitti:
Odottava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tradenomi ja ei kans liukunut varasijat.
Osaaks joku sanoo mikä vipuses on toi "valitut" kohta?
Ku on erikseen aloituspaikat, paikan vastaanottaneet jne, ja sit toi valitut?
Miten valitut on isompi ku aloituspaikat tai paikan vastaanottaneet?
Vierailija kirjoitti:
Odottava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykkösvarasijalta on hyvätkin mahdollisuudet päästä. Onko kuinka suosittu ala?
Sosionomi tuntuu olevan aika suosittu. En toivo mitään muuta niin paljoa kuin kouluun pääsyä...
Pidän sulle peukkuja!
Kiitos
Oman ymmärrykseni mukaan valitut on niitä, joille on tarjottu opiskelupaikkaa, eli tullut sähköpostiin ilmoitus että sinulle on tarjottu opiskelupaikkaa. Kaikkihan eivät välttämättä hyväksy paikkaa, siksi eritelty paikan vastaanottaneet ja valitut. Valittuja voi olla enemmän kuin aloituspaikkoja, sillä esim. tasapisteistä johtuen jotkut koulut hyväksyvät useampia hakijoita kuin mitä aloituspaikoiksi on alun perin määritelty.
Kaikki eivät ole vielä vastaanottaneet paikkaa. Lisäksi aloituspaikkoja lisätään joihinkin koulutuksiin.
Kaikki valitut eivät vastaanota paikkaa, joten valitaan jonosta seuraava.
Vipunen kirjoitti:
Osaaks joku sanoo mikä vipuses on toi "valitut" kohta?
Ku on erikseen aloituspaikat, paikan vastaanottaneet jne, ja sit toi valitut?
Miten valitut on isompi ku aloituspaikat tai paikan vastaanottaneet?
Mistä näitä näkyy ja mikä tä Vipunen on?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät ole vielä vastaanottaneet paikkaa. Lisäksi aloituspaikkoja lisätään joihinkin koulutuksiin.
Olispa hienoa! Neljäs varasija.
Onkohan mulla mitään mahdollisuuksia varasijalta 36 Sosionomiopintoihin? Mut kyllä hyväksyttiin yhteen toiseen paikkaan samaa alaa opiskelemaan mutta en sittenkään haluaisi sinne kun se on niin pieni paikka ja kulkuyhteydet tänne kotikaupunkiini on sieltä aika huonot.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mulla mitään mahdollisuuksia varasijalta 36 Sosionomiopintoihin? Mut kyllä hyväksyttiin yhteen toiseen paikkaan samaa alaa opiskelemaan mutta en sittenkään haluaisi sinne kun se on niin pieni paikka ja kulkuyhteydet tänne kotikaupunkiini on sieltä aika huonot.
Saako kysyä mihi pääsit, muttet haluis?
Mihi varasijalla? :)
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikea uskoa, kun yleensä niitä aloituspaikkoja 30-40. Se vaatisi melkein sen että kaikki valitut luopuisi paikastaan. Ja kun toi sosionomipuoli tuntuu olevan aika haluttu, niin vaikea uskoa että niin moni luopuisi paikastaan. Toki mukana saattaa olla niitä jotka on hakeneet myös yliopistoon, mutta sosionomipuolella tuskin jono liikkuu ihan niin paljoa kuitenkaan.
Mihin hait?
Tuleeko lähempänä koulujen alkua sitten tiedote missä ja millloin pitää olla? Tähän asti ainoa tieto jonka olen löytänyt on että opetus alkaisi aikaisintaan 15.8. Onkohan sitä ennen jotain vai mennäänkö suoraan asiaan? 🤔 TAMK, SoTe.
Uteliass kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä mihi pääsit, muttet haluis?
Mihi varasijalla? :)
Pääsisin siis Iisalmeen. Lappeenrantaan oon varasijalle 36 ja Tampereelle 384.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko lähempänä koulujen alkua sitten tiedote missä ja millloin pitää olla? Tähän asti ainoa tieto jonka olen löytänyt on että opetus alkaisi aikaisintaan 15.8. Onkohan sitä ennen jotain vai mennäänkö suoraan asiaan? 🤔 TAMK, SoTe.
Tulee, ja kyllähän tietoja varmasti jo löytyy koulun nettisivuilta. Orientaatiopäivien ajankohdat yms
Sama täällä!! 😩 Mikä ala? Mulla sosionomi