AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
Englannin takia tuli huonot pisteet, kaikista muista sain yli puolet. Nyt harmittaa, pienin varasija on 95 ja tuskin sieltä pääsee kouluun.
Pitää ottaa ens vuoteen joku kurssi, amispohjaisena kun olen liikenteessä. Vaikka olen aina ollut hyvä englannin kielessä ja amiskin oli suurimmaksi osaksi sitä.
Mutta niist opinnoista niin pitkä aika..
Että ei kaikki ensikerralaisetkaan pääse kouluun..
Joo mulla meni nyt niin et ne mistä sain viime kokeessa huonot pisteet niin nyt tuli paremmat ja toisinpäin.. :( Kauas jäin varasijoille.
Jee 127. varasija estenomi Laurea Tikkurila. 💩 Yllätyin kyllä että sain jopa 64.35 pistettä.
Onko yliopistojen pääsykoetulokset vielä tulematta?
Vierailija kirjoitti:
Onko yliopistojen pääsykoetulokset vielä tulematta?
Taitaa olla!
Neljäntenä varasijalle kätilöksi, jännittää. En tiedä onko mahkuja..
Vierailija kirjoitti:
Neljäntenä varasijalle kätilöksi, jännittää. En tiedä onko mahkuja..
Oletko ensikertalainen? Kyllä yleensä neljänneltä sijalta on ihan hyvät mahdollisuudet.
Onko kenelläkään liikkunu varasijat viikonlopun aikana? Itellä ei huomista odotellessa. 🤞
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään liikkunu varasijat viikonlopun aikana? Itellä ei huomista odotellessa. 🤞
On liikkunut, tänään ja eilen. N. klo 10-11 aikoihin aamupäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole itsellä. Toivon mukaan ei liiku huomenna, että kerkiän ottaa alemman hakukohteen paikan vastaan. Ensisijainen haku kohde olikin tarkemmin luettuna huono ja opetussuunnitelma ei ollutkaan mieleinen. Toivon mukaan varasijalta 40 ei sinne huomenna nouse.. Silloin täytyis peruuttaa koko amk suunnitelma ja mennä välivuodelle.
Mua ärsyttää ihan tosi paljon, kun yksi osio meni ihan pyllylleen tossa valintakurssissa! 😭 Rokotti kokonaispisteistä aika paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole itsellä. Toivon mukaan ei liiku huomenna, että kerkiän ottaa alemman hakukohteen paikan vastaan. Ensisijainen haku kohde olikin tarkemmin luettuna huono ja opetussuunnitelma ei ollutkaan mieleinen. Toivon mukaan varasijalta 40 ei sinne huomenna nouse.. Silloin täytyis peruuttaa koko amk suunnitelma ja mennä välivuodelle.
Etkö pysty nyt ottamaan vastaan sen? Vai pitääkö ensin odottaa 1.hakukohdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö pysty nyt ottamaan vastaan sen? Vai pitääkö ensin odottaa 1.hakukohdetta?
Joo, ei pysty! Mäkin sain paikan kakkoshakukohteesta, mutta sitä ei voi ottaa vastaan ennen kuin kaikki viralliset tulokset on julkistettu.
Koska se täydennyshaku on? En löytänyt infoa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Koska se täydennyshaku on? En löytänyt infoa siitä.
Kai se tulee sitten vasta jonkin aikaa sen jälkeen kun kaikki viralliset tulokset on julki.
Mitä kello aika varasijat päivitty yleensä? Tarkistin äsken ei ole liukunut vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kello aika varasijat päivitty yleensä? Tarkistin äsken ei ole liukunut vielä.
Ei ollut mullakaan :/
Tähän mennessä on joskus aamulla kasin maissa ollut päivittynyt.
Epätoivoisena roikun 1 varasijalla :/
Ykkösvarasijalta on hyvätkin mahdollisuudet päästä. Onko kuinka suosittu ala?
Vierailija kirjoitti:
Ykkösvarasijalta on hyvätkin mahdollisuudet päästä. Onko kuinka suosittu ala?
Sosionomi tuntuu olevan aika suosittu. En toivo mitään muuta niin paljoa kuin kouluun pääsyä...
Englannin takia tuli huonot pisteet, kaikista muista sain yli puolet. Nyt harmittaa, pienin varasija on 95 ja tuskin sieltä pääsee kouluun.
Pitää ottaa ens vuoteen joku kurssi, amispohjaisena kun olen liikenteessä. Vaikka olen aina ollut hyvä englannin kielessä ja amiskin oli suurimmaksi osaksi sitä.
Mutta niist opinnoista niin pitkä aika..
Että ei kaikki ensikerralaisetkaan pääse kouluun..