Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023

Kuu
15.03.2023 |

Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!

Kommentit (2176)

Vierailija
921/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tampere ainoa iso paikka, jossa koepisteet jo julkaistu? Sain ilmeisesti kokeesta yli 10 pistettä enemmän kuin viime vuonna ja silloin jäin ensimmäiselle varasijalle tokakertalaisena. Nyt alkoi jännittää, että kuinka kaukaa varasijoilta voi tänä vuonna nousta.

Vierailija
922/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAMK IT-tradenomiksi tuli hyväksyminen jo heti aamulla klo 8:15 mut valintakokeen pisteet ei mulla ainakaan näy vielä. Haluaisin nähdä ne!

Aika jännä et tulee hyväksyminen ennen pisteitä, kun ne selvästi on tiedossa? Lukeeko siellä alimmat hyväksytyt pisteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau en voi uskoa, että sain yli 80p :')

Vierailija
924/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tietää että on valittu? Tuleeko joku maili tms?

Vierailija
925/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärvistelijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0.22p ja 12 varasijan päässä ensihoitajan opinnoista. 82.85 alimmat tällä hetkellä. Nyt vaan jännitellään.

Mihin hait? Toivottavasti pääset vielä!! 😍

TAMK

Vierailija
926/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Päätöksentekotaidot hylätty,alle 1pistettä. Kyllä ottaa pahasti aivoon. 😭 Aina joku menee pieleen

Mulla sama, suomen kielen osio hylätty, vaikka pisteet olis riittäneet sisäänpäässyyn haluamalleni alalle ihan hyvillä mahiksilla :') Epäreilua kun on älyttömän pitkää tekstiä ja niin vähän aikaa((

Vierailija
927/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsin sosionomiksi!

Onnea! Mihin oot hakenut, montako pistettä valintakokeesta? Itse hain myös sosionomiksi mutta vielä odottamassa tuloksia

Vierailija
928/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Päätöksentekotaidot hylätty,alle 1pistettä. Kyllä ottaa pahasti aivoon. 😭 Aina joku menee pieleen

Mulla sama, suomen kielen osio hylätty, vaikka pisteet olis riittäneet sisäänpäässyyn haluamalleni alalle ihan hyvillä mahiksilla :') Epäreilua kun on älyttömän pitkää tekstiä ja niin vähän aikaa((

Mikä siitä tekee epäreilua, kun se on sama kaikille kuitenkin 🤔

Vierailija
929/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kans päässyt haluamalleni alalle opiskelemaan omilla pisteillä. Edellisen kerran kun hain niin Englanti oli hylätty. En vain riitä, minusta ei varmana enää ole tähän.

Vierailija
930/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin kans päässyt haluamalleni alalle opiskelemaan omilla pisteillä. Edellisen kerran kun hain niin Englanti oli hylätty. En vain riitä, minusta ei varmana enää ole tähän.

Ei saa lannistua! Minulle käynyt noin parina kertana. Lopulta sitten pääsin.

Vierailija
931/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö nuo osiopisteet jossakin? Yritin kaivella, mutta en ainakaan vielä löytänyt.

Vierailija
932/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän minulla on valintakokeen tulos eri yhdessä hakukohteessa? Muissa sama pistemäärä. 🤔 Alin pistemääräkin ko. kohteessa sellainen, että pääsisin heittämällä sisään, jos tuossa ei olisi eri tulosta. En ymmärrä.

Vierailija
933/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siitä tekee epäreilua, kun se on sama kaikille kuitenkin 🤔

Varmaan tuo kuten kenelle vastasit kertoi, että pisteet olisivat riittäneet sisäänpääsyyn (korkeaemmat kuin alimmat pisteet), mutta tuosta äikästä tullut hylsy niin ei pääse. Esim. alimmat pisteet olleet 50 ja olet saanut 70 pistettä eli reilusti enemmän, mutta hylsy jostain tietystä aineesta niin kyllähän se varmasti sapettaa, koska olet saanut reilusti enemmän pisteitä. Toisaalta tässä tapauksessa olisi riittänyt, että saisi edes sen 1 pisteen äikästä.

Vierailija
934/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän minulla on valintakokeen tulos eri yhdessä hakukohteessa? Muissa sama pistemäärä. 🤔 Alin pistemääräkin ko. kohteessa sellainen, että pääsisin heittämällä sisään, jos tuossa ei olisi eri tulosta. En ymmärrä.

Esim tekniikan(vaikka insinööri) on maksimi 80 ja sitte esim tradenomi on maksimi 60, koska ei oo sitä luonnontieteellistä osioo, siksi myös WTI yhteispisteet.

Vierailija
935/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri*

Vierailija
936/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

imau kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Mihin oot hakenut, montako pistettä valintakokeesta? Itse hain myös sosionomiksi mutta vielä odottamassa tuloksia

Kiitos! Xamkiin, toiskertalainen ja sain himpun alle 95 pistettä - mitä on vaikea uskoa, mutta tulipa hyvä mieli.

Vierailija
937/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko Haaga-Helian valintakokeen tulokset jo tulleet kaikille?

Vierailija
938/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

imau kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Xamkiin, toiskertalainen ja sain himpun alle 95 pistettä - mitä on vaikea uskoa, mutta tulipa hyvä mieli.

Onnea!!! Huikee pistepotti! 🤌🏼

Vierailija
939/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista ettei niistä mene mikään oikein? Mitä sellaista siellä piti oikein päättää ettet osannut päättää?

Vierailija
940/2176 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista ettei niistä mene mikään oikein? Mitä sellaista siellä piti oikein päättää ettet osannut päättää?

No esim. Se on saattanut olla osasyy, että ne valinnat menee vituiks skrollaamalla!