AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
HAMK IT-tradenomiksi tuli hyväksyminen jo heti aamulla klo 8:15 mut valintakokeen pisteet ei mulla ainakaan näy vielä. Haluaisin nähdä ne!
Aika jännä et tulee hyväksyminen ennen pisteitä, kun ne selvästi on tiedossa? Lukeeko siellä alimmat hyväksytyt pisteet?
Wau en voi uskoa, että sain yli 80p :')
Miten tietää että on valittu? Tuleeko joku maili tms?
kärvistelijä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0.22p ja 12 varasijan päässä ensihoitajan opinnoista. 82.85 alimmat tällä hetkellä. Nyt vaan jännitellään.
Mihin hait? Toivottavasti pääset vielä!! 😍
TAMK
Vierailija kirjoitti:
Jaha. Päätöksentekotaidot hylätty,alle 1pistettä. Kyllä ottaa pahasti aivoon. 😭 Aina joku menee pieleen
Mulla sama, suomen kielen osio hylätty, vaikka pisteet olis riittäneet sisäänpäässyyn haluamalleni alalle ihan hyvillä mahiksilla :') Epäreilua kun on älyttömän pitkää tekstiä ja niin vähän aikaa((
Vierailija kirjoitti:
Minä pääsin sosionomiksi!
Onnea! Mihin oot hakenut, montako pistettä valintakokeesta? Itse hain myös sosionomiksi mutta vielä odottamassa tuloksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha. Päätöksentekotaidot hylätty,alle 1pistettä. Kyllä ottaa pahasti aivoon. 😭 Aina joku menee pieleen
Mulla sama, suomen kielen osio hylätty, vaikka pisteet olis riittäneet sisäänpäässyyn haluamalleni alalle ihan hyvillä mahiksilla :') Epäreilua kun on älyttömän pitkää tekstiä ja niin vähän aikaa((
Mikä siitä tekee epäreilua, kun se on sama kaikille kuitenkin 🤔
Minä olisin kans päässyt haluamalleni alalle opiskelemaan omilla pisteillä. Edellisen kerran kun hain niin Englanti oli hylätty. En vain riitä, minusta ei varmana enää ole tähän.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin kans päässyt haluamalleni alalle opiskelemaan omilla pisteillä. Edellisen kerran kun hain niin Englanti oli hylätty. En vain riitä, minusta ei varmana enää ole tähän.
Ei saa lannistua! Minulle käynyt noin parina kertana. Lopulta sitten pääsin.
Näkyykö nuo osiopisteet jossakin? Yritin kaivella, mutta en ainakaan vielä löytänyt.
Miksiköhän minulla on valintakokeen tulos eri yhdessä hakukohteessa? Muissa sama pistemäärä. 🤔 Alin pistemääräkin ko. kohteessa sellainen, että pääsisin heittämällä sisään, jos tuossa ei olisi eri tulosta. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siitä tekee epäreilua, kun se on sama kaikille kuitenkin 🤔
Varmaan tuo kuten kenelle vastasit kertoi, että pisteet olisivat riittäneet sisäänpääsyyn (korkeaemmat kuin alimmat pisteet), mutta tuosta äikästä tullut hylsy niin ei pääse. Esim. alimmat pisteet olleet 50 ja olet saanut 70 pistettä eli reilusti enemmän, mutta hylsy jostain tietystä aineesta niin kyllähän se varmasti sapettaa, koska olet saanut reilusti enemmän pisteitä. Toisaalta tässä tapauksessa olisi riittänyt, että saisi edes sen 1 pisteen äikästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän minulla on valintakokeen tulos eri yhdessä hakukohteessa? Muissa sama pistemäärä. 🤔 Alin pistemääräkin ko. kohteessa sellainen, että pääsisin heittämällä sisään, jos tuossa ei olisi eri tulosta. En ymmärrä.
Esim tekniikan(vaikka insinööri) on maksimi 80 ja sitte esim tradenomi on maksimi 60, koska ei oo sitä luonnontieteellistä osioo, siksi myös WTI yhteispisteet.
imau kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Mihin oot hakenut, montako pistettä valintakokeesta? Itse hain myös sosionomiksi mutta vielä odottamassa tuloksia
Kiitos! Xamkiin, toiskertalainen ja sain himpun alle 95 pistettä - mitä on vaikea uskoa, mutta tulipa hyvä mieli.
Siis onko Haaga-Helian valintakokeen tulokset jo tulleet kaikille?
Vierailija kirjoitti:
imau kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Xamkiin, toiskertalainen ja sain himpun alle 95 pistettä - mitä on vaikea uskoa, mutta tulipa hyvä mieli.
Onnea!!! Huikee pistepotti! 🤌🏼
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista ettei niistä mene mikään oikein? Mitä sellaista siellä piti oikein päättää ettet osannut päättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista ettei niistä mene mikään oikein? Mitä sellaista siellä piti oikein päättää ettet osannut päättää?
No esim. Se on saattanut olla osasyy, että ne valinnat menee vituiks skrollaamalla!
Onko Tampere ainoa iso paikka, jossa koepisteet jo julkaistu? Sain ilmeisesti kokeesta yli 10 pistettä enemmän kuin viime vuonna ja silloin jäin ensimmäiselle varasijalle tokakertalaisena. Nyt alkoi jännittää, että kuinka kaukaa varasijoilta voi tänä vuonna nousta.