AMK YHTEISHAKU KEVÄT 2023
Niin se taas alkoi.. ja opintopolku kaatui :)
Jospa ennen töihin lähtöä pääsisi laittamaan haut sisään!
Kommentit (2176)
Mulla ei näy edelleenkään muuta kuin viivaa kohdassa pisteesi ja alimmat hyväksytyt pisteet. Jännittää niin kauheasti että tekisi mieli olla päivittämässä opintopolkua viiden minuutin välein, vaikka lupasin itselleni että tällä viikolla en käy siellä vielä kertaakaan vilkuilemassa 😂
Vierailija kirjoitti:
Haaga-heliasta tulokset tulleet
Mihin koulutukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin koulutukseen?
Tradenomi liiketalous sekä tietojenkäsittely, sekä restonomilinja
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei näy edelleenkään muuta kuin viivaa kohdassa pisteesi ja alimmat hyväksytyt pisteet. Jännittää niin kauheasti että tekisi mieli olla päivittämässä opintopolkua viiden minuutin välein, vaikka lupasin itselleni että tällä viikolla en käy siellä vielä kertaakaan vilkuilemassa 😂
Ymmärrän, vaikka itse odottelen maisterihaun tuloksia joita ei ole vielä ainakaan tällä viikolla luvassa. AMK pisteet voi kuitenkin tulla päivänä minä hyvänsä. Ilmeisesti Opintopolku päivittyy vain kaksi kertaa päivässä, aamuisin ja iltaisin 7-8 aikaan, joten ei siellä kannata käydä sen useammin. Tosin tuo tieto on huhupuhetta, joten itsekin silti ramppaan useammin, vaikka ei siis ole toivoakaan että tulokset edes tällä viikolla minulle tulisi 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin koulutukseen?
Minulla ei vielä näy Haaga-helian restonomilinjan tulokset.
Onko mihinkään tullut ensihoidon tuloksia? Itse odotan metropoliaan, niitä ei oo ainakaan tullut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin koulutukseen?
Eikä minulla tietojenkäsittely, tosin omani on monimuoto, tuleekohan eri aikaan kuin päivätoteutukseen? 🤔
Minä pääsin sisään ykköskohteeseeni ja tässä tapauksessa palkkiteoria piti paikkansa! En voi uskoa että pääsin suoraan, kun oon tokakertalainen ja viimeksi jäin varasijoille
Onko mitään muistikuvia onko seamkin hakutuloksia tullut mihin aikoihin edellisvuosina näkyviin? Tekniikan-alalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin koulutukseen?
Eikä minulla tietojenkäsittely, tosin omani on monimuoto, tuleekohan eri aikaan kuin päivätoteutukseen? 🤔
Siis mulle tuli tulokset molempiin tradenomin liiketalous ja tietojenkäsittely sekä päivä- että monimuotototeutukseen
Vierailija kirjoitti:
Minä pääsin sisään ykköskohteeseeni ja tässä tapauksessa palkkiteoria piti paikkansa! En voi uskoa että pääsin suoraan, kun oon tokakertalainen ja viimeksi jäin varasijoille
Mihin pääsit, onnea :-))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin pääsit, onnea :-))
Tradenomiksi!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin koulutukseen?
Siis mulle tuli tulokset molempiin tradenomin liiketalous ja tietojenkäsittely sekä päivä- että monimuotototeutukseen
No hitsit, mulla ei näy edes alimpia hyväksyttyjä pisteitä tuosta, paljon ne olivat? 🤔 Saisivat päivittää kaikki samaan aikaan 😅
No ei mennyt valintakoe itsellä kummoisesti, reilu 40 pistettä Haaga-Heliaan it tradenomi varasija 32 ja xamkkiin 61 varasija, verkko/monimuoto.
Saahan tässä viihdettä koko kesäksi kun seurailee jonoja. Vielä hamk ja Lapin AMK tulokset tulematta
Vierailija kirjoitti:
No ei mennyt valintakoe itsellä kummoisesti, reilu 40 pistettä Haaga-Heliaan it tradenomi varasija 32 ja xamkkiin 61 varasija, verkko/monimuoto.
Saahan tässä viihdettä koko kesäksi kun seurailee jonoja. Vielä hamk ja Lapin AMK tulokset tulematta
Heh, meillä on samat hakukohteet 😅 ite en oo viä saanut edes pääsykokeen pisteitä, eikä mitään arviota mitä ne edes vois olla... Musta on hassua et jopa samoihin hakukohteisiin tulee eri aikaan tulokset, voikohan tuohon vaikuttaa valintakokeen suorituspaikka? Itse tein tamkilla vaikka en sinne hakenutkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan tässä viihdettä koko kesäksi kun seurailee jonoja. Vielä hamk ja Lapin AMK tulokset tulemattaHeh, meillä on samat hakukohteet 😅 ite en oo viä saanut edes pääsykokeen pisteitä, eikä mitään arviota mitä ne edes vois olla... Musta on hassua et jopa samoihin hakukohteisiin tulee eri aikaan tulokset, voikohan tuohon vaikuttaa valintakokeen suorituspaikka? Itse tein tamkilla vaikka en sinne hakenutkaan
Mä tein LAMKISSA vaikka en sinne hakenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkkiteoria tarkoittaa siis sitä, että jos sulla yhtäkkiä katoaa jo näkyvillä olleet tiedot alemmista hakuvaihtoehdoista, olisit pääsemässä ylempään vaihtoehtoon. Eli siis tällainen muutos palkkiin:
Todistusvalinta (YO) / pisteesi: 111 / alin hyväksytty: 123 / varasijalla: 11
->
Todistusvalinta (YO) / pisteesi: - / alin hyväksytty: - / varasijalla: opiskelijavalinta kesken
Jos olet hakenut vaikkapa neljään eri kouluun, ja hakuvaihtoehtojen 3. ja 4. palkeista katoaa tiedot, palkkiteorian mukaan olisit pääsemässä 2. vaihtoehtoosi.
Tuntuu kyllä silleen ihan loogiselta, että kun järjestelmään ajettujen tietojen perusteella (jotka meille ei vielä näy!) aukeaa paikka ylemmästä vaihtoehdosta, hylkää järjestelmä tällöin automaattisesti alemmat hakuvaihtoehdot ja poistaa hakijan niiden varasijajonoista.
Nyt on pakko toivoa, ettei tää ole totta, koska mulla näkyy edelleen kaikissa todistuvalintojen varasijat... Jännittää niin helvetisti, vaikka vannotin itseäni ottamaan rauhallisesti ja hyväksymään sen faktan, että en välttämättä pääse sisään, mutta kun ei vaan pysty. Arght!!
Lapsetkin lähti mökille isovanhempien kanssa eli nyt on liikaakin aikaa ja hiljaisuutta tähän jännittämiseen ja jatkuvaan keskusteluiden ja opintopolun kyttäämiseen.
Apuva! Nyt ne varasijat onkin kadonneet muista paitsi ylimmästä! Kääk!!!
Mä pääsin sisään!! Musta tulee labrainsinööri! :D Hitto, kun tärisyttää vieläkin... Tsemppiä kaikille muille!
Meneekö kukaan päiväopintoihin?
kärvistelijä kirjoitti:
Onko mihinkään tullut ensihoidon tuloksia? Itse odotan metropoliaan, niitä ei oo ainakaan tullut..
TAMK:ista ei ainakaan ole kuulunut.