Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja sain tietää että lapsi on kehitysvammainen

Vierailija
13.03.2023 |

Nyt tietenkin abortti tulossa mutta pelottaa enää yrittää lasta

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki riippuu siitä, kuinka vakava syntymättömän lapsen kehitysvamma on ja kuinka pitkälle raskaus on jo edennyt. Itse en kykenisi aborttiin tietyn raskausajan jälkeen, ellei kyseessä olisi lapsi, joka viettäisi elämänsä esim. täysin vuodenpotilaana ja autettavana, letkuruokinnassa tms. Siinä kohdassa toteaisin, ettei synnyttäminen ole kenellekään sen arvoista.

Tunnen erään pienen pojan, jolla on hyvin vakava kehitysvamma ja on täysin tiedossa, että elämänsä kesto ei tule olemaan kovinkaan pitkä ja elää jo nyt "yliajalla", mutta hän on suloisin ja valoisin pieni poika, jonka olen koskaan eläessäni tavannut. Hän kykenee liikkumaan ryömimällä itse, kaikki raajat toimivat ym. mutta erittäin paha vesipää. Itku tulee joka kerran kun näen tämän lapsen ja se valoisuus ja ilo, joka hänestä loistaa, on vain jotain aivan uskomatonta.

Olen myös hyvin surullinen siitä täysin ala-arvoisesta kohtelusta, jota vammautuneet maassamme ja laitoksissa osakseen saavat-suurin osa "hoitajista" ei todellakaan sovi alalle. Nähnyt "terveiltä aikuisilta " aivan törkeää käytöstä kehitysvammalapsia kohtaan myös esim. heille suunnatussa koulussa.

Kunpa me ihmiset välittäisimme läheisistämme enemmän.

Lasten kaltaisten on Jumalan valtakunta.

Vierailija
142/145 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti pitää kieltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin vielä aborttia. Et voi kuitenkaan tietää, onko lapsi synnyttyään lopulta kehitysvammainen vai ei. Mitä jos lapsi olisikin terve? Itse en pystyisi koskaan aborttia tekemään, en voisi elää ajatuksen kanssa että olisin tietoisesti tappanut oman lapseni. Myös kehitysvammaiset ovat arvokkaita ja onhan hän ennen kaikkea juuri SINUN lapsesi. Ainahan voit harkita adoptiota mikäli lapsen kanssa et koe pärjääväsi. Mieti vielä.

Jos rakenneultrassa paljastuisi, että lapsellasi olisi edessä lyhyt ja äärimmäisen tuskallinen elämä, vieläkö pystyisit olemaan tekemättä aborttia, jonka avulla lapsesi voisi välttää ikinä tuntemasta tuskaa? Miksi haluaisit pakottaa oman rakkaan lapsesi kärsimään järkyttäviä kipuja? Mikä tähän olisi syy? Pelkäätkö itseesi kohdistuvaa jumalan rangaistusta? Itse näen, että sikiödiagnostiikka on jumalan antama lahja, jonka avulla kärsimystä voidaan vähentää.

Ja näin ikävällä tavalla vammauttavia geenimuutoksia kyllä löytyy. Turha tulla länkyttämåän, ettei sellaisia muka ole.

Vierailija
144/145 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin teen siitä huolimatta että ei ole varmuutta vammaisuudesta. En tätä asiaa aio enempää miettiä koska en riskeeraa omaa, mieheni ja lähipiirimme elämää jos sattuisikin vammainen syntymään.

- Ap

145/145 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä teille tosiasiaa:

A. Elämä alkaa hedelmöittymisestä. Sikiö on siis ihminen.

B. Murha tarkoittaa ihmisen tappamista suunnitelmallisesti

C. Abortti=sikiön tapppaminen suunnitelmallisesti

Joten:

Abortti=murha

Mitä mä just sanoin? Meidänkaltasten kitisijöiden on turha yrittää pyörtää apn päätöstä. Sitäpaitsi se abortti oli toissijanen asia ja pointti oli se, että ap ei enää uskalla tehdä lisää lapsia koska tämä lapsi oli kehitysvammainen.

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi