Olen raskaana ja sain tietää että lapsi on kehitysvammainen
Nyt tietenkin abortti tulossa mutta pelottaa enää yrittää lasta
Kommentit (145)
Onpa täällä negatiivinen asenne. Teidän mielestä siis tulisi tietentahtoen tehdä kehitysvammainen maailmaan?! sairasta
Jokaista tästä provosoituvaa kommentoijaa kohtaan on about 50 ihmistä, jotka allekirjoittaa avauksen täysin ja tekisivät ja miettisivät itse samoin, mutta eivät huutele tästä ettei vammaisten omaisille tule paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Abortti? Törkeä on lievä ilmaus.
Perustelut, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelut, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Jokaista tästä provosoituvaa kommentoijaa kohtaan on about 50 ihmistä, jotka allekirjoittaa avauksen täysin ja tekisivät ja miettisivät itse samoin, mutta eivät huutele tästä ettei vammaisten omaisille tule paha mieli.
Näin on. Muutenkin velkaantunut valtiomme ei tarvitse lisää elätettävä, myöskään vammainen ei ikinä elä samanlaista täyttä elämää kuin terve. Vammainen kuormittaa myös vanhempiaan ja lähipiiriään. Näistä asioista saa ja pitää puhua ääneen. Tuttavani sai kehitysvammaisen lapsen jonka lopulta laittoi hoitokotiin, jälkeenpäin hän sai eri kumppanin kanssa neljä täysin tervettä ja elinvoimaista lasta :)
- Eri, lähipiirissä elänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelut, kiitos
Laiska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvammaisen ei pitäisi lisääntyä.
Olen terve, hyvästä suvusta ja geeniperimä monipuolinen. Tämä kehitysvammaisuus ilmeisesti periytyi miehen puolelta. Toki paljon mietitään nyt miehen kanssa muita vaihtoehtoja lapsen saamiseksi.
Et ole terve eikä sulla ole mitään hajua geeneistäsi. Heikkolahjainen saattaa osua kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä negatiivinen asenne. Teidän mielestä siis tulisi tietentahtoen tehdä kehitysvammainen maailmaan?! sairasta
Tämä. Mikä hitto teitä riivaa?
Kehitysvamma ei näy missään ultrassa..
Vierailija kirjoitti:
Näkyyhän se ja verikokeissa
Vierailija kirjoitti:
Älkää tappako jo alkanutta elämää sen takia että lapsella on vamma. Abortti on aina murha, antakaa elämälle mahdollisuus.
Sä voit varmaan hoitaa lapsen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tappako jo alkanutta elämää sen takia että lapsella on vamma. Abortti on aina murha, antakaa elämälle mahdollisuus.
Sä voit varmaan hoitaa lapsen?
Voisin mielelläni auttaa. Asun Helsingissä, olen nainen 50+. Olen liian vanha adoptoimaan.
Mistä hitosta sä päättelet, että olis miehen puolelta periytynyt?
Suurin osa tulee sattuman kauppana, ei perittyinä ominaisuuksina.
Mä taas luulen, että kohta tulee joku "se on poika" -ilmoitus ap:lta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyyhän se ja verikokeissa
Vain osa niistä "näkyy" ultrassa tai verikokeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtion siunaamaa rodunjalostusta. Muutamassa vuosikymmenessä tehty hyväksyntä.
Höpsistä
Ennen ei suomessa epilepsiaa sairastavat saaneet hankkia lapsia ja down-ihmiset. Nyt saavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tietenkin abortti, jos lapsi on kehitysvammainen? T: Lievästi kehitysvammainen autisti.
Veikkaan, että AP:n tapauksessa kyseessä on vakava kehitysvamma ja kommentoijat puhuvat sen oletuksen pohjalta. On silti vähän inhottava lukea tahattomia yleistyksiä siitä, että kehitysvamma tarkoittaa aborttia. Tuskin kukaan päätyy aborttiin pelkän kosmeettisen haitan tai pienen raajavamman takia. Mutta olisi mielenkiintoista kuulla, missä kulkee se raja?
T: Eri lievästi kehitysvammainen autisti
Kehitysvammalla tarkoitetaan älyllistä kehitysvammaa, ei mitään pikku raajavammaa, saati kosmeettista haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Olen terve, hyvästä suvusta ja geeniperimä monipuolinen. Tämä kehitysvammaisuus ilmeisesti periytyi miehen puolelta. Toki paljon mietitään nyt miehen kanssa muita vaihtoehtoja lapsen saamiseksi.