asiantuntija: seksikupmppanien määrällä ei väliä
Minttu, 29, kertoo seksikumppaniensa määrän ja asiantuntija selittää, miksi asialla ei ole mitään väliä https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009441491.html
Kommentit (414)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstanaiset alapeukuttaa miesten kommentteja. :D
Kummallinen huomio, mun (naisen) kommentteja täällä on kyllä eniten miinustettu. Misogynistiset kommentit on plussalla. Että sellanen tasa-arvonen yhteiskunta täällä, hiphei
Miten se misogynia määritellään tässä yhteydessä objektiivisesti, vai teetkö sinä sen meidän kaikkien puolesta?
Misogynialle on kyllä ihan yleinen määritelmä, ei oo tarvinnu itse keksiä
Missä täällä nyt siis tarkalleen näkyy mitään misogyniaa, poislukien ilmeiset vitsit, olettaen että siis osaat ne itsekin erottaa ilman erillistä ilmoitusta?
Naisia verrataan autoihin ja hampurilaisiin. Haukutaan jakorasioiksi ja huoriksi ja todetaan miten miehille ja naisille on erilaiset standardit.
Mä en oikeasti muista, enkä ole koskaan laskenut. Joten sillä ei sikälikään ole mitään väliä. Miksi olisi? PKenellekään en ole määrää siksi kertonut. Jotain 20-30 välillä ehkä. Niistä on jo niin kauankin. Nykyisessä suhteessa vietetty jo 16 vuotta.
N43
Kun kerroin seksikumppaneiden määrän alkoi tenttaus että ketä he ovat ja olivatko parempia jne. Miehelle tuli aiheesta lähes pakkomielle ja aina riidellessä kääntyi siihen että keitä ne aikaisemmat olleet ja miten panneet jne. Erosin ja nykyiselle en ole kertonut mitään. Ei ole myöskään kysynyt koska normaalijärjellä varustettu.
Takaisin artikkeliin.
Voihan tyttö olla ihan miellyttävä eli kaveerata voisin, mutta sexiä tai suhdetta en haluaisi.
Toisaalta enpä itseänikään monelle naiselle tarjoaisi.
Yksi on riittänyt, hyvä tuuri kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen huomio, mun (naisen) kommentteja täällä on kyllä eniten miinustettu. Misogynistiset kommentit on plussalla. Että sellanen tasa-arvonen yhteiskunta täällä, hiphei
Miten se misogynia määritellään tässä yhteydessä objektiivisesti, vai teetkö sinä sen meidän kaikkien puolesta?
Missä täällä nyt siis tarkalleen näkyy mitään misogyniaa, poislukien ilmeiset vitsit, olettaen että siis osaat ne itsekin erottaa ilman erillistä ilmoitusta?
Naisia verrataan autoihin ja hampurilaisiin. Haukutaan jakorasioiksi ja huoriksi ja todetaan miten miehille ja naisille on erilaiset standardit.
Ja tuo osoittaa että naisia vihataan miten tarkalleen?
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti muista, enkä ole koskaan laskenut. Joten sillä ei sikälikään ole mitään väliä. Miksi olisi? PKenellekään en ole määrää siksi kertonut. Jotain 20-30 välillä ehkä. Niistä on jo niin kauankin. Nykyisessä suhteessa vietetty jo 16 vuotta.
N43
Näyttää botit saapuneen.
Kohta 20 tälläistä kommenttia.
Sukuelinherpes voi levitä huuliin tai huulesta alaspäin.
Pahimmillaan eri kehonosiin esimerkiksi silmiin jos on niin huono tuuri että sen saa sperman kautta.
Eli kyllä se kumi vähän suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun kerroin seksikumppaneiden määrän alkoi tenttaus että ketä he ovat ja olivatko parempia jne. Miehelle tuli aiheesta lähes pakkomielle ja aina riidellessä kääntyi siihen että keitä ne aikaisemmat olleet ja miten panneet jne. Erosin ja nykyiselle en ole kertonut mitään. Ei ole myöskään kysynyt koska normaalijärjellä varustettu.
Botti Anna.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein naisen yhden illan panot ja etenkin FWB-miehet ovat komeampia ja taitavampia pokaamisessa kuin se joka päätyy perheenisäksi.
80% miehistä saa parisuhteen. Pienempi osuus saa halutessaan seksiä ilman sitoutumista.
121212 kirjoitti:
Mitä höttöä tuo nyt oli?
Totta kai sillä on väliä.
Jenni on hyvä ja katsoo tutkimuksia. Suurempi seksikumppanien määrä korreloi dramaattisesti eroamisen, pettämisen ja tyytymättömyyden kanssa parisuhteessa.
Esimerkiksi 20+ seksikumppanin naisten eroamisen todennäköisyys on yli 80%, kun taas 0-1 seksikumppanin naisilla se on alle 20%.
Hei vitsi pikkukökkönen on vielä elossa! Missä kuopassa olet piileskellyt:D? Ja ensimmäisenä vanhat kunnon 80/20-jutut, ihan kuin et olisikaan ollut talviunilla:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Näyttää botit saapuneen.
Kohta 20 tälläistä kommenttia.
Mikä botti mä oon? 😆 Ja oikeasti en muista määriä enkä nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botti Anna.
Niin vaikutat olevan. Kiva kun esittäydyit mutta saa toki kirjoittaa muutakin tekstiä sillä kovin tylsää kun et tuota mitään sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla joku diagnoosi, kun et tuota ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle pitää rautalangasta vääntää miten ihmisistä saa puhua? Pitääkö vielä tarkentaa että nainen on ihminen /eri
Jos tietynlaisen naisen kutsuminen ho-ratsuksi tai jakorasiaksi on vihaa, ja samoiten vertauskuvallisesti asioiden ilmaisu on "vihaa", niin mitä muita asioita on, missä tismalleen vastaavat kriteerit täyttää "vihan" tunnusmerkit?
Vai onko tää nyt taas joku naisasianaisen yritys vaan kohottaa yksi sukupuoli kaiken kritiikin yläpuolelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein naisen yhden illan panot ja etenkin FWB-miehet ovat komeampia ja taitavampia pokaamisessa kuin se joka päätyy perheenisäksi.
80% miehistä saa parisuhteen. Pienempi osuus saa halutessaan seksiä ilman sitoutumista.
Parisuhteeseen on naisilla miehille paljon kovemmat kriteerit mitä satunnaiseen panoon. Miehet näkee asian toisin, koska hyvin pieni osa naisista haluaa irtoseksiä, mutta miehistä ihan jokainen. Kun yhdellä naisella on sata miestä joista valita, niin ehtiikö hän muutaman tunnin aikana selvittää jokaisen miehen luonteen? Jos tilanne olisi toisinpäin, niin valitseeko mies sen pullean, äitinsä ikäisen naisen vai porukan kauneimman?
Kattokaa nyt tuokin nainen on 1000 miehelle kelvannut.
Rest my case.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietynlaisen naisen kutsuminen ho-ratsuksi tai jakorasiaksi on vihaa, ja samoiten vertauskuvallisesti asioiden ilmaisu on "vihaa", niin mitä muita asioita on, missä tismalleen vastaavat kriteerit täyttää "vihan" tunnusmerkit?
Vai onko tää nyt taas joku naisasianaisen yritys vaan kohottaa yksi sukupuoli kaiken kritiikin yläpuolelle?
Onhan toi nyt vihaa koska miesten tekemisiä ei koskaan päiviteltäisi täällä samalla tavalla
Somppupomppu kirjoitti:
Kattokaa nyt tuokin nainen on 1000 miehelle kelvannut.
Rest my case.
Illu se on pöllölläkin.
Jännästi ei oo kukaan halunnu rengastaa naista kuitenkaan, miksiköhän...
Varajeesus löytyi