Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillakin mies määrää niin paljon perheessä?

Vierailija
11.03.2023 |

Tosi paljon kuulee ystäväperheistä että mies määrää ettei esim voi ottaa lemmikiksi koiraa tai lapsille hamsteria. Vaikka on 100% varmaa ettei mies noita eläimiä ikinä edes hoitaisi vaan perheen äiti yhdessä lasten kanssa tietää kyllä olevansa vastuussa. Miehet määräilee myös lomanvietosta hyvin yleisesti. Miehet käyttävät perheen rahoja tosi hövelisti esim uuteen grilliin ja kaikkiin turhiin vekottimiin, ja sitten kuitenkin jaksavat märistä kun lapselle pitää ostaa vaikka uudet kengät kun edelliset ei mahdu enää jalkaan. En kyllä jaksaisi päivääkään tuollaista rajoittavaa miestä, onneksi omani ei ole.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan ongelma on päinvastoin se, että ei ole tarpeeksi miehiä, jotka on selkeästi perheenpäitä. Sellaisia miehiä naisetkin oikeasti haluaa, luontaista johtajuutta uhkuvia miehiä, joihin voi nojata kuin kallioon.

Palstamammat alapeukuttaa, vaikka oikeasti haaveilevat siitä, että niillä olisi vahva johtajamies eikä tossukka, joka lässyttää ns. tasa-arvosta.

Toimitusjohtaja tai muuten johtavassa asemassa oleva itsevarma mies on aina kaikkein halutuin miestyyppi avioliittoon.

95% naistaan komentelevista miehistä ei pääsisi toimitusjohtajaksi nakkikioskia suurempaan yritykseen ja ne jotka pääsevät esim pörssiyrityksiin eivät ole enää kymmeniin vuosiin olleet mitään komentelevia äijiä. 

Vierailija
82/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leader of the pack kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan ongelma on päinvastoin se, että ei ole tarpeeksi miehiä, jotka on selkeästi perheenpäitä. Sellaisia miehiä naisetkin oikeasti haluaa, luontaista johtajuutta uhkuvia miehiä, joihin voi nojata kuin kallioon.

Miesten vain pitäisi tajuta semmoinen, että kun sen johtoaseman haluaa niin perheessä se tarkoittaa sitä, että silloin mies tulee aina viimeisenä aivan kaikessa. Se on vaimo ja lapset kun tulee ennen miestä. Nämä johtajaksi haluavat miehet luulee, että kaikki pyörii sitten heidän napansa ympärillä, mutta niin se ei ole. Siksi naiset on nytkin perheidensä johtajia koska he tulee viimeisenä, he vahtii että lauma pärjää ja kukaan ei jää pois kyydistä ja se näkymä on mahdollista vain jos olet koko lauman takana.

Mies on lauman johtaja kuten susilaumassa vahvin.

Harvassa on miehet joista on johtamaan hyvä jos edes itseään. Pomottamaan kykenee kaikki mutta oikea johtaminen on huolenpitoa ja välittämistä. Se ei ole sukupuolen ominaisuus.

Siinäpä se ongelma onkin kun nykyään miehet on alistettu ja heistä on tehty feminiinisiä nössöjä joista ei ole mihinkään. Kaikesta miehisyydestä on tehty toksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetuntoiset naiset ajautuvat usein yhteen kontrolloivien miesten kanssa. Valitettavasti näin. Normaali itsetunnolla varustettu nainen ei tuommoiseen todellakaan suostu vaan etsii tasapuolisen kumppanin.

Eivät "ajaudu" vaan komentelevat miehet etsivät tarkoituksella tuollaisia naisia hallittavakseen. Törmäsin pari kertaa deittaillessa miehiin, jotka alkoivat röyhkeästi käskyttää melkein heti. He tekivät karsintaa: jos nainen sietää käskyttämistä heti alussa, naisessa on potentiaalia. En läpäissyt testiä.

Mun ja mun eksän suhde kaatui tähän kun kyllästyin eksän pompotteluun. Törmäsin kerran eksään suhteen jälkeen ja hän kehuskeli mulle kuinka uusi nainen on parempi kuin minä ja tekee aivan kaiken niin kuin hän haluaa. No mitä tuohon nyt voi sanoa, sääliksi kävi lähinnä tota uutta naista.

Vierailija
84/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leader of the pack kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten vain pitäisi tajuta semmoinen, että kun sen johtoaseman haluaa niin perheessä se tarkoittaa sitä, että silloin mies tulee aina viimeisenä aivan kaikessa. Se on vaimo ja lapset kun tulee ennen miestä. Nämä johtajaksi haluavat miehet luulee, että kaikki pyörii sitten heidän napansa ympärillä, mutta niin se ei ole. Siksi naiset on nytkin perheidensä johtajia koska he tulee viimeisenä, he vahtii että lauma pärjää ja kukaan ei jää pois kyydistä ja se näkymä on mahdollista vain jos olet koko lauman takana.

Mies on lauman johtaja kuten susilaumassa vahvin.

Harvassa on miehet joista on johtamaan hyvä jos edes itseään. Pomottamaan kykenee kaikki mutta oikea johtaminen on huolenpitoa ja välittämistä. Se ei ole sukupuolen ominaisuus.

Siinäpä se ongelma onkin kun nykyään miehet on alistettu ja heistä on tehty feminiinisiä nössöjä joista ei ole mihinkään. Kaikesta miehisyydestä on tehty toksista.

Nykyisin johtamaan valitaan se joka on hommaan pätevin eikä valintaa tehdä alushousujen sisällön perusteella. 

Feminiinisyydessä ei ole mitään "nössöä" niinkuin ei ole maskuliinisuudessakaan. Molemissa sukupuolissa on molempia ja hyvä niin vaikka omasta maskuliinisuudestaan epävarmat miehet jotain ilm pelkäävätkin.

Vierailija
85/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä taas ihmettelen tätä ketjua ja näitä kommentteja. Olen itse yhtälailla niin voimakastahtoinen kuin lempeäkin mies ja näytän noita puolia itsestäni tilanteen mukaan. Kiusallani en ketään alista, mutta puolustan itseäni ja läheisiäni jos minua tai meitä yritetään kyykyttää.

Niin miksi haukutte täällä noita käskyttäviä miehiä? Siksi ihmettelen kun sitä naiset tuntuvat haluavan. Aina kun olen tehnyt naisille selväksi, että minä tässä määrään, niin tykkäävät kovin. Sitten jos olen hyvinkin mukava ja kunnioittava niin kokevat että olen persoonaton eivätkä tykkää.

Vierailija
86/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä taas ihmettelen tätä ketjua ja näitä kommentteja. Olen itse yhtälailla niin voimakastahtoinen kuin lempeäkin mies ja näytän noita puolia itsestäni tilanteen mukaan. Kiusallani en ketään alista, mutta puolustan itseäni ja läheisiäni jos minua tai meitä yritetään kyykyttää.

Niin miksi haukutte täällä noita käskyttäviä miehiä? Siksi ihmettelen kun sitä naiset tuntuvat haluavan. Aina kun olen tehnyt naisille selväksi, että minä tässä määrään, niin tykkäävät kovin. Sitten jos olen hyvinkin mukava ja kunnioittava niin kokevat että olen persoonaton eivätkä tykkää.

Naiset haluaa kapinoida eivätkä tiedä mitä haluavat. Mutta miehisen miehen edessä asettuvat kuten olet huomannut. Täällä eivät ikinä sitä suostu tosin myöntämään.

Vierailija
87/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on juuri tuollainen pomotteleva, sittenkun yrittää sanoa vastaan niin vetäsee itkupotkun.

Idiootti kun tuollaisen ottaa kumppaniksi, siitähän kärsii sitten aikansa.

Vierailija
88/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa sen kanssa, että valitetaan, että ei ole rahaa mm. lasten harrastuksiin, mutta kumpikin vanhempi ajaa useamman kymppitonnin autolla ja asutaan useamman sadan tuhannen omakotitalossa. Sitten pahastutaan, jos joku kehtaa mainita, että rahat voisivat riittää paremmin vähemmillä puitteilla ja pienemmällä velalla.

Ei sillä, samaa rahan kohdentamisongelmaa on kaikissa tuloluokissa. Joillekin on vain hankalaa ajatella asiaa kaikkien perheen jäsenten näkökulmasta.

Vierailija
89/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikin hankinta on kyllä minusta niin iso asia, että siihen tarvitaan kaikkien perheenjäsenten suostumus.

Vierailija
90/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai se mieskin saman katon alla asuu? Kaikki ei välttämättä pidä koirista. Haukkumista, kuolaa, karvaa joka paikassa ja kyllähän siinä on aika paljon vastuuta senkin lisäksi että jaloissa pyörii. Pitäähän sille hoitopaikkakin etsiä jos perhe lähtee ulkomaan lomalle. Siis tämä oli näin objektiivisesti ajateltuna, itse kyllä pidän koirista.

Vierailija
91/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei saisi päättää tienaamistaan rahoista?

Ei mies tienaa rahaa.

Onko mies siis työtön koti-isä ja vaimo käy töissä?

Vierailija
92/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikin hankinta on kyllä minusta niin iso asia, että siihen tarvitaan kaikkien perheenjäsenten suostumus.

Kyllä minustakin kissan tai koiran hankkimisesta pitäisi pystyä päättämään yhteisesti, sillä sehän on hankkimisen jälkeen koko ajan läsnä asumisen arjessa.  Semmoinen seikka vaikuttaa jo seurusteluvaiheessa, jos toisella on koko ajan mukana isokokoinen koira ja toinen ei suuremmin välitä lemmikkieläimistä tai on enemmänkin kissaihminen. Tuommoiset asiat kannattaisi selvittää hyvissä ajoissa eikä vain ajautua ongelmatilanteisiin.

Vierailija
93/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa kapinoida eivätkä tiedä mitä haluavat. Mutta miehisen miehen edessä asettuvat kuten olet huomannut. Täällä eivät ikinä sitä suostu tosin myöntämään.

Joo kyl Pera homma on sillai et akalle pitää näyttää kaapin paikka niin tamma asettuu ja tottelee.

Vierailija
94/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkäävät itsevarmoista, jopa röyhkeistä miehistä ja sitten ihmettelvät kun onkin tuollaista.

Vaikka onhan se ihan totta että jos joku elukka otetaan taloon niin satavarmasti siitä mieskin joutuu kärsimään vaikka miten vakuutellaan ja luvataan että muut hoitavat sen. Lapset jaksavat ehkä pari kuukautta hoitaa säntillisesti ja sitten se alkaa mennä lopulta äidin niskoille ja sitten myös isän.

Vierailija
95/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten? No siten että miehellä on taloudellinen niskaote naisesta. Kyllä, tätä tapahtuu myös nykyään, on työttömyyttä, karenssia jne, jolloin on täysin puolison tulojen armoilla.

Vierailija
96/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Olen tuota kyllä monesti ihmetellyt. Olen myös huomannut kuinka jotkut miehet manipuloi vaimonsa tekemään ihan käsittämättömiä myönnytyksiä sen lisäksi että tämä miestyyppi myös teettää vaimolla uskomattoman määrään työtä. Siis sellaista mistä koko perhe hyötyy. Jätin yhden pitkäaikaisen ystävän juurikin lähinnä sen takia etten kestänyt enää katsoa sitä meininkiä mitä hänellä miehensä kanssa oli. Mies oli inhottava myös lapsille.

Vierailija
97/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät tuollaisista miehistä.

Miehenä on outoa, että pitäisi näyttää tunteita ja alistua, mutta jos niin tekee, saa kenkää.

Jos taas on tunteeton ja käyttää valtaa, asiasta saatetaan valittaa, mutta asiat sujuvat hyvin loppujen lopuksi ja nainenkin on tyytyväinen.

En ymmärrä, mutta näin on toimittava jos haluaa elää naisen kanssa.

Vierailija
98/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pena...

Vierailija
99/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät tuollaisista miehistä.

Miehenä on outoa, että pitäisi näyttää tunteita ja alistua, mutta jos niin tekee, saa kenkää.

Jos taas on tunteeton ja käyttää valtaa, asiasta saatetaan valittaa, mutta asiat sujuvat hyvin loppujen lopuksi ja nainenkin on tyytyväinen.

En ymmärrä, mutta näin on toimittava jos haluaa elää naisen kanssa.

Miehen ei mukamas tarvi tienata&turvata.Lähempi tarkastelu osoittaa toista.Mieheltä juurikin kaivataan 50-luvun asennetta.

Vierailija
100/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyl Pera homma on sillai et akalle pitää näyttää kaapin paikka niin tamma asettuu ja tottelee.

Hehheh, hyvä vitsi.

Nainen on aina pomo. Jos ei ole, niin kyseessä on heikko nainen jonka kannattaa parantaa itsetuntoa. Joku voi puhjeta naisena kukkaan vasta vähän varttuneemmalla iällä, mutta kyllä yleensä suominainen sen oman äänensä jossain vaiheessa löytää. Siksipä jotkut miehet ovatkin ulkkiksen kanssa kun pelkäävät suomimammaa lol.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä