Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillakin mies määrää niin paljon perheessä?

Vierailija
11.03.2023 |

Tosi paljon kuulee ystäväperheistä että mies määrää ettei esim voi ottaa lemmikiksi koiraa tai lapsille hamsteria. Vaikka on 100% varmaa ettei mies noita eläimiä ikinä edes hoitaisi vaan perheen äiti yhdessä lasten kanssa tietää kyllä olevansa vastuussa. Miehet määräilee myös lomanvietosta hyvin yleisesti. Miehet käyttävät perheen rahoja tosi hövelisti esim uuteen grilliin ja kaikkiin turhiin vekottimiin, ja sitten kuitenkin jaksavat märistä kun lapselle pitää ostaa vaikka uudet kengät kun edelliset ei mahdu enää jalkaan. En kyllä jaksaisi päivääkään tuollaista rajoittavaa miestä, onneksi omani ei ole.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/116 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei miestä tarvitse. Helpompaa ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa muuta

Vierailija
4/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siinä ukossa on joku muu etu,minkä takia sitten nainen kestää ukon määräilyä.

Vierailija
5/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen, jossa mies määrää, miten vaimon ja tyttärien hiukset pitää leikata. Mököttää jos hänen toiveitaan ei totella. Ihan suomalainen perhe.

Vierailija
6/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vähän vanhempi. Isä oli epävakaa, käytti valtaa, alisti. Niinpä en sitten osannut suhteissakaan pitää puoliani. Ja tietysti ilkeät exät sitten otti irti kaiken vallan tunteen mitä sai.

Jos lapsena on jäänyt hermostoon, että on vaan rauhallinen, se jää osaksi ja paha saa otettua tilan. Niin että älkää olko ilkeitä jo valmiiksi alistetulle.

Ajan myötä on kyllä mahdollista sisuuntua ja ottaa oma tila haltuun.

Vierailija
7/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea tuollaisia perheitä on noin paljon?

Vierailija
8/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni jää lasten takia kuvioon.

Vierailija
9/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä siinä ukossa on joku muu etu,minkä takia sitten nainen kestää ukon määräilyä.

Sinkun naisen tulisi poiketa Kaalimadosta hakemassa satisfyer.

Vierailija
10/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- mutta juuri lasten takia siitä kuviosta pitäisi päästä eroon. Onneksi en edes tunne tuollaisia perheitä. Siksi minullakin herää kysymys, missä tuollainen käytös on tavallista?

Vierailija
11/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetuntoiset naiset ajautuvat usein yhteen kontrolloivien miesten kanssa. Valitettavasti näin. Normaali itsetunnolla varustettu nainen ei tuommoiseen todellakaan suostu vaan etsii tasapuolisen kumppanin.

Vierailija
12/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä näen paljon tätä ympärilläni. Pakko ihmetellä, mihin kaikkeen paskaan naiset suostuukin.

Vierailija
13/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisena naisena olen sitä mieltä että päätöksenteko on helpompaa miehelle. Niin meillä isäntäkin sanoo.

Vierailija
14/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se nainen haluaa lapsiensa oppivan, että toista voi pompottaa mielinmäärin tai että jäädään tilanteeseen, jossa toinen ei lainkaan kuuntele mielipidettäsi? 

Vierailija
15/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa löytyä määräämismeininkiä molemmista sukupuolista. Uskon, että teistäkin moni on kuullut sanonnan "täytyy kysyä hallitukselta lupa" ts. vaimolta.

Vierailija
16/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei saisi päättää tienaamistaan rahoista?

Vierailija
17/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun sodankäynyt isäni oli poikkeuksellinen jo 60-luvulla. Ehdottoman oikeudenmukainen ja tasa-arvoinen, teki kotitöitä siinä missä äitikin eikä koskaan määräillyt mistään. Luksusta oli kun isäni teki minulle ja äidilleni aamiaisen joka aamu vaikka lähti äitiä myöhemmin töihin. 

Onnekseni olen myös saanut elämääni samanlaisen miehen, arvostavan ja rakastavan jonka mielestä vallankäyttö ei ole miehekästä vaan säälittävää. Hänellä on niin paljon itsevarmuutta ja itsetuntoa että kehtaa oikein hyvin myöntää antavansa päätöksenteon minulle koska minulla on aikaa hoitaa mm raha-asiamme, taloraksat yms isomma jutut. 

Vierailija
18/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetuntoiset naiset ajautuvat usein yhteen kontrolloivien miesten kanssa. Valitettavasti näin. Normaali itsetunnolla varustettu nainen ei tuommoiseen todellakaan suostu vaan etsii tasapuolisen kumppanin.

Eivät "ajaudu" vaan komentelevat miehet etsivät tarkoituksella tuollaisia naisia hallittavakseen. Törmäsin pari kertaa deittaillessa miehiin, jotka alkoivat röyhkeästi käskyttää melkein heti. He tekivät karsintaa: jos nainen sietää käskyttämistä heti alussa, naisessa on potentiaalia. En läpäissyt testiä.

Vierailija
19/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas turhaa vastakkainasettelua. Mielestäni on vain hyvä, että asioista päätetään yhdessä. Jos se näyttää siltä, että mies määrää niin voivoi.

Itsehän olen allerginen näille naisille jotka kutsuvat itseään "voimakkaiksi" ja "itsenäisiksi". Eivät he ole, vaan päällepäsmäreitä jotka eivät kuuntele ketään muita kuin itseään.

Tajuatko miten koominen kommenttisi on?

Vierailija
20/116 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei saisi päättää tienaamistaan rahoista?

Ei mies tienaa rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan