Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun muuttaa vuosien jälkeen yksityisen vuokraajan asunnosta pois, niin olisiko hyvä muistaa vuokranantajaa?

Vierailija
12.09.2025 |

Ajattelen, että asunnon perinpohjaisen siivouksen jälkeen jättää hänelle kukkakimpun ja kiittää häntä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantajana en näe tälle tarvetta. Tuossa vaiheessa on nimittäin  kädet täynnä hommia tällä puolen pöytää.

Vierailija
2/10 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokranantajan tulisi muistaa 

et sinä palkitse kauppaa jossa  asioit 20v, vaan ne sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottu kämppä riittää ja se, että vuokrat on maksettu ajallaan. Hyväntekeväisyyttä asunnon vuokraaminen ei ole. Ei tosin pahantekeväisyyttäkään. Ei ole erityisen tuottoisaa  nykyään. 

Minulla on ollut tosi kivoja ja hyviä vuokralaisia. Jotkut olisivat halunneet tutustua henkilökohtaisesti. Ja korostivat, kuinka paljon rahaa ovat tuoneet minulle. Mutta toisaalta, jos ei halua asua vuokralla, voi ostaa oman. Ja edullisesti ovat asuneet. 

Vierailija
4/10 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vuokranantajan tulisi muistaa 

et sinä palkitse kauppaa jossa  asioit 20v, vaan ne sinut.

Miksi? Eiköhän kohteliaisuus riitä. Ja hiukan laajempi katsantokanta. Ei tarvi ajatella ihmisestä, että on ahne vuokraloordi. Jolta voi huijata, mitä pystyy. Esim. yhdet vuokralaiset purkivat omin luvin ison Ikean-kaapiston ja sanoivat vieneensä varastoon. Ja että kyllä sen saa takaisin. Ensinnäkin olivat varmasti myyneet pois ja se oli koottu toisaalle. Ja kaappi kuluu, kun sitä kasaa ja raijaa toisaalle. 

Vierailija
5/10 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Vuokranantaja pari vuosikymmentä ja joskus jotkut haluavat muistaa jotenkin. Yleensä se jotenkin on kortti. Joskus se on ollut jotwin erikoisempaa, esim tuoli tyypiltä joka suunnitteli tuoleja ammatikseen. 

Kukkia ei ole kukaan jättänyt ja hyvä niin, sillä en välttämättä ole heti eka päivä siellä asunnossa katsomassa. Jos väliä on viikkokin, niin kukat ehtivät jo kuolla.

Vierailija
6/10 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä mainita, että oli mukava asua ja kaikki toimi ajallaan. 

Niin minä olen yleensä maininnut. Että kodinkoneet toimi ja rikkinäisen tilalle hankittiin uusi. 

Vierailija
7/10 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistin parilla lapsella

Vierailija
8/10 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kiitoskortti. Kukat ehkä ehtii lakastua, kun ei tiedä koska vuokranantaja käy eka kerran - voi aiheuttaa turhaa siivoamista.

Vierailija
9/10 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistin parilla lapsella

Jätit ne sinne loppusiivottuun asuntoon?

Vierailija
10/10 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ajatus ja kommenteista huolimatta kertoo ilahduttavasti siitä, että ihmisillä on vielä hyvää tahtoa ja asioita tehdään sen takia, että halutaan olla toiselle ihmiselle mukava. 

Itseäni vuokranantajana ilahduttaisi ja tuntuisi mukavalta, että vuokralainen on viihtynyt niin hyvin, että haluaa kiittää. Kukat toisaalta ehkä ovat riski juuri sen takia, että voivat ehtiä lakastua, mutta itseäni ilahduttaisi mikä tahansa ajatus vuokralaiselta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi