Alkoholi räjäyttää kasvoni punakkaan ihottumaan
Kommentit (14)
Alkoholin juomisen lopettaminen tai yksin juominen ettei kukaan näe punotusta.
Pitää juoda useammin niin tuo loppuu.
-alan ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Googleta flush-reaktio ja alkoholi.
Googletin ja luin rajua tekstiä. Onneksi on kylmä juoma tässä vieressä lukujuomana :) artikkeli kuvailee juuri minua. -ap
https://ihosairaala.fi/nain-alkoholi-vaikuttaa-ihon-kuntoon/
Vierailija kirjoitti:
Taidat juoda aika paljon
Pakko myöntää. Kyllä. -ap
Kohtuudella. Vai tuleeko silloinkin. Sitten ei auta kuin olla punakkana, ei se minua häiritse. On peitevoidetta mutta se hautoo, ellei kevyt.
Alkoholi laajentaa verisuonia, joka tekee naamasta punaisen, joten kannattaa käyttää amfetamiinia samalla, koska se supistaa verisuonia.
Jos saan sen alkoholista, se ei ole koskaan tasainen punaisuus vaan laikukas. Pahimmillaan naama tuntuu samaan aikaan kuumalta kuin lämpöpatteri ja kihelmöi.
Vierailija kirjoitti:
Jos saan sen alkoholista, se ei ole koskaan tasainen punaisuus vaan laikukas. Pahimmillaan naama tuntuu samaan aikaan kuumalta kuin lämpöpatteri ja kihelmöi.
Olisko alkoholia liikaa vai otatko yhden kaksi. Mitäs silloin. Onko voidetta apteekista, joku lääkevoide tai muu rauhoittava. Entä ihotautilääkärin diagnoosi yksityiseltä että tietää mikä auttaa ja resepti. Vai antaako sen vaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mulla on histamiini-intoleranssi, jossa alkoholi on yksi pahimmista oireiden laukaisijoista .
Eiköhän tuohon ole ihan yksinkertainen ratkaisu, auttaa monen ongelmaan.
Googleta flush-reaktio ja alkoholi.