Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu päättyi taas miehen puolelta siihen, ettei tullut tunteita

Vierailija
10.03.2023 |

Tapailin jonkin aikaa erästä miestä, joka tuntui itselleni tosi sopivalta ja meillä meni arvot, ajatukset elämästä ja tulevaisuudesta hyvin yksiin. Hän puhui paljon meidän yhteisestä tulevaisuudesta ja ehdin jo ihastuakin häneen ihan kunnolla. Sitten ihan yhtäkkiä hän vaan kertoi, ettei näe meillä yhteistä tulevaisuutta, koska hänelle ei ole muodostunut romanttisia tunteita. Olen jotenkin tosi hämmentynyt tästä, kun mulla oli koko ajan sellainen olo, että molemmin puolin on ihastusta.

Jos ei tule tunteita, niin tarkoittaako se, ettei ulkonäkö miellytä? Vai että toisen luonne on jotenkin vääränlainen tai ei sellainen kuin mitä etsii? Hän kehui mua mukavaksi ja ihanaksi naiseksi, kehui miten hyvää seksiä meillä on ja kaikkea tätä, niin en ymmärrä yhtään, että mitä jäi puuttumaan. Ja olisi halunnut jatkaa kavereina, mihin en voi missään tapauksessa suostua, mulla on sellaisesta tosi huonoja kokemuksia. Mies ei ollut itse millään lailla hyvännäköinen, vaan ihan tavallinen . Mietin myös, että vaikuttikohan se, kun hän oli itse amistaustainen ja eleli aika vaatimattomasti ja mulla taas on ihan hyvin varallisuutta ja hyvät tulot.

Kommentit (272)

Vierailija
21/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä kohteliaasti. Sano, että jäi vaivaamaan ja että vaukka ymmärrät ja hyväksyt hänen ratkaisunsa, jäi sinulle olo, että et ymmärtänyt, miksi hänellä ei ollut tunteita kaiken jälkeen.

Kuulostaa vähän siltä, että olet ehkä "toiveajatellut" toisen tunteet isommiksi kuin ne olivat. Ainakin itselleni on joskus käynyt niin.

Ei näihin kysymyksiin saa ikinä rehellistä vastausta. Ja aina henkilö ei tiedä vastausta itsekään.

Vierailija
22/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillä kemiaa, vetovoimaa, suutelitteko? Miltä se tuntui?

Sitä juuri oli mielestäni paljon ja se tuntui hyvältä. Myös seksi oli todella ihanaa hänen kanssaan. Ehkä hänelle ei sitten vaan joku piirre minussa kolahtanut, kun ei niitä tunteita tullut. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain typerä tyyli ilmaista, että kiitti nyt riitti ja seuraava nainen kehiin. Mies käyttää aikaa ehkä pari kolme kuukautta uuteen naiseen tutustumiseen mutta koska mies on ehtinyt koukuttautua Tinderiin, niin josko löytyisi vielä jotain parempaa tai vaan uusi nainen kehiin.

Paskapuhetta tuo ettei kehityttynyt romanttisia tunteita, onhan mies puhunut suhteen aikana ummet ja lammet romantiikasta, parisuhteesta ja yhteisestä tulevaisuudesta. Sitten toisaalta miestä saattaa kiinnostaa jännänaiset, mieleltään vähän epävakaat yksilöt ja draamaa riittää, se käsitetään villin seksin mahdollisuudeksi. Viis siitä, että nainen juoksee suutuksissa lasioven läpi.

Ja juuri nuo tavalliset, ei mitenkään komeat miehet, ovat innoissaan koska Tinder mahdollistaa heillekin naisiin tutustumisen aikaisempaa nopeammalla tahdilla.

En uskoisi mihinkään miehen sanomaan ensimmäisten kuukausien aikana, teot merkitsevät enemmän kuin sanat. Ja ihan mielenkiinnosta miten mies reagoisi niin itsellä olisi ykkösvaihde päällä, hidas eteneminen ja tunteet vähän jäähdytellen. Tämän tyylin mies yleensä kertoo halustaan erota viestillä eikä kasvokkain. Koska ei halua riidellä. Selkärangattomia lusmuja vellihousuja suurin osa Tinderin Hannu Hanhista.

Kun tapasin mieheni niin edettiin hitaasti, ja hän vei suhdettamme eteenpäin. En odottanut mitään mutta kun seurasin hänen käytöstään niin hän vaikutti hyvin suoraselkäiseltä mieheltä. Ja lopulta ajattelin että mitä menetettävää. Olemme nyt naimisissa ja molempien puheisiin voi luottaa.

Paljon kun vaskoo paskaa niin saattaa löytää kultakimpaleen, mutta harvinaista se on. Siksi elämää ei kannata rakentaa parisuhdeodotuksille vaan elää itsensä näköistä elämää.

Vierailija
24/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saanut miestä edes rahalla...

voi pientä.

Mut kikulia sai, mut sinä et saa edes kumpaakaan senkin hassu incelipoika :D

Vierailija
25/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia, että ihmisestä kiinnostuu, kokee ihastumista, mutta se ei syvenekään rakastumiseksi. Joskus sille on selkeä syy (esim toisen arvomaailmasta tai käytöksestä paljastuu jotain negatiivista), joskus sitä on vaikea paikantaa mihinkään yksittäiseen asiaan mutta keho ei vaan "eritä rakkaushormoneita". Silloin kannattaa kiittää yhteisestä ajasta ja jatkaa matkaa.

Se, mikä minusta oli hälyttävää, oli se että puhuitte jo yhteisestä tulevaisuudesta vaikka tuskin tunsitte toisianne. Ehkä olit itsekin enemmän ihastunut siihen haavemaailmaan kuin todelliseen mieheen?

Vierailija
26/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikkiin paperilla sopiviin ja viehättävän näköisiin ei vaan rakastu. Niin se menee, eikä sille mitään voi.

Vierailija
27/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaalia, että ihmisestä kiinnostuu, kokee ihastumista, mutta se ei syvenekään rakastumiseksi. Joskus sille on selkeä syy (esim toisen arvomaailmasta tai käytöksestä paljastuu jotain negatiivista), joskus sitä on vaikea paikantaa mihinkään yksittäiseen asiaan mutta keho ei vaan "eritä rakkaushormoneita". Silloin kannattaa kiittää yhteisestä ajasta ja jatkaa matkaa.

Se, mikä minusta oli hälyttävää, oli se että puhuitte jo yhteisestä tulevaisuudesta vaikka tuskin tunsitte toisianne. Ehkä olit itsekin enemmän ihastunut siihen haavemaailmaan kuin todelliseen mieheen?

Mä en alkanut puhua yhteisestä tulevaisuudesta, vaan hän alkoi heti ekan tapaamisen jälkeen. ap

Vierailija
28/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän tuossa oli täysin tuulihattu eli hurmoksissa kun vientiä on ja niinpä muutamaksi kuukaudeksi uppoaa täysillä uuteen suhteeseen, mutta tunteet ovat ihan huttua. Keksittyä juttua ja paljon puhetta, ehkä hämää itseäänkin. Koko ajan uutta kierroksessa eli jos vaikka vähän nuorempi nainen löytyy niin no voi harmi, eihän minulla niitä tunteita kehittynytkään. Eilen oli eilen ja tänään on nyt. Lähinnä tuntuu ettei tuollaisella miehellä ole aivoja.

Vierailija
29/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopullista totuutta tuskin koskaan tulemme tietämään. Mahdollisia selityksiä on juurikin nuo, mitä itse spekuloit:

- mies ei innostunut riittävästi ulkonäöstäsi

- sinun korkeampi koulutus- ja tulotaso oli hänelle ongelma

Asiaa voi toki katsoa monelta kantilta, ja voi myös ajatella että jos ihminen on oikeasti ihastunut, ulkonäkö ja taloustilanne menettävät merkitystään. Itse ajattelen että ulkonäköön, koulutukseen ja tulotasoon ihastuminen ei ole kovin vankalla pohjalla. Toisaalta ihastumiseen vaikuttavat niin monet asiat, että on mahdotonta eritellä mihin oikein ihastui tai miksi ei ihastunut.

Vierailija
30/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en alkanut puhua yhteisestä tulevaisuudesta, vaan hän alkoi heti ekan tapaamisen jälkeen. ap

Sen juuri olisi pitänyt olla hälytysmerkki. Olisi kannattanut pysähtyä ja ihmetellä, miten joku alkaa suunnitella yhteistä loppuelämää täysin vieraan ihmisen kanssa, eikä lähteä mukaan juttuun.

Vierailija
31/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopullista totuutta tuskin koskaan tulemme tietämään. Mahdollisia selityksiä on juurikin nuo, mitä itse spekuloit:

Asiaa voi toki katsoa monelta kantilta, ja voi myös ajatella että jos ihminen on oikeasti ihastunut, ulkonäkö ja taloustilanne menettävät merkitystään. Itse ajattelen että ulkonäköön, koulutukseen ja tulotasoon ihastuminen ei ole kovin vankalla pohjalla. Toisaalta ihastumiseen vaikuttavat niin monet asiat, että on mahdotonta eritellä mihin oikein ihastui tai miksi ei ihastunut.

Mulla ihastus toimii niin että ihastun ensimmäisenä nimenomaan ulkonäköön.

Vierailija
32/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä kovin nuori? Meinaan tällaista tämä elämä on, jotkut tuntuu oikeelle, joistain toivoo että tuntuis oikeelle, tai sitten ei yhtään kumpaakaan. Moni suhde alkaa toiseksi mainituilla, ja aika moni jää myös tuohon loukkuun.

Älä mieti miestä pahalla, teki sinulle palveluksen ja oli suoraselkäinen. Sulla on vielä mahdollisuus viedä joltain jalat alta!

Vierailija
33/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi pientä.

Olen saanut äidiltä, se lasketaan 😤

Vierailija
34/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten tapahtuu jos toisen ulkonäkö muuttuu suhteen aikana?

Vierailija
35/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä tietäisi miehen ajatuksia? Ehkä sillä oli kaksi naista kokeilussa ja valitsi sen toisen, jos kerran yhtäkkiä mieli muuttui.

Jos olisi pelkästään ulkonäöstä kiinni, niin luulisi miehen jättäneen yksiin treffeihin. En siis usko tähän selitykseen.

Vierailija
36/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi pientä.

Sait äidiltä kikulia? Onhan se nykyaikana mahdollista sekin.

Vierailija
37/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten tapahtuu jos toisen ulkonäkö muuttuu suhteen aikana?

En ole vielä koskaan joutunut tuollaiseen tilanteeseen. Mutta ajatusleikkinä:

Jos miehen ulkonäkö muuttuisi dramaattisesti pahempaan suuntaan suhteen aikana, niin kyllä minä varmaan hänet jättäisin.

Vierailija
38/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi pientä.

Sait äidiltä kikulia? Onhan se nykyaikana mahdollista sekin.

Olet vain kateellinen.

Vierailija
39/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä käy, kun nainen pyrkii vain hyötymään miehestä.

Olisiko jo korkea aika antaa mahdollisuus työttömille amiksille?

Vierailija
40/272 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annatte ennen vakiintunutta suhdetta? Mulle ei oo koskaan käynyt noin