Kiihotttaako naiset hieronta?
Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia...
Käyn säännöllisesti hierojalla (hän on mies), ja vaikka se on ihan perus hierontaa niskan,selän ja välillä myös jalkojen alueelta niin joka kerta huomaan kiihottuvani siitä kosketuksesta...se on jopa kiusallista ja ikinä en voisi ehdottaa mitään seksiin liittyvää tälle miehelle mutta siltikin... jotenkin se tuntuu hyvälle ja paremmalle kuin oman miehen kosketus. Onko näin käynyt muille??
Kommentit (117)
Mä olen hieroja ja pari kertaa olen asiakasta köyrinyt sekä muutaman kerran
sormettanut asiakasta.
T.Pera
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina.
Tarkoitatko siis eroottista hierontaa ? Sehän on parasta esileikkiä !
Viimeksi kun hieroja olikin aika hyvän näköinen sporttinen nainen, jolla oli sopivan hellät ja jämäkät otteet. Lämmin hierontaöljy, hänen ihana tuoksunsa ja taitavat kädet ja sormet. Hän laski pikkuhousujani alas päin, että saisi hieroa myös pakarat. Haaveilin vain, että hänen sormet koskettaisivat myös alapäätäni. Samalla hävetti oma kosteuteni.
En osaa sanoa muutakuin että jostain syystä vaimo aina hierojalta tultuaan on paljon halukkaampi seuraavan viikon.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan mistäpäin hieroo.
Tietysti ensin hartioita ja selkää ja sen jälkeen siirtyy alaselälle ja pakaroille ja välillä vie liukkaita sormiaan jalkojen väliin. Tämä edelyttää, että hierottava on täysin alasti. Lisäksi välillä voi sivellä ihoa hellän hieromisen sijaan. Kun ylävartalo on rentoutunut hieroo pohkeita ja reisiä ja antaa käsien viipyä sisäreisillä niitä hieroessaan. Toisinaan koskettelee hellästi jalkojen välistä. Siitä sitten jatkoa etupuolelle.
Hierottava oleminen on ihanaa, mutta hierominen kiihottaa. Ei nyt ihan ketä tahansa, vaan jotain timmiä miestä joka on samalla fiksu. Mielellään sellainen, jolla on ristiselkä kipeä ja kun sitä hieroo niin selkä menee kaarelle ja takapuoli nousee pystyyn. Ei kai lueta kidutukseksi? Samalla pakaralihaksetkin ovat menneet jumiin ja ristiselästä on kiva siirtyä pakaran yläosaan, hieroa voimakkaasti kämmenlihaksilla ja antaa sormien kulkeutua housujen alle pakaroiden keski- ja alaosiin. En tiedä tunteeko mies kun sormet käyvät "syvällä", mutta ehkä kova paine ylhäällä kohdistaa tunnon sinne?
Tuommoiselle mielellään opettaisin hieromista (koulutettu kun olen itsekin). Tai ainakin eräälle. Voi olla, että ensimmäinen ristiselän alle menevä hierontaopetus kiihottaisi niin että mielellään seuraavalla tunnilla hierottaisiin pakarat kokonaan, opettajan ja oppilaan pakarat.
Vaimoni kävi eilen hierojalla ja tunnusti kiihottuneensa nuoren miehen käsittelyssä. Rakastelumme oli sen jälkeen intohimoista.
Entisenä hierojana voin kertoa, että yllättävän moni nainen haluaa eroottista hierontaakin.
Olen käynyt pari kertaa eroottisella hierojalla ulkomailla ja kyllä oli todella kiihottavaa.
Totta maar kiihottaa!