Kiihotttaako naiset hieronta?
Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia...
Käyn säännöllisesti hierojalla (hän on mies), ja vaikka se on ihan perus hierontaa niskan,selän ja välillä myös jalkojen alueelta niin joka kerta huomaan kiihottuvani siitä kosketuksesta...se on jopa kiusallista ja ikinä en voisi ehdottaa mitään seksiin liittyvää tälle miehelle mutta siltikin... jotenkin se tuntuu hyvälle ja paremmalle kuin oman miehen kosketus. Onko näin käynyt muille??
Kommentit (133)
Kyllä se kiihottaa, varsinkin kun oma mies hieroo koko vartalon öljyllä
Vierailija kirjoitti:
On käynyt 2-3 kertaakin, mikä yllätti itsenikin ja hämmensi vielä pitkään.
(Vaikutusta varmaan sillä, että olen pitkässä suhteeasa ja fyysisesti valitettavasti varsin latteassa sellaisessa, ei seksiä tai joskus vähäinenkin huonoa...hämmennys johtui näiden tunteiden korostumisesta varmaan... )
Näinä muutamina kertoina, kun käynyt urheiluhierojalla näin, on ollut itseni ikäiset (- +5 vuotta) urheilulliset hierojamiehet.
Käyttäytyivät tosi rauhallisesti, hellät, mutta sitäkin varmemmat otteet. Huh tulee kylmät väreet vieläkin, kun ajattelen. Tuli juurikin sellainen olo, että tässä on todellakin turvallista rentoutua yhdistettynä siihen maskuliinisiin varmoihin otteisiin. Tuli niin kokonaisvaltaisen rentoutunut ja hyväilty olo ja kuvittelin vain, että olisipa ainakin seksiin lämmittelyn ja läheisyyden suhteen lottovoitto, jos olisi näin taitava mies kotona. Fyysisesti olisin ollut ihan valmis seksille, eikä käsitelty muistaakseni alakroppaakaan, vaan se tuli aivan muunlaisen käsittelyn ja totaalisen rentoutumisen yhteydestä. Siinä oli ihan saaneen näköinenkin sen jälkeen, ääk... Normaalia kyllä hieronnan jälkeen, että kasvot ovat aika täyteläiset ja silmät kiiltävät.
Hmm. Sitten hierontaan ja sen yhteydessä läheisyyteen. Mies jolla kotona naista ei kiinnosta ei seksi eikä hieronta. Ja nimenomaan relax tilanne vaikuttaa aistit. Ilmoita jos kiinnostusta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kiihottaa, varsinkin kun oma mies hieroo koko vartalon öljyllä
Se öljyllä hierominen on kyllä mukavan kiihoittavaa kun tuntuma on tosi hyvä käsitellä vartalo päästä varpaisiin koko matkan ja takaisin... Mitkä vartalosi kohdat tuntuvat näin kosketusta vastaanottaessasi tuntuu erityisen hyvältä ?
Vierailija kirjoitti:
Kun menen hierontaan, tarkoituksena ei ole kiihottua. Joskus kuitenkin hierontapöydällä silmät kiinni maatessa vieraan miehen kosketus on alkanut tuntua yllättäen liian kivalta. Olen kuitenkin saanut hillittyä ajatukseni, vaikka tiukkaa on tehnyt.
N45
Eli vaihtelua piritää ja vierasta tarttee välillä niin omaakin tuntuu hyvälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt säännöllisesti jo vuosia vakiohierojallani. Itse en kiihotu varsinaisessa hieronnassa. Tekee sen verran kipeää, mutta jos olen ottanut päivän viimeiset parituntia. Tällöin haluan päätteeksi rentouttavan ja nautinnollisen hieronnan. Meillä on hyvin pitkä ja luottamuksellinen suhde ja hän saa minut tosiaan kiihottumaan käsittelyllään ;)
N52
Kuulostaa ihanalta! Haaveilen samanlaisen hierojan löytämisestä mutta minulla ei ole aavistustakaan mistä löytäisin. Miten sait hierojasi kanssa rakennettua tällaisen suhteen?
N49
Kanssani saat. Luottamuksellisesti. Hieronta joka johtaa takuuvarmasti läheisyyteen . M53
Vierailija kirjoitti:
Vaikka " ei saisi " silti kiihottaa mieheni on kovin laiska antamaan hellyyttä ja hyväilemään minua, vaikka sitä kaipaan tosi paljon. Hierojalla saan nauttia lämpimistä käsien koskettelusta, mikä saa aina mielihyvä hormoonit liikkeelle. En voi sille mitään, että mielihyvä valtaa kehoni ja kiihotun. Olen varma hierojani huomaavan asian, mutta hän osaa hoitaa tilanteen ammattimiehen tyylillä eikä ole huomaavinaan. Hoitosuhde on jatkunut jo vuosia eikä ole tarvetta vaihtaa hierojaa.
Rouva 52
Se siinä mieshierojana hankalinta on että säilyttää maltin ja antaa naisen tehdä aloitteen. Naiset kyllä vihjailee kehokielellä, ääntelemällä kehumalla ym mutta suoraan ehdotukset tulee harvemmin koska pelkäävät Kait pakkeja. Ja miehenä en voi ehdottaa kun se olisi vasten ammattietiikkaa ellen perustaisi varta vasten intiimihierontapistettä johon kuuluisi intiimihieronta ja happy end eli huipulla käynnit
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin hierojan jolla levottomat kädet.. Onko suosituksia Oulun alueelta. Maksan toki aivan normaalin hinnan. N50/Oulu
Täällä sitä ollaan. M53
Vierailija kirjoitti:
Just tuon takia en käy hierojalla koska musta kädet on aina olleet se mieskropan kuumin osa. Varmasti kiihottuisin.
Miehenä voin vahvistaa, että kyllä näissä käsissä on sitä jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka " ei saisi " silti kiihottaa mieheni on kovin laiska antamaan hellyyttä ja hyväilemään minua, vaikka sitä kaipaan tosi paljon. Hierojalla saan nauttia lämpimistä käsien koskettelusta, mikä saa aina mielihyvä hormoonit liikkeelle. En voi sille mitään, että mielihyvä valtaa kehoni ja kiihotun. Olen varma hierojani huomaavan asian, mutta hän osaa hoitaa tilanteen ammattimiehen tyylillä eikä ole huomaavinaan. Hoitosuhde on jatkunut jo vuosia eikä ole tarvetta vaihtaa hierojaa.
Rouva 52
Se siinä mieshierojana hankalinta on että säilyttää maltin ja antaa naisen tehdä aloitteen. Naiset kyllä vihjailee kehokielellä, ääntelemällä kehumalla ym mutta suoraan ehdotukset tulee harvemmin koska pelkäävät Kait pakkeja. Ja miehenä en voi ehdottaa kun se olisi vasten ammattietiikkaa ellen perustaisi varta vasten intiimihierontapistettä johon kuuluisi intiimihieronta ja happy end eli huipulla käynnit
25v. ammattihierojana. Minulle ammattietiikka on todella tärkeää ja on vaikeaa kuvitella että voisin viedä hieronnan "pitkälle". Olen todella hyvä lukemaan ihmisiä, kehoja, tunnetiloja ja energioita ja huomaan kyllä heti jos toinen on kiihottunut ja halukas. Tällöin usein vaihdan kosketuksen sellaiseksi mikä lisää asiakkaan kiihottumisen tilaa. Tosin vain ja ainoastaan silloin jos luen asiakkaasta että tämä on toivottua. Ammattilaisena teeskentelen että en tiedä mistään mitään ja toimin tavalla joka ei ole epäilyttävää hänelle. En tarjoa eroottistahierontaa mutta kiihottuneita asiakkaita on urani aika ollut niin monia että välillä olen miettinyt josko tarjoaisin tällaista palvelua. Oma yritykseni tosin on sellainen että sellainen palvelu ei sopisi imagoon joten sellaista en ole luonut. Muutamia kertoja on käynyt myös niinkin että olen kiihottunut itsekin toisen kiihottumisesta mutta olen pitänyt tämä visusti omana tietonani. Suurimmaksi osaksi hieronnat kyllä ovat ihan normaaleja ilman asiakkaan kiihottumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten olin ulkomailla lomailemassa muutaman muun hyvän naisystäväni kanssa. Me neljä naista, kävimme sitten ns eroottisessa hieronnassa... pariinkiin otteeseen. Hierojat osasivat työnsä; kyllä siinä meinasi lopulta "taju lähteä!*
Tavallinen hieronta on asia erikseen ja niin kuuluu ollakin
Kadehdin teitä 😊
Haluaisin samanlaisen kokemuksen. Ensin rentouttava fiilis hieromalla joka etenisi pikkuhiljaa kohti...ja sitten...
Vai minkälainen käsittely oli? Mentiinkö penetraatioon saakka?
N49
No täältä saisit sellaisen hieronnan. Ole yhteydessä. M52
Aika usein kiihottaa. Varsinkin kun hierotaan reisiä, pakaroita ja alaselkää. Koskaan en ole kehdannut pyytää että hieroisi mulle orkun vaikka mieli usein tekisi.
Ei kiihota. Ei sitten yhtään. Minulla on aina niin kireät lihakset että niiden avaaminen on aina kivuliasta.
Tämä on kysymys naisille, mutta kyllä siinä kalu nousi kun hierojan sormet kävivät lähellä, hävetti kyllä