Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa
Olisinpa yhtä rikas
Kommentit (945)
eipä se ruoka kovin ilmaista ole, jos maksaa kuukautta kohti n.300e käyttömaksua (en laskenut mukaan kortin hankintamaksua 3500e). Voihan sitä kahvilasta lounasbägin hakea päivittäin, mut sekin alkaa näkymään kropassa. Mikäli tää etu on starbucksiin, niin kyllä mulle joku juustokakkumuffinsi hyvin maistuisi, onneksi ei ole tätä etua, niin vyötäröympärys kiittää :). Amex on maksuaikakortti kaikissa luokissaan eli koko vingutus on maksettava seuraavassa laskussa pois. Eli ei ole luottokortti.
Janne on ihan äärettömän nolo. Leuhkii ympäriinsä ilmeisen ennenaikaisesti menehtyneiden vanhempiensa rahoilla ja säästelee ihan kuitteja vain esitelläkseen, miten paljon maksaa ravintolassa juomista. Eikä kelpaa autoksi kuin musta mersu? Ja kamala miten hirvittävä farssi Thaimaanloma kun ei edes skottiviskiä saanut hotellissa!!
Mautun juttu lehdeltä kirjoittaa tuollaisesta ylimielisestä retosteliasta mutta eniten ihmettelen miten vaimo, joka on kuitenkin omalla työllään ansainnut omaisuutensa arvostaa tuollaista, saati miten ne tietyn yhteiskunnallisen statuksen omaavat todennäköisesti fiksut ja ahkerat ihmiset jaksaa tuollaista lesoilevaa tyhjäntoimittajaa kuunnella...
Noloa!
Vierailija kirjoitti:
Putous-hahmo 😅
Jännä risteytys Putous-hahmoa sitä tyyppiä The White Lotuksen ykköskaudelta. Loma pilalla Ananas-sviitissä.
Kaunis, koulutettu nainen, rikas mies, joka tykkää käyttää rahojaan ylellisyyteen. Ei mitään ihmeellistä. Sen sijaan ihmetystä itsessäni herättää, lääkäreiden henkinen taso. Kinastelevat tämän otsikon alla ulkomaisen ja kotimaisen lääkärikoulutuksen paremmuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, koulutettu nainen, rikas mies, joka tykkää käyttää rahojaan ylellisyyteen. Ei mitään ihmeellistä. Sen sijaan ihmetystä itsessäni herättää, lääkäreiden henkinen taso. Kinastelevat tämän otsikon alla ulkomaisen ja kotimaisen lääkärikoulutuksen paremmuudesta.
Kinastelevat ovat näitä nuoria opiskelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Janne on ihan äärettömän nolo. Leuhkii ympäriinsä ilmeisen ennenaikaisesti menehtyneiden vanhempiensa rahoilla ja säästelee ihan kuitteja vain esitelläkseen, miten paljon maksaa ravintolassa juomista. Eikä kelpaa autoksi kuin musta mersu? Ja kamala miten hirvittävä farssi Thaimaanloma kun ei edes skottiviskiä saanut hotellissa!!
Mautun juttu lehdeltä kirjoittaa tuollaisesta ylimielisestä retosteliasta mutta eniten ihmettelen miten vaimo, joka on kuitenkin omalla työllään ansainnut omaisuutensa arvostaa tuollaista, saati miten ne tietyn yhteiskunnallisen statuksen omaavat todennäköisesti fiksut ja ahkerat ihmiset jaksaa tuollaista lesoilevaa tyhjäntoimittajaa kuunnella...
Noloa!
Niin no ehkä on kummiskin ihan hyvä tyyppi. Miksi vihaat Janskua vaan koska hän on rikas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putous-hahmo 😅
Jännä risteytys Putous-hahmoa sitä tyyppiä The White Lotuksen ykköskaudelta. Loma pilalla Ananas-sviitissä.
Palmu-sviitissähän he olivat, vaikka piti päästä ananas-sviittiin.
Tuo vaimo on kyllä kauniista kaukana. Kuin suoraan navetasta repäisty.
Tämä pari voisi osallistua maajussille morsian ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi, että se henkinen taso on monilla melko matala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa!
Niin no ehkä on kummiskin ihan hyvä tyyppi. Miksi vihaat Janskua vaan koska hän on rikas?
En minä häntä vihaa. En vain arvosta häntä ja juuri siksi, että arvomaailmamme eivät kohtaa, en voisi sietää häntä vaikka olisi kuinka mukava.
Juuri siksi, että minä olen raatanut omaisuuteni eteen niskalimassa kituuttamalla vuosia mitättömällä tulotasolla opiskellakseni itselleni hyväpalkkaisen ammatin ja kilpaillut veren maku suussa ensin harjoittelupaikoista ja sitten vakituisista työpaikoista, raatanut todistaakseni oman arvoni ja ansaitekseni asemani sekä palkkani ja sitten joutunut harkitsemaan ja oppimaan kantapään kautta varallisuuden kerryttämisestä muilla tavoin. Enkä silti tohdi lesoilla asialla julkisesti, koska onneakin on ollut matkassa.
Hän on saanut kaiken kultalautasella tarjoiltuna, ja se on ihan ok, mutta tuollainen pikkumainen etuoikeutettu rehvastelu omaisuudella ja elintasolla, jonka joku muu on työllään sinulle antanut, ei sovi minun arvomaailmaani. Samalla tavalla suhtaudun elintapatyöttömiin, jotka omasta valinnastaan päättävät elää muiden työn kustantamaa elämää ja vielä lesoilevat sillä, miten hienoa se on. Itse varallisuuden kanssa suhtautumisellani ei ole mitään tekemistä, minulle ongelma on asenne ja käytös.
Minua ihmetyttaa taman miehen saamattomuus ja tietamattomyys. Moneen kertaan sanoo etta ilman mustaa korttia ei osaisi varata oikeanlaista autoa tai tietaa nahtavyyksista. Poor baby.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttaa taman miehen saamattomuus ja tietamattomyys. Moneen kertaan sanoo etta ilman mustaa korttia ei osaisi varata oikeanlaista autoa tai tietaa nahtavyyksista. Poor baby.
Lukutaitosi rajallisuus tässä ihmetyttää. Hän ei noin sano -kehuu vaan miten paljon helpompaa ja nopeampaa on kun käyttää alan ammattilaista varaamiseen.
Kummallisia etuja. Jotain luxusloungeja jne. Alkoholitarjoilua. Hienoja kuljetuksia. Eikö se ole aivan sama meneekö lentokentältä minkävärisessä taksissa.
Nuo pitää kaikki kuitenkin itse maksaa.
Onhan tuo hyvä etu, että saa paremman sviitin halvemman hinnalla ja saa ilmaislippuja konsertteihin. Mutta en menisi maksamaan Chisun tai Lauri Tähkän keikasta muutenkaan, että ei harmita sekään. Taidan viihtyä leirintäalueella paremmin kuin huippusviitissä.
Mielenkiintoinen juttu ja hyvää pohdintaa Uotilta. Vaikuttaa mukavalta mieheltä. Kaikkea hyvää hänelle.
Kertoo, että ei ole tehnyt miljoonien
eteen päiväkään töitä, koska joka ainoa sentti on pelkkää perittyä rahaa. Täällä kymmeniä kommentteja ihmisiltä jotka eivät edes lukeneet koko juttua: 'Omalla kovalla työllä ansaittu!!'
Vierailija kirjoitti:
Kertoo, että ei ole tehnyt miljoonien
eteen päiväkään töitä, koska joka ainoa sentti on pelkkää perittyä rahaa. Täällä kymmeniä kommentteja ihmisiltä jotka eivät edes lukeneet koko juttua: 'Omalla kovalla työllä ansaittu!!'
Mitä sitten? Olisin ikionnellinen jos olisin perinyt noin paljon rahaa.
Viskiä, sikareita ja samppanjaa.
Ei taida kovin kauan elää, ainakaan terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukutaitosi rajallisuus tässä ihmetyttää. Hän ei noin sano -kehuu vaan miten paljon helpompaa ja nopeampaa on kun käyttää alan ammattilaista varaamiseen.
Höpsis. Hänhän kertoo, että kun varasivat itse, niin kaikki meni persiilleen. Kortti ja sen edut ovat heille välttämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Viskiä, sikareita ja samppanjaa.
Ei taida kovin kauan elää, ainakaan terveenä.
Mun appiukko elää noin ja on 82v.
Mulle tuli vaan mieleen, et kumma kun ei enempää lapsia.