Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa

Vierailija
10.03.2023 |

Kommentit (945)

Vierailija
681/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Täällä mammat itkevät Jannen haastattelusta, ja sitten kehuskelevat kuinka heilläkin on "musta kortti" ja paljon varallisuutta. Samaiset mammat itse haaveilevat Jannen ja hänen vaimonsa elämäntyylistä.

33 sivua puhdasta kateutta.

Veikkaisin monen haaveilevan rikkauksista vaikkapa lottovoiton myötä, mutta toivon todellakin, ettei moni haaveile tuollaisesta pröystäilevästä elämäntyylistä. Rikkaalla ja rikkaallakin on eroa. 

lottovoitosta haaveilu on sinänsä ihan inhimillistä. Toisaalta maailmalta on julkisuudessa esimerkkejä , miten se lottovoitto voi oikeasti pilata elämän. Rahan on tapana sekoittaa ihmisten päät, monesti niiden lähipiiriläisten, jotka kokevat että voitto on heidän eli siinä ei mikään 100t e lahja per sukulainen riittäisi kun voittajalle jää enemmän. Eri tilanne jos onnistuisi salaamaan voiton muilta ja muuttaisi johonkin ulkomaille nautiskelemaan fiksusti elämästään. Ihminen kun on melko ahne eläin ja ahneimpia ollaan muiden omaisuutta koskien ja sen jakamisen suhteen.

Itse tekisin juuri näin: salaisin voittoni muilta kuin aivan lähipiiriltä ja muuttaisin ulkomaille nauttimaan elämästä ja rahoistani. Minulla on maa ja kaupunki jo valmiiksi katsottuna. Toki ostaisin lähipiirilleni uudet asunnot ym. mitä he tarvitsisivat ja auttaisin muutenkin, mutta muuten en voitostani hiiskuisi.

Vierailija
682/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin jo useampi kortin omistaja ilmoittautunut. Jotenkin en jaksa uskoa että mustan omistavat täällä aikaansa kuluttavat. Tosin kun Cheek kertoi omasta kortistaan, niin ainakin sadalla oli vastaava. 

Mikset? Minulla on rinnakkaiskortti ja juuri nyt kulutan aikaani täällä, koska ei ole mitään järkevää tekemistä täällä Suomessa yksin käydessäni.

Miksi tulit Suomeen? Eikö Monacossa Vauva pelitä? Jos ainoastaan tämän palstan takia tulet. TT-hakemus tehtävä. No Kouvola ei kuulu suomeen.

Siis tulet Suomeen kertomaan kortista. Sinulla ei sukua tai ystäviä täällä. Tulit kertomaan kortistasi? Uskotaan tietysti. Finnairin ykkösessä ilmaiseksi pääsi ja Kämpissä viikon loma. Tietenkin olet Usasta joka tuli tätinsä hautajaisiin.

Finnairilla ei ole ykkösluokkaa millään reitillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja miehelläni on käyttötilillä 12 673 756e, juuri katsoin. Sijoituksia noin 160 000 000 edestä osakkeisiin. Lisäksi kiinteistöjä ympäri maailmaa. Nyt tosin Venäjän sijoitukset tuottaneet tappioita. Mutta taloutemme kestää ne. Ja on kortti molemmilla. Haluan aistia talouden tuulia somessa. Tälläkin palstalla saa hyviä tuulahduksia mihin talous menossa.

Aika ummehtunutta täällä on, haisee mahorkalle ja dieselille, jälkimmäinen johtunee persuista.

Vierailija
684/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja miehelläni on käyttötilillä 12 673 756e, juuri katsoin. Sijoituksia noin 160 000 000 edestä osakkeisiin. Lisäksi kiinteistöjä ympäri maailmaa. Nyt tosin Venäjän sijoitukset tuottaneet tappioita. Mutta taloutemme kestää ne. Ja on kortti molemmilla. Haluan aistia talouden tuulia somessa. Tälläkin palstalla saa hyviä tuulahduksia mihin talous menossa.

Hiukan epäilen teillä olevan sijoituksia 160 miljoonan euron edestä. 160 000  euron edestä ehkä, mutta silloin olisi syytä osata edes kirjoittaa luvut oikein.

Vierailija
685/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Täällä mammat itkevät Jannen haastattelusta, ja sitten kehuskelevat kuinka heilläkin on "musta kortti" ja paljon varallisuutta. Samaiset mammat itse haaveilevat Jannen ja hänen vaimonsa elämäntyylistä.

33 sivua puhdasta kateutta.

Veikkaisin monen haaveilevan rikkauksista vaikkapa lottovoiton myötä, mutta toivon todellakin, ettei moni haaveile tuollaisesta pröystäilevästä elämäntyylistä. Rikkaalla ja rikkaallakin on eroa. 

lottovoitosta haaveilu on sinänsä ihan inhimillistä. Toisaalta maailmalta on julkisuudessa esimerkkejä , miten se lottovoitto voi oikeasti pilata elämän. Rahan on tapana sekoittaa ihmisten päät, monesti niiden lähipiiriläisten, jotka kokevat että voitto on heidän eli siinä ei mikään 100t e lahja per sukulainen riittäisi kun voittajalle jää enemmän. Eri tilanne jos onnistuisi salaamaan voiton muilta ja muuttaisi johonkin ulkomaille nautiskelemaan fiksusti elämästään. Ihminen kun on melko ahne eläin ja ahneimpia ollaan muiden omaisuutta koskien ja sen jakamisen suhteen.

Itse tekisin juuri näin: salaisin voittoni muilta kuin aivan lähipiiriltä ja muuttaisin ulkomaille nauttimaan elämästä ja rahoistani. Minulla on maa ja kaupunki jo valmiiksi katsottuna. Toki ostaisin lähipiirilleni uudet asunnot ym. mitä he tarvitsisivat ja auttaisin muutenkin, mutta muuten en voitostani hiiskuisi.

Minäkin vaan auttelisin lottovoiton sattuessa lähipiiriä ihan hissukseen. Sen verran ettei tarttisi selittää mistä rahat tuli, tietävät mul,a olevan vähän säästöjä saisivat luulla että sieltä. Mutta en muuttaisi kotoani pois, meillä on kiva okt. Uuden autokatoksen laittaisin ja pihaan kivat laatat. Voisinpa vaikka avittaa kummilapsen opiskelua ulkomailla ;)

Vierailija
686/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni kk.tulot noin 47000 nettona. Asumme Vantaan Koivukylässä kaksiossa. Lapselle täytyy opettaa ettei raha puissa kasva. Tosin mökki Levillä. Siellä lapsemme ei ikinä ole käynyt. Itse vietämme aikaa siellä usein. Ei ole pakko leveillä rahoilla.

Vierailija
687/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ummehtunutta täällä on, haisee mahorkalle ja dieselille, jälkimmäinen johtunee persuista.

Jos ollaan rehellisiä, kuten pitäisi. Muutimme suomeen sodan alettua Venäjältä. Minä suomalainen nainen ja mies kotoisin Venäjältä.

Vierailija
688/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? Minulla tytär ja poika. Hyviä nuoria kumpikin. Jos tehtäisiin soppari että menisivät naimisiin. Itse myös olisin nuorekas anoppi.

Vierailija
689/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mihin rikas tarvitsee luottoa, eikö ole varaa ostaa asioita suoraan

Niillä voi kai kerryttää ainakin lentopisteitä.

Vierailija
690/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, kun saa perintöä tai muuta avustusta ja pääsee alkuun taloudellisesti. Kaikilla ei ole sitä onnea.

Vierailija
691/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä ärsytti tuossa jutussa eniten se, että tuon kortin haltijat saavat ruokaa ilmaiseksi.

Muut edut eivät aiheuttaneet mussa minkäänlaista kateutta. En kaipaa pintaliitoelämää. Ainoastaan tuo ilmainen ruoka v*tutti. Me keskituloiset joudumme tinkimään jo vihanneksista ja leivästä. 

Minustakin tämä on härskiyden huippu. Eikä oikeastaan keskiluokkaisille, vaan köyhille. Eläkeläisen kökkivät leipäjonossa, ja leuaton Janne mässää pullamössöä menemään.

Millä tavalla leuattomuus liittyy asiaan?

Hassua kuinka naiset aina haukkuvat miehen geneettistä ulkonäköä.

Eikä se ruoka ilmaista ole, sen saa luottokorttimaksuja vastaan.

Vierailija
692/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos olet miljonääri, saat ilmaista ruokaa ja kahvia kahviloista. Miksi ihmeessä? Juuri noillahan olisi varaa maksaa itse ruokansa.

Loppujen lopuksi ilmaisia lounaita ei ole eli kyllä niistä on aikanaan maksettu tai tullaan maksamaan jotain kiertokautta. Pääasia, että asikas saadaan tuntemaan itsensä huomioiduksia ja arvokkaaksi asiakkaaksi niin eiköhän ne kukkaron nyörit aukea myöhemmin vuolaasti!

Vierailija
693/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos olet miljonääri, saat ilmaista ruokaa ja kahvia kahviloista. Miksi ihmeessä? Juuri noillahan olisi varaa maksaa itse ruokansa.

Loppujen lopuksi ilmaisia lounaita ei ole eli kyllä niistä on aikanaan maksettu tai tullaan maksamaan jotain kiertokautta. Pääasia, että asikas saadaan tuntemaan itsensä huomioiduksia ja arvokkaaksi asiakkaaksi niin eiköhän ne kukkaron nyörit aukea myöhemmin vuolaasti!

Totta!

Minä maksan kaiken mahdollisen Amexilla ja tienaan siitä pisteitä joilla sitten saa rahanarvoisa etuja. Vaikka sitten niitä matkapalvelun upgreidauksia ensimmäiseen luokkaan pitkille lennoille.

Ja pointti on se että käteisellä/pankkikortilla maksavat kustantavat nuo etuni. :)

Amex on (kauppiaalle) pirun kallis kortti ja jonkunhan se pitää siis maksaa....

Ja edelleen: minulla ei ole mustaa Amexia vaan halvempi Amex.

Vierailija
694/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa naisessa vikana? Ihan normaali nainen. Eikä mieskään ole ruma.  Jutut ehkä tyhmiä ukolla.  Ei kaikki ole fiksuja. En minäkään. Olen ehkä kaunis mutta en viisas. Tuo nainen sentään lääkäri ja mies insinööri. Itse päässyt naimisiin varakkaan miehen kanssa ainoastaan kauneuteni vuoksi. En nyt ihan idiotti ole. Osaan keskustella monista asioista joita luen lehdistä . 

Vierailija
695/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin jo useampi kortin omistaja ilmoittautunut. Jotenkin en jaksa uskoa että mustan omistavat täällä aikaansa kuluttavat. Tosin kun Cheek kertoi omasta kortistaan, niin ainakin sadalla oli vastaava. 

Mikset? Minulla on rinnakkaiskortti ja juuri nyt kulutan aikaani täällä, koska ei ole mitään järkevää tekemistä täällä Suomessa yksin käydessäni.

Miksi tulit Suomeen? Eikö Monacossa Vauva pelitä? Jos ainoastaan tämän palstan takia tulet. TT-hakemus tehtävä. No Kouvola ei kuulu suomeen.

Siis tulet Suomeen kertomaan kortista. Sinulla ei sukua tai ystäviä täällä. Tulit kertomaan kortistasi? Uskotaan tietysti. Finnairin ykkösessä ilmaiseksi pääsi ja Kämpissä viikon loma. Tietenkin olet Usasta joka tuli tätinsä hautajaisiin.

Finnairilla ei ole ykkösluokkaa millään reitillä.

No ehkä business luokka on sitä vastaava?

Vierailija
696/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja miehelläni kk.tulot noin 47000 nettona. Asumme Vantaan Koivukylässä kaksiossa. Lapselle täytyy opettaa ettei raha puissa kasva. Tosin mökki Levillä. Siellä lapsemme ei ikinä ole käynyt. Itse vietämme aikaa siellä usein. Ei ole pakko leveillä rahoilla.

Miksi täytyy elvistellä sitten asuvansa Vantaalla? Ellei ole pakko rehennellä rahoillaan?  

Vierailija
697/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukan epäilen teillä olevan sijoituksia 160 miljoonan euron edestä. 160 000  euron edestä ehkä, mutta silloin olisi syytä osata edes kirjoittaa luvut oikein.

Joka päivä ainoastaan kasvavat sijoitukset. Tosiaan se kortti auttaa koska yleensä käteistä ei saa automaatista 20 000e mikä meillä kuluu päivässä. Op raja 50 000 tosin. Mutta eilen kun mies osti auton minulle ei riittänyt. Eli amex auttoi.

Vierailija
698/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha kadehtia ihmistä joka on jo 23-vuotiaana ollut täysorpo. Ei varmaan ole ollut ihan helppoa vaikka rahaa olisi kuinka paljon.

Äiti kuoli 2014 ja isä 2015.

Isoisät kuoli 1979 ja 2012.

Vierailija
699/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä ainoastaan kasvavat sijoitukset. Tosiaan se kortti auttaa koska yleensä käteistä ei saa automaatista 20 000e mikä meillä kuluu päivässä. Op raja 50 000 tosin. Mutta eilen kun mies osti auton minulle ei riittänyt. Eli amex auttoi.

Ja sitten heräsit........ Varissuolla.

Vierailija
700/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit........ Varissuolla.

Kyllä se mahorkan haju Turussa tulee vahvimmin Jyrkkälän ja Härkämäen suunnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme