Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa

Vierailija
10.03.2023 |

Kommentit (945)

Vierailija
561/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt kommentoi kaikenlaista porukkaa. Jos lääkärintutkinnon hankkiminen ulkomailta on noin helppoa teidän mielestänne niin siitä vaan koittamaan. Keskeyttäneiden määrä on korkea kun kyydistä tippuu jos ei pysy tiivistahtisessa koulutuksessa mukana. Suomessa sitä saa roikkua yliopistossa vaikka 20 vuotta.

Minä ainakin oikein kannustan lapsiani, että lähtisivät edes jossakin vaiheessa opintojaan ulkomaille. Itse olen joskus ollut ja oli kyllä hieno kokemus. Ja jos ihan hakevat alunperinkin ulkomaille opiskelemaan, niin täysi tuki tulee heille. Niin rahallinen kuin henkinenkin tuki niin pitkälle kun vaan rahkeet riittää.

Vierailija
562/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ulkonäköä ei näköjään tälläkään saa.

Millä? Rahalla saisi ja treenaamisella, mutta juopottelulla ja narsismilla harvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt kommentoi kaikenlaista porukkaa. Jos lääkärintutkinnon hankkiminen ulkomailta on noin helppoa teidän mielestänne niin siitä vaan koittamaan. Keskeyttäneiden määrä on korkea kun kyydistä tippuu jos ei pysy tiivistahtisessa koulutuksessa mukana. Suomessa sitä saa roikkua yliopistossa vaikka 20 vuotta.

Minä ainakin oikein kannustan lapsiani, että lähtisivät edes jossakin vaiheessa opintojaan ulkomaille. Itse olen joskus ollut ja oli kyllä hieno kokemus. Ja jos ihan hakevat alunperinkin ulkomaille opiskelemaan, niin täysi tuki tulee heille. Niin rahallinen kuin henkinenkin tuki niin pitkälle kun vaan rahkeet riittää.

Ok Marko. Tiedän ^tilanteen^ 🤭

Vierailija
564/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, ei voi kun nauraa, säälin lomassa, miten mammonakeskeistä joidenkin elämä on, ja sitä luulevat onneksi :D  Noo, oikeasti enemmän myötähävettää tuollainen pinnallisuus. 

Olet kyllä surkein trolli mikä tällä palstalla riehuu. Kirjoitustyylisi on aina samanlainen.

Trolli en ole, mutta kirjoitan kyllä usein tänne :) Oliko se kiellettyä?

onnellinen

Kirjoita toki jatkossakin, ole hyvä, mutta sinun onnellisuutesi ei ehkä ole kaikkien onnellisuuden mittari. Vaikutat jotenkin, miten sen nyt sanoisi, aika yksinkertaiselta ja silti olet aina täällä muita arvostelemassa. Kannattaisi sinunkin joskus vilkaista peiliin. Kyllä varakkaat ihmiset usein haluavat kaikkea sellaista ympärilleen, mistä me köyhemmät voimme vaan uneksia tai peräti, joiden olemassa olosta emme oikein edes tiedäkään.

Ok, selvä! Tuossa viimeisessä lauseessasi se tuli, eli sinä siis unelmoit maallisesta mammonasta? Totta että ei pitäisi naureskella eri arvomaailman omaaville ihmisille, se on yksinkertaisen ihmisen merkki. Minusta tuollainen haaliminen nyt kuitenkin vain on outoa, ahnetta ja kummallista, hirveän vaikea samastua. Mutta ehkä koitan olla suvaitsevaisempi jatkossa ja ymmärtää, että olemme erilaisia.

En varsinaisesti unelmoi maallisesta mammonasta, kuten laukuista ja kaikesta tuollaisesta vähän ihmiselämän kannalta merkityksemättömästä. Ihan sama minulle minkä merkin laukku minulla on. Toiveissa on onnellinen ja oman näköinen elämä. Tarkoittaa, että olisi rahaa sen verran, että ei tarvitsisi kituuttaa. Saisi olla terveenä. Saisi lapsia tuettua elämän polulla tekemään hyviä ja järkeviä ratkaisuja. Ihan siis perusasioita ja tähän mennessä on mennyt ihan hyvin.

Noniin, kuulostaa normaalilta eikä ahneelta :) 

se jota sanoit (sinä vai joku muu?) trolliksi

Nyt sinäk vaikutat paljon järkevämmältä ja mukavammalta. Tästä tyylistä minä ainakin tykkään enemmän.

Vierailija
565/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kadehtia ihmistä joka on jo 23-vuotiaana ollut täysorpo. Ei varmaan ole ollut ihan helppoa vaikka rahaa olisi kuinka paljon.

Vierailija
566/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä? Rahalla saisi ja treenaamisella, mutta juopottelulla ja narsismilla harvemmin.

No sillä kortilla.

Vierailija
567/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha kadehtia ihmistä joka on jo 23-vuotiaana ollut täysorpo. Ei varmaan ole ollut ihan helppoa vaikka rahaa olisi kuinka paljon.

Yhyy joo mua itkettää, myötätunto lähes herää! Janne se ei silti halua liikkua statukseltaan eriarvoisten kanssa. Vähän sama kuin lapsiseksiorjat sodassa. Yhyy.

Vierailija
568/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussi päähän Janne.

Vierailija
569/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kohua. Tyyppi on perinyt sukunsa (joo, tunnen myös samanlaisen parin). Kuluttaa rahaa paljon, ei kärvistele mua yhtään. Hieman ristiriitainen kuva jää tästä hallitusammattilaisesta, joka toisaalta selittelee nousukasmaisia käytöstään ja toisaalta nostaa itsensä pyhimykseksi. Vanhan rahan rikkaat eivät avautuisi mustista Amexeistaan ja rivarikämpästään Turussa. Mutta nämä artikkelithan on tehty ihan vain klikkien vuoksi. Ovat vain supertyytyväisiä toimituksissa, mitä enemmän hölösuita löytyy.

Vierailija
570/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok Marko. Tiedän ^tilanteen^ 🤭

Marko? En ole Marko, mutta sovitaan sitten niin.

Vierailija
571/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein urpot täällä kihisee katkeraa vihaansa rikkaita kohtaan 😅

ihan oikein teille, hah.

Vierailija
572/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani ettet menestynyt Suomen pääsykokeissa. Latviastakin rahalla läpäisseet lekurit ovat ihan ok. Kai.

En tunne ketään Latviassa lääkäriksi opiskellutta, vain yhden puolalaisen eri alan ihmisen, joka opiskeli siellä. Käsittääkseni kuitenkin Latviassa kuten muissakin maissa koulutetaan päteviä lääkäreitä eikä rahalla mitään läpäise, vaan rahalla on sama rooli kuin vaikkapa Yhdysvalloissakin, että sitä tarvitaan opetusmaksuihin (tuition fees) jne. Yleensäkin opintojen maksullisuus on normaali asia ympäri maailmaa, mutta eivät ne itse opinnot rahalla hoidu, vaan opiskelemalla.

Vierailija
573/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan ulkomailla asunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani ettet menestynyt Suomen pääsykokeissa. Latviastakin rahalla läpäisseet lekurit ovat ihan ok. Kai.

En tunne ketään Latviassa lääkäriksi opiskellutta, vain yhden puolalaisen eri alan ihmisen, joka opiskeli siellä. Käsittääkseni kuitenkin Latviassa kuten muissakin maissa koulutetaan päteviä lääkäreitä eikä rahalla mitään läpäise, vaan rahalla on sama rooli kuin vaikkapa Yhdysvalloissakin, että sitä tarvitaan opetusmaksuihin (tuition fees) jne. Yleensäkin opintojen maksullisuus on normaali asia ympäri maailmaa, mutta eivät ne itse opinnot rahalla hoidu, vaan opiskelemalla.

Jätät huomiotta sen, että sisään pääsee rahalla.

Vierailija
574/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis maksamalla opetusmaksut ym.? Ja so what, jos lopputuloksena on asiansa osaavia lääkäreitä, joista on pulaa ympäri maailmaa. Hyvä vain jos tuovat tarjontaa ja kilpailua Suomeenkin.

Vierailija
575/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne se sitten päätti nousushumalassa hankkia puoli Suomea vihamiehiä, ja marginaalin hakkeroimaan omaisuuttaan. Tyhmyys ei näköjään Amexilla korjaannu.

Vierailija
576/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti kuoli 2014 ja isä 2015.

Vierailija
577/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, olettepas ihmiset kateellisia :D Minusta hän vaikuttaa ihan kivalta tyypiltä. Miten hänen pitäisi elää, jotta se olisi ok teille? Jos rahaa on kuin roskaa, eikä roska lopu koskaan, niin eikö sitä sitten saisi kuluttaa ihan mihin lystää? Tuskin hän itse on tuota juttua tarjonnut lehdelle vaan lehti on halunnut tehdä tuollaisen, jotta ihmiset saisi taas uutta aihetta pöyristyä. Kaikki perijät ei osaa käyttää rahaa (esim salonoja), joten ihan hyvinhän tämä jannu on rahassa pysynyt kiinni. Tehnyt ihan oikeita töitäkin.

Vaimolla on aika hyvät oltavat kun mies ostaa yllätyksiä tonnilla kuukaudessa. Meilläkin on rahaa, mutta mun mies ostaa vain tulppaaneita 1-2 kertaa kuukaudessa. Vittonia en tarvis, mutta olishan ne jotkut muutkin (?) yllärit kivoja.

En osaa nähdä häntä edes sairaan näköisenä. Hieman kalpea, mutta ei ole ylipainoinen tms, enkä näe ryyppäämistäkään naamasta.

Vierailija
578/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse jos todistus ja englanninkielitaito ei riitä. Ota vähän asioista selvää ennenkuin kommentoit. Toki kuuden ällän ylioppilas ei tarvi olla, mutta se onkin sitten kokonaan eri asia kuinka se kuuden ällän ylioppilas varsinaisessa lääkärintyössä pärjää.

Vierailija
579/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, olettepas ihmiset kateellisia :D Minusta hän vaikuttaa ihan kivalta tyypiltä. Miten hänen pitäisi elää, jotta se olisi ok teille? Jos rahaa on kuin roskaa, eikä roska lopu koskaan, niin eikö sitä sitten saisi kuluttaa ihan mihin lystää? Tuskin hän itse on tuota juttua tarjonnut lehdelle vaan lehti on halunnut tehdä tuollaisen, jotta ihmiset saisi taas uutta aihetta pöyristyä. Kaikki perijät ei osaa käyttää rahaa (esim salonoja), joten ihan hyvinhän tämä jannu on rahassa pysynyt kiinni. Tehnyt ihan oikeita töitäkin.

Vaimolla on aika hyvät oltavat kun mies ostaa yllätyksiä tonnilla kuukaudessa. Meilläkin on rahaa, mutta mun mies ostaa vain tulppaaneita 1-2 kertaa kuukaudessa. Vittonia en tarvis, mutta olishan ne jotkut muutkin (?) yllärit kivoja.

En osaa nähdä häntä edes sairaan näköisenä. Hieman kalpea, mutta ei ole ylipainoinen tms, enkä näe ryyppäämistäkään naamasta.

Ei kai se ongelma ihmisille ole se, miten mies elää, vaan se miksi hänellä on ollut tuollainen pakottava tarve tulla kertomaan siitä kortin höyläämisestä luksukseensa tuollaiseen isoon lehtiartikkeliin!

Vierailija
580/945 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se ongelma ihmisille ole se, miten mies elää, vaan se miksi hänellä on ollut tuollainen pakottava tarve tulla kertomaan siitä kortin höyläämisestä luksukseensa tuollaiseen isoon lehtiartikkeliin!

Öööööö, kännissä ja läpällä!