Jannella, 35, on miljonäärien luottokortti kertoo nyt, miten absurdeja asioita sillä saa
Olisinpa yhtä rikas
Kommentit (945)
Rahalla ei saa tyyliä. Tämä mies vaimoineen on erinomainen esimerkki siitä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että haastattelu on annettu kännissä ja läpällä.
Epäilen että Janne ja vaimonsa ovat antikristuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla köyhyyden merkki kun mikään luetelluista "ylellisyyksistä" ei kiinnosta pätkääkään 😃 Matkanjärjestäminen, Rolexin nahkahihna, samppanjaa, sikareita, musta mersu hotellikuljetuksiin on tosi tärkeä...
Nahkahihna kiinnostaa kuin kilo turvetta 😅
Meinaatko että heittäisit roskiin jos sellaisen Pradan nahkaisen tuotteen korttisi mukana saisit?
En. Myisin sen. Itselle ei toisi lisäarvoa, joillekin muille rahanarvoinen.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Itseä ärsytti tuossa jutussa eniten se, että tuon kortin haltijat saavat ruokaa ilmaiseksi.
Muut edut eivät aiheuttaneet mussa minkäänlaista kateutta. En kaipaa pintaliitoelämää. Ainoastaan tuo ilmainen ruoka v*tutti. Me keskituloiset joudumme tinkimään jo vihanneksista ja leivästä.
Et ole selvästi edes lukenut juttua. Ei sen kortin käyttö mitenkään ilmaista ole.
Luulen tietäväni, miksi jotkut ovat kommentoineet näiden ulkonäköä.
Uotit ovat molemmat nuoria vielä, nuorehko pariskunta. Ja molemmat erittäin selvästi ikäistään vanhemman näköisiä. Ei lapsia.
Varsinkin Janne menisi 55 -vuotiaasta. Mun silmään rupsahtaminen on hankittu huonoilla elämäntavoilla.
Tämä pari näyttää viiskymppiseltä parilta, joilla kolme vanhempaa lasta. Arjen uuvuttamilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, ei voi kun nauraa, säälin lomassa, miten mammonakeskeistä joidenkin elämä on, ja sitä luulevat onneksi :D Noo, oikeasti enemmän myötähävettää tuollainen pinnallisuus.
Olet kyllä surkein trolli mikä tällä palstalla riehuu. Kirjoitustyylisi on aina samanlainen.
Trolli en ole, mutta kirjoitan kyllä usein tänne :) Oliko se kiellettyä?
onnellinen
Kirjoita toki jatkossakin, ole hyvä, mutta sinun onnellisuutesi ei ehkä ole kaikkien onnellisuuden mittari. Vaikutat jotenkin, miten sen nyt sanoisi, aika yksinkertaiselta ja silti olet aina täällä muita arvostelemassa. Kannattaisi sinunkin joskus vilkaista peiliin. Kyllä varakkaat ihmiset usein haluavat kaikkea sellaista ympärilleen, mistä me köyhemmät voimme vaan uneksia tai peräti, joiden olemassa olosta emme oikein edes tiedäkään.
Ok, selvä! Tuossa viimeisessä lauseessasi se tuli, eli sinä siis unelmoit maallisesta mammonasta? Totta että ei pitäisi naureskella eri arvomaailman omaaville ihmisille, se on yksinkertaisen ihmisen merkki. Minusta tuollainen haaliminen nyt kuitenkin vain on outoa, ahnetta ja kummallista, hirveän vaikea samastua. Mutta ehkä koitan olla suvaitsevaisempi jatkossa ja ymmärtää, että olemme erilaisia.
En varsinaisesti unelmoi maallisesta mammonasta, kuten laukuista ja kaikesta tuollaisesta vähän ihmiselämän kannalta merkityksemättömästä. Ihan sama minulle minkä merkin laukku minulla on. Toiveissa on onnellinen ja oman näköinen elämä. Tarkoittaa, että olisi rahaa sen verran, että ei tarvitsisi kituuttaa. Saisi olla terveenä. Saisi lapsia tuettua elämän polulla tekemään hyviä ja järkeviä ratkaisuja. Ihan siis perusasioita ja tähän mennessä on mennyt ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Uotit ovat molemmat nuoria vielä, nuorehko pariskunta. Ja molemmat erittäin selvästi ikäistään vanhemman näköisiä. Ei lapsia.
Varsinkin Janne menisi 55 -vuotiaasta. Mun silmään rupsahtaminen on hankittu huonoilla elämäntavoilla.
Tämä pari näyttää viiskymppiseltä parilta, joilla kolme vanhempaa lasta. Arjen uuvuttamilta.
Samaa mieltä, mutta täällä ammattipuolestaloukkaantujien mielestä on tuhmaa mainita tätä faktaa, vaikka Janne kännipäissäänsuoltaa köyhävihaa nonstoppina. Uskomatonta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mihin rikas tarvitsee luottoa, eikö ole varaa ostaa asioita suoraan
Kannattaisi lukea se juttu mitä kommentoi: kyseessä ei ole luottokortti vaan maksuaikakortti eli kortin käyttäjät maksaa ostokset kuukausittain kerralla kokonaisuudessaan pois.
Eli siis saa kuukauden verran luottoa. Voihan sitä toki aina nimillä kikkailla, mutta luotostahan tuossa on kyse, kun ei ostosta tarvi heti maksaa.
Tavallaan jo, mutta yleensä ko. henkilö ei varmaankaan tarvitsisi sitä luottoa, elleivät sitten "rikkaudet" ole velalla rakennettu ja luhistumistaan odottava korttitalo. En tiedä, mutta voisiko yksi tuon kortin etuja olla se, että kun sinulla on ko. kortti, niin palvelu pelaa kun olet automaattisesti jonkinlaisessa VIP-kategoriassa, ja jos olisi joku ongelma, niin se hoidetaan kulisseissa, jotta VIP-tyypin ohjelma ei häiriinny eikä tämä joudu odottelemaan tms.? Eli et jonottele etkä odottele, asia hoidetaan puolestasi pikapikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että haastattelu on annettu kännissä ja läpällä.
Minullakin heräsi tämä ajatus, että ehkäpä Janne oli ottanut haastattelu vaiheessa sitä viskiä vähän liikaa.
Minä en heidän elämäntapaansa mitenkään tyylittömänä pidä. He haluavat elää tuollaista elämää ja se heille suotakoon. Minusta ihan kivan näköinen pariskunta ja peukku sille, että ei ole kaiken maailman täyteaineita tungettu kroppa täyteen. Jos olisi, niin sama valitus tällä palstalla kävisi siitäkin asiasta, että kamalaa, kun on nyt laitettu sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek menee kyllä ihan samaan kastiin. Tyyppi ei ole edes urallaan tehnyt aivan järkyttäviä summia, kuten esim. huippu-urheilijat tai menestyneet artistit Jenkeissä, jotka on oikeesti tehneet hilloa sen 100 miljoonaa elämänsä aikana, mutta elämäntavan pitää silti olla iso kämppä keskustassa, paljon autoja ja kalliita matkoja ja vaatteita.
Cheekillä on köyhä tausta ja sen takia tarve näyttää, että hyvin menee. Se alkaa olemaan vanha äijä ja lapseton niin pitää esittää, että elämässä on sisältöä.
Ei liity mihinkään, mutta kaveri väittää kivenkovaan, että se on gay. Itse en saa kyllä sellaista vibaa hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek menee kyllä ihan samaan kastiin. Tyyppi ei ole edes urallaan tehnyt aivan järkyttäviä summia, kuten esim. huippu-urheilijat tai menestyneet artistit Jenkeissä, jotka on oikeesti tehneet hilloa sen 100 miljoonaa elämänsä aikana, mutta elämäntavan pitää silti olla iso kämppä keskustassa, paljon autoja ja kalliita matkoja ja vaatteita.
Cheekillä on köyhä tausta ja sen takia tarve näyttää, että hyvin menee. Se alkaa olemaan vanha äijä ja lapseton niin pitää esittää, että elämässä on sisältöä.
Ei liity mihinkään, mutta kaveri väittää kivenkovaan, että se on gay. Itse en saa kyllä sellaista vibaa hänestä.
Ei ole. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Varma tieto.
Tämä. Hullu on mutta ei homo.
Täällä nyt kommentoi kaikenlaista porukkaa. Jos lääkärintutkinnon hankkiminen ulkomailta on noin helppoa teidän mielestänne niin siitä vaan koittamaan. Keskeyttäneiden määrä on korkea kun kyydistä tippuu jos ei pysy tiivistahtisessa koulutuksessa mukana. Suomessa sitä saa roikkua yliopistossa vaikka 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt kommentoi kaikenlaista porukkaa. Jos lääkärintutkinnon hankkiminen ulkomailta on noin helppoa teidän mielestänne niin siitä vaan koittamaan. Keskeyttäneiden määrä on korkea kun kyydistä tippuu jos ei pysy tiivistahtisessa koulutuksessa mukana. Suomessa sitä saa roikkua yliopistossa vaikka 20 vuotta.
Olen pahoillani ettet menestynyt Suomen pääsykokeissa. Latviastakin rahalla läpäisseet lekurit ovat ihan ok. Kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, ei voi kun nauraa, säälin lomassa, miten mammonakeskeistä joidenkin elämä on, ja sitä luulevat onneksi :D Noo, oikeasti enemmän myötähävettää tuollainen pinnallisuus.
Olet kyllä surkein trolli mikä tällä palstalla riehuu. Kirjoitustyylisi on aina samanlainen.
Trolli en ole, mutta kirjoitan kyllä usein tänne :) Oliko se kiellettyä?
onnellinen
Kirjoita toki jatkossakin, ole hyvä, mutta sinun onnellisuutesi ei ehkä ole kaikkien onnellisuuden mittari. Vaikutat jotenkin, miten sen nyt sanoisi, aika yksinkertaiselta ja silti olet aina täällä muita arvostelemassa. Kannattaisi sinunkin joskus vilkaista peiliin. Kyllä varakkaat ihmiset usein haluavat kaikkea sellaista ympärilleen, mistä me köyhemmät voimme vaan uneksia tai peräti, joiden olemassa olosta emme oikein edes tiedäkään.
Ok, selvä! Tuossa viimeisessä lauseessasi se tuli, eli sinä siis unelmoit maallisesta mammonasta? Totta että ei pitäisi naureskella eri arvomaailman omaaville ihmisille, se on yksinkertaisen ihmisen merkki. Minusta tuollainen haaliminen nyt kuitenkin vain on outoa, ahnetta ja kummallista, hirveän vaikea samastua. Mutta ehkä koitan olla suvaitsevaisempi jatkossa ja ymmärtää, että olemme erilaisia.
En varsinaisesti unelmoi maallisesta mammonasta, kuten laukuista ja kaikesta tuollaisesta vähän ihmiselämän kannalta merkityksemättömästä. Ihan sama minulle minkä merkin laukku minulla on. Toiveissa on onnellinen ja oman näköinen elämä. Tarkoittaa, että olisi rahaa sen verran, että ei tarvitsisi kituuttaa. Saisi olla terveenä. Saisi lapsia tuettua elämän polulla tekemään hyviä ja järkeviä ratkaisuja. Ihan siis perusasioita ja tähän mennessä on mennyt ihan hyvin.
Noniin, kuulostaa normaalilta eikä ahneelta :)
se jota sanoit (sinä vai joku muu?) trolliksi
Vierailija kirjoitti:
Itseä ärsytti tuossa jutussa eniten se, että tuon kortin haltijat saavat ruokaa ilmaiseksi.
Muut edut eivät aiheuttaneet mussa minkäänlaista kateutta. En kaipaa pintaliitoelämää. Ainoastaan tuo ilmainen ruoka v*tutti. Me keskituloiset joudumme tinkimään jo vihanneksista ja leivästä.
Ei se mitään ilmaista ruokaa ole! Ihan sama, kun vaikka otat sokoshotel-kortilla yön hotellissa ja saat _ilmaisen_ ruuan. Paljon halvemmaksi tulisi vain käydä syömässä ja maksaa ihan omalla rahalla se ruoka siellä fransmannissa. Siihen, että saa jotain, pitää itse pistää myös rahaa palamaan kortilla ja maksaa se vuosimaksu.
Turha tuosta olla kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin täysin samaa mieltä. Miehen perityn omaisuuden pitäisi mahdollistaa helpon elämän lisäksi oman terveyden priorisoimisen. Varsinkin kun vaimo on lääkäri. Lisäksi ihmettelen suuresti, miksei nuorena kuolleet omaiset yhtään haasta pohtimaan omia elintapoja.
Hyvää ulkonäköä ei näköjään tälläkään saa.
Tähän aika moni yhtyy, en ole ihan varma kannattaako näinä päivinä julkaista tällaisia juttuja. Nälkäinen ihminen on myös aika viidakon lakien alainen.