Me Naiset: Kiira on jättänyt Pekan, on nyt ei-hetero
Korpi on nyt seksuaalisuudeltaan määrittelemätön, koska on liian ahdasta laittaa ihmiset lokeroihin.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009435837.html
Kommentit (554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No antaa hänen olla jotain muuta kuin hetero. En tiedä, miksi kukaan meistä täällä olisi parempi arvioimaan hänen sekusaalisuuttaan kuin hän itse (viittaan siis noihin "mun mielestä Kiira on hetero" -viesteihin).
Olkoon mitä tahansa, miksi näitä pitää tulla lehtiin avautuun. No valtava halu otsikoihin, lesokortti toimii aina.
Ihan oikea on tuohon rooliin ja arvatenkin jonkun ajan kuluttua palaa takaisin siihen mitä on varinaisesti.
Päivittelijöille tiedoksi, että omien erittäin laajojen kenttätutkimusten perusteella voin kertoa naisten biseksuaalisuuden oleva erittäin yleistä, jopa huomattavasti yleisempää kuin umpiheterous. Olen tätä asiaa sadoilta naisilta tiedustellut jo 80-luvulta lähtien ja jo ysärillä valtaosa naisista saattoi kuvitella harrastavansa seksiä toisen naisen kanssa. Vain noin 20% naisista oli ehdottomasti kieltävällä kannalla.
Minulle siis ei ole ollut minkäänlainen yllätys se, että aiemmin miehen kanssa yhdessä olleet naiset ovat yhä enenevissä määrin tulleet bi-kaapista ulos ja alkaneet seurustella myös naisten kanssa. Itse asiassa nyt kun sen yhä useammat julkimot ovat tehneet, niin uskon että ei kauaa tarvi odottaa kun lumipallo lähtee kunnolla vyörymään ja sen päivittely loppuu jopa hihhulipiireissäkin.
M53
Miten jollain menee noin kauan oman suuntautumisen selvittämiseen?? Minä tiesin 9-vuotiaana, että vain pojat kiinnostaa.
Kiira on helluntailaisesta perheestä, joten ei yhtään ihmetytä se, ettei ole antanut tuolla osalle itseään sijaa tulla esille. Kun koko lapsuuden kerrotaan jonkin asian olevan väärin, on todella vaikeaa edes ajatella, että voisi itse olla seksuaalivähemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ehkä ärsyttää kun seksuaalinen suuntautuminen on kovinkin äänekkäästi kerrottava asia välillä. Okei, voihan se olla joku isokin juttu jollekin, mutta onko tosiaan muille?
Tulit vauvalle, avasit ketjun, ryhdyit ihan kommentoimaan Kiiran seksuaalisuusuutista.
Mitä jos ensi kerralla jättäisit väliin? En minäkään lue urheilu-uutisia, vähän ehkä ärsyttää, kun tunkevat niitä välillä etusivulle asti ja joskus juhlivat kovinkin äänekkäästi :)
Vierailija kirjoitti:
Miten jollain menee noin kauan oman suuntautumisen selvittämiseen?? Minä tiesin 9-vuotiaana, että vain pojat kiinnostaa.
Sitä se uskonnollisten lahkojen hengellinen väkivalta teettää. Lapsia pitäisi voida suojella tuolta öyhötykseltä, jota tähänkin ketjuun suolletaan.
Seuraavaksi kuullaan miten Kiira koki urheiluaikoinaan itsensä hyväksikäytetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea paskaa sitä julkaistaan.. Ketä ylipäätään kiinnostaa kenenkään suuntautumiset?
Runokirjaa maínostetaan jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on noin kahdeksan miljardia ihmistä. Et voi kyseenalaistaa muiden henkilökohtaisia kokemuksia sen perusteella miten itse olet asiat kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä täytyy ilmoittaa lehdissä?
Miksi sinä luet ja kommentoit?
Vierailija kirjoitti:
Kiira on helluntailaisesta perheestä, joten ei yhtään ihmetytä se, ettei ole antanut tuolla osalle itseään sijaa tulla esille. Kun koko lapsuuden kerrotaan jonkin asian olevan väärin, on todella vaikeaa edes ajatella, että voisi itse olla seksuaalivähemmistöä.
Mistä tällainen "tieto"???
En ole kyllä koskaan milloinkaan missään kuullut, että Rane olisi helluntailainen.
Asiaa hieman sivuten, minusta on erikoista että ihmnen toteaa "viehätyn ja sytyn myös naisista" ja sitten eroaa miehestään. Se että pitää sekä miehistä että naisista ei pitäisi olla eron syy. Jos on miehen kanssa yhdessä ja löytää itsestään homoseksuaalin, että pitää vain naisista, niin asiahan on täysin ymmärrettävä. Mutta muussa tapauksessa asia kuulostaa enemmän kuin erikoiselta. Joko henkilö ei uskalla sanoa pitävänsä pelkästään samasta sukupuolesta, tai sitten eron syyt ovat jossain ihan muualla. Mutta jos syyt ovat ihan muualla, niin miksi ottaa asia ylipäänsä esille sitten tuolla kulmalla. Julkisen imagon ja olemuksen perusteella olisin voinut veikata Kiiran olevan aseksuaali. Nätti "maitotyttö" kyseessä, mutta jollain tavalla kaikki seksuaalisuus ikään kuin loistaa poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän ei voi myöntää, että hän on kyllä hetero, mutta hänellä on vain tajuttoman paska miesmaku?
tuli mieleen että tämän prinssessan amerikkalaisen miljonäärin taholta lempatuksi tuleminen otti koville kun sitä palstoillakin riepoteltiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittelijöille tiedoksi, että omien erittäin laajojen kenttätutkimusten perusteella voin kertoa naisten biseksuaalisuuden oleva erittäin yleistä, jopa huomattavasti yleisempää kuin umpiheterous. Olen tätä asiaa sadoilta naisilta tiedustellut jo 80-luvulta lähtien ja jo ysärillä valtaosa naisista saattoi kuvitella harrastavansa seksiä toisen naisen kanssa. Vain noin 20% naisista oli ehdottomasti kieltävällä kannalla.
Minulle siis ei ole ollut minkäänlainen yllätys se, että aiemmin miehen kanssa yhdessä olleet naiset ovat yhä enenevissä määrin tulleet bi-kaapista ulos ja alkaneet seurustella myös naisten kanssa. Itse asiassa nyt kun sen yhä useammat julkimot ovat tehneet, niin uskon että ei kauaa tarvi odottaa kun lumipallo lähtee kunnolla vyörymään ja sen päivittely loppuu jopa hihhulipiireissäkin.
M53
Todellisuudessa naisten biseksuaalisuus on äärimmäisen harvinaista, muka-biseksuaalisuuden mainostaminen vain on yleistä. Kiira Korpikaan ei todennäköisimmin tule koskaan olemaan naisen kanssa missään mielessä, ja hänen seuraava seurustelukumppaninsa on jälleen mies.
Todellisuudessa seksuaalisuus on kahtia jakautunut koska naisen seksuaalisuus on määritelty jo 1800-luvulla jolloin ei edes uskottu että miehet voivat olla miesten kanssa. Esimerkkinä on ettei naisten fantaisioita pidetään aina romanttisina ja suoraan toimintaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä täytyy ilmoittaa lehdissä?
Olisiko mitään tekemistä sillä, että Kiiran runokirja ilmestyy huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Asiaa hieman sivuten, minusta on erikoista että ihmnen toteaa "viehätyn ja sytyn myös naisista" ja sitten eroaa miehestään. Se että pitää sekä miehistä että naisista ei pitäisi olla eron syy. Jos on miehen kanssa yhdessä ja löytää itsestään homoseksuaalin, että pitää vain naisista, niin asiahan on täysin ymmärrettävä. Mutta muussa tapauksessa asia kuulostaa enemmän kuin erikoiselta. Joko henkilö ei uskalla sanoa pitävänsä pelkästään samasta sukupuolesta, tai sitten eron syyt ovat jossain ihan muualla. Mutta jos syyt ovat ihan muualla, niin miksi ottaa asia ylipäänsä esille sitten tuolla kulmalla. Julkisen imagon ja olemuksen perusteella olisin voinut veikata Kiiran olevan aseksuaali. Nätti "maitotyttö" kyseessä, mutta jollain tavalla kaikki seksuaalisuus ikään kuin loistaa poissaolollaan.
juuri näin! Sama fiilis
Vierailija kirjoitti:
Jälleen todiste siitä, että kaikkien alojen parhaat asiantuntijat löytyvät tältä palstalta. Upeaa, että näet seksuaalisen suuntautumisen kaikki vivahteet pelkistä julkisuuteen annetuista kuvista ja videoista. Oletan, että sinulla on aihetta liippaava, menestyvä yritys :)
Trollien maksettu tämän päivän aihe. Yhdistyy naisviha, seksuaalivähemmistöt ja kauniin julkkisnaisen pilkkaaminen. Odotettavissa kymmeniä kiira-aloituksia.
Ihan ok. Tsemppiä Kiiralle!