Siirtäisitkö 1000€:sta kesälomasi alkua viikolla?
Olet huomenna aloittamassa sovittua kesälomaasi ja työnantaja tarjoaa 1000€ ylimääräistä jos siirrät lomaasi viikolla.
Suostutko?
Kommentit (43)
En suostuisi, koska mun pitää olla aina elokuun alusta töissä, eli loman pitäminen myöhemmin kesällä ei onnistu.
Tällä hetkellä kyllä. Tonni kelpaisi, eikä ole niin päivän päälle.
No olen nyt ollut toista viikkoa lomalla eli en enää tässä vaiheessa katkaisisi
Siirtäisin jos ei olisi lentolippuja hankittuina.
En. Lähden aina loman ensimmäisenä päivänä ulkomaille. Aikataulut on sovittu valmiiksi kaikkien kanssa jne.
Siirtäisin, jos ei olisi mitään varattuna.
En ole niin rahanperään joten en.
Jos olis pikkurahan puutetta eikä ekalle lomaviikolle ole sovittuja menoja.
Tänä vuonna "maksoin" 1700 netto, jotta sain pari viikkoa pidemmän loman eikä tarvi pyöritellä peukaloita hiljaisella toimistolla.
Ottaisin rahat enkä epäröisi hetkeäkään.
Jos ei olisi reissua varattuna tai muita erityisiä suunnitelmia, niin siirtäisin.
Hmmm. Tonni on tässä tapauksessa aika vähän.
Ajatus alkavasta kesälomasta on pitänyt minut kasassa ja auttanut jaksamaan vielä viime metrit.
Mikään raha (ainakaan sellainen mitä työnantaja suostuu maksamaan) ei olisi riittävä korvaus, että siirtäisin lomaani rahasta.
Mutta työnantajani tuntien tiedän, että tämän pyynnön takana olisi työnantajalle joku todella tärkeä syy ja todennäköisesti suostuisin siksi. Rahat ottaisin ja neuvottelisin päälle mahdollisten lomasuunnitelmien peruuntumisesta minulle koituvat kustannukset jos niitä olisi.
No sanotaan niin, että jos juhannusviikon torstaina kysyisi, että suostunko siihen, että tuun juhannuksen jälkeen viikoksi töihin ja aloitan loman vasta sitten, niin suostuisin, mutta jos pitäisi olla juhannus töissä, niin en jäisi töihin, koska juhannuksen lisiä tuo 1 000€ ei kattaisi. Jos taas maksettaisiin lisät ja tuo 1 000€, suostuisin, kyllä sitä mökillä ehtii rymytä myöhemminkin...
Kyllä kai minä voisin siirtää jos maksetaan.
Joo. Ei oo väliä milloin pidän.
Yksinäinen