Ruokakulumme tippuivat sen jälkeen huomattavasti kun aloin tilaamaan ruoan kotiin
Ja suunnittelin osokset huolella. Vaikka kotiinkuljetus maksaa hieman, niin tämä on silti paljon halvempi ratkaisu.
Kommentit (177)
Olen tilannut viikon ruokaostokset kotiin jo kolmen vuoden ajan eikä tuotteiden laadussa ole ollut ikinä mitään vikaa. Tilaukseen kuuluu aina useita näistä: tuoreet marjat, sitruuna, lime, avokado, omena, meloni, kurkku, tomaatti, pinaatti, kyssäkaali, kukkakaali, kesäkurpitsa, munakoiso, porkkana, paprika, parsa, kaali, purjo, sipuli.
Minä syön ahven, hauki, kuha. Lohi, säynävä, ankerias. Toutain, mullo, kiiski. Ostan tuoretta, valitsen itse. Ei voi tilata verkosta, ei ole silloin tuores.
En ikinä syö mitään Pulmentüm iecõres. Ei ole hyvää. YÖK !
Vierailija kirjoitti:
Me menemme kauppaan kauppalistan kanssa, ei tule yleensä heräteostoksia tehtyä.
Pari kertaa kokeillut tuota tilausta, hevi-tuotteet olivat todella huonosta päästä, pehmennyt kurkku, kolhiintuneet omenat ja tumman ruskeat banaanit.
Parasta ennen/viimeinen käyttöpäivä todella lähellä.
Siis missä toimitetaan noin huonoja tuotteita?
Huomaan tilaavani enemmän juureksia , kun kantaavat ostokset sisälle asti. Se on hyvä juttu.
Sängystä aamiaispöydän ääreen etätöitä tekemään. Siinä sitten napostellaan pidemmän kaavan mukaan ja lounaalla otetaan viinilasillinen siitä jo avatusta pullosta. Kun tulee ilta, ei jaksa mennä kauppaan, vaan ruoka tilataan ovelle ja se syödään sohvalla josta sitten mennään nIiN uUpUneEnA nukkumaan.
HUOH!
Suurin osa ihmisten kuntoilusta on hyötyliikuntaa joka näin jää pois.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa kokeillut tuota tilausta, hevi-tuotteet olivat todella huonosta päästä, pehmennyt kurkku, kolhiintuneet omenat ja tumman ruskeat banaanit.
Kai teit valituksen kuvineen ja sait rahat takaisin huonoista tuotteista?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aikaa lähteä kunnon lenkille, kun ei tarvitse kaupassa enää käydä.
Hei kaikki.
3,90 e maksaa Helsingissä, kun pikakuljetuksessa tilaa S-marketista. Ei siis maksa 10 euroa, niin kuin joku väläytti.
Päiväykset ovat aina olleet pitkälle, olen katsonut.
Heldemä- ja vihannestuotteet tuoreita, yllättävänkin.
Ap
Valtavan kiva palvelu kroonisesti sairaille jotka on vuoteenomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole tilastollisesti totta. Kotiin jämähdetään koska ei ole tarve edes kalsareita enemmän pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki.
3,90 e maksaa Helsingissä, kun pikakuljetuksessa tilaa S-marketista. Ei siis maksa 10 euroa, niin kuin joku väläytti.
Ap
Kyllähän S-marketissa näkee niitä jotka lapun kanssa kulkevat ja keräävät tuotteita, siitä ne ottavat päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman kerran tilannut kotiin ruokaa ja saanut sellaisia vihanneksia ja hedelmiä, joita en olisi itse valinnut.
Tämä siinä on, miksi en itse halua tilata. Minulla on niin paljon hevi osaston tuotteita aina käyntiä kohti, että halua itse valita ne. Nämä jotka tyytyväisenä tilaavat, niin käykö heille vähän vaatimattomammat hevi-tuotteet vai eikö heillä heviä sisälly tilaukseen?
Ei ole ollut mitään valittamista hevituotteissa. Tai ehkä korkeintaan se että kaupassa saattaisi valita esim laarista vähän kypsempiä tomaatteja jos on tarkoitus heti syödä, tilattuna tulee usein sellaisia mitä saa pari päivää kypsytellä. Luulen että suurin osa näistä kotiinkuljetusten suhteen hevituotteiden laatua epäilevistä ei ole itse mitään kotiin tilannut.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki.
Ap
No hei hei! Tytöllä on tuossa markkinointikielessä vielä jonkun verran hiomista ennen kuin se on uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin ihan saman. Jää kaikki heräteostokset tekemättä, kun ostokset tekee kotisohvalla.
Heräteostokset ovat niitä parhaita ostoksia.
Tavanomaista ruokaa ottaa muutenkin kaupasta sen enempää miettimättä, mutta heräteostokset tuovat arkeen iloa ja uusia makuelämyksiä. Kun saa hypistellä ja haistella, ottaa parasta ja käydä kaupassa ihan muuten vain vaikka joka päivä, niin mikäs sen parempaa?
Kyllä tähän ikään pitäs tietää miltä tuplat ja fazerin sininen maistuu ja näyttää. Ne oli mun heräteostoksia.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki.
Ap
Kyllähän S-marketissa näkee niitä jotka lapun kanssa kulkevat ja keräävät tuotteita, siitä ne ottavat päältä.
Voi sinua jos sä vielä kuvittelet, että kerjääjät keräilevät nettiostokset kaupan puolelta. Ne lapun kanssa pyörivät ovat niitä AVmammoja kuukauden ruokalistoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuhraat aikaasi tilausta tehdessäsi. Ei minulla ainakaan kovin kauan kestä, kun ostan peruselintarvikkeet kärryyn kaupasta. Kaupassa olen myös sosiaalinen ja juttelen usein muutamankin ihmisen kanssa.
Liikuntaa ehdin harrastamaan oikein hyvin muutenkin,
Jos tykkäätte tehdä ostoksenne tietokoneella, niin ok, hyvä juttu, minua varten se toiminto ei ole vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki.
Ap
Jos tulee mielestäsi huonoa niin hyvittävät kyselemättä eikä tarvitse tuotetta palauttaa. Usein saa vielä seuraavan kuljetuksen ilmaiseksi hyvityksenä. Ei ole ainakaan itselleni paha mieli jäänyt niistä harvoista kerroista kun on pitänyt reklamoida ja olen jo vuosia joka viikko kotiin tilannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki.
Ap
Voi sinua jos sä vielä kuvittelet, että kerjääjät keräilevät nettiostokset kaupan puolelta. Ne lapun kanssa pyörivät ovat niitä AVmammoja kuukauden ruokalistoineen.
Tervetuloa Prismaan katsomaan kun ne siellä käytävillä kävelevät työvaatteissa.