Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita hirviöitä jotka ette kelpaa kellekkään?

Vierailija
22.05.2026 |

Miten muuten menee?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Ei löydy meikäläiselle naista, enkäpä heitä siitä voi syyttää, että olen näin huono ihminen ja vieläpä rumakin. En minäkään itseeni aikaani tuhlaisi. Nyt tässä hörpin kaljaa ja katselen youtubea, kohta varmaan paistan pitsaa.

Vierailija
2/7 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meitä näin vähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kirjaimellisesti näytänkin hirviöltä.

Vierailija
4/7 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen ihan susiruma läski ja vieläpä tajuan olevani täys mulkero lisäksi. Sen verran on älyä, etten haluaisi toista ihmistä kanssani kärsimään.

Vierailija
5/7 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä itse pidä itseäni hirviönä mutta muille en kuitenkaan kelpaa.

Vierailija
6/7 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

t. Suohirviö

Vierailija
7/7 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisettomuus johtuu monella miehellä huonosta itsetunnosta, negatiivisesta elämänasenteesta ja samalla ylimielisestä suhtautumisesta naisia kohtaan. Nainen nähdään hyödykkeenä, joka hoitaa kodin ja palvelee miestä. Nainen on yksinkertainen. Nainen ei osaa mitään, mutta samalla hänen pitäisi kuitenkin hoitaa kaikki kotiin, lapsiin, ja miehen liittyvät asiat ja tietysti käydä töissä ja tienata rahaa. Mies ei näe mitään ristiriitaa tässä.

Parisuhde perustuu kuitenkin vapaaehtoisuuteen. Miksi kukaan nainen tulisi haukuttavaksi ja kiusattavaksi parisuhteeseen, jossa naisen asema nähdään siivoojana ja kodinhoitajana. Kun asenne on tämä, on parempi, että nämä ihmiset eivät kohtaa, vaan asuvat erillään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme