Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naisella olla kainalokarvoitus?

Vierailija
06.03.2023 |

Millaisia ajatuksia herättää naisen karvoitus kainalossa (tai alapäässä luomuna/tuuheana)? Mies, voisitko seurustella/elää naisen kanssa jolla on karvoitus kainalossa eikä sitä ole sheivaamassa?
Entä naiset, mitä ajatuksia karvat herättävät teillä itsellänne tai sitten toisilla naisilla, mitä esim. uimahallissa näette? Onko se mielestänne epänaisellista vai juuri naisellista kun sehän "naisistuessa" alkaa kasvaa?

Kommentit (230)

Vierailija
141/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella PITÄÄ olla karvoitusta alapäässä koska tiedän kehollisen faktan, että karvat suojaavat alapäätä.

Miksi haluaisin karvatonta nihkeää räpylää?

T. Jopi

Vierailija
142/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella PITÄÄ olla karvoitusta alapäässä koska tiedän kehollisen faktan, että karvat suojaavat alapäätä.

T. Jopi

Entäs naisen kainalokarvat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi kaikkien ajaa kullikarvansa niin vehje näyttäisi isommalta. Muutenkaan sitä halua karvoja suuhun kun sitä pitää imeskellä.

Aika moni mies trimmaileekin ihan säännöllisesti alapäänsä, halutaan sillä tavalla miellyttää niitä naisiamme.

Minusta olisi vähän epäilyttävää törmätä mieheen, joka ajelee kullikarvansa.

Vaikuttaa jotenkin naismaiselta tai pervolta.En ole koskaan törmännyt moiseen mieheen.

Ei kaikki pidä semmosesta mopon alle jääneestä siilistä, jotkut toki tykkää mutta ei suinkaan kaikki.

:D mopon alle jäänyt siili...

Mieluummin sellainen karvainen mies kuin pikkupoitsu.

Mutta makuasioitahan nämä.

Ite jätän alakarvat reilun sentin pitusiksi, kyllä siinä on karvaa ihan tarpeeksi mielestäni.

Tjaa-a, lähetäpä kuva, niin mietin asiaa.

Vierailija
144/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos välittää miehen nautinnosta, niin silloin nainen sheivaa.

Vahvasti epäilen, että näin puhuu mies joka ei ole ikinä naista saanut. Oikea mies ymmärtää, että nainen on ihminen karvoineen päivineen, eikä mikään seksinukke.

Vierailija
145/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Jopi

Entäs naisen kainalokarvat?

No pittäähän sitä naisella olla semmoiset itä-saksalaisen kuulantyöntäjämuijan kainalot! Jotta karvoo roikkuu topin alta vyötärölle saakka. Kelepoo minulle hyvinnii. Niitä on mukava punoa letille illan ratoksi.

Vierailija
146/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sukupuolitaudeilta on nykyään aika turvassa kun karvat oikein rehottavat. Samoin kuin parisuhteelta.

Vierailija
147/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen taaplaa tyylillään, mutta itse taidan olla hieman old school siinä mielessä että mun mielestä mies saa mieluusti olla karvainen, enkä esim. tajua miksi monet miehet nykyään sheivaa rintakarvansa, joita itse pidän seksikkäinä. Naisilla en pidä karvoista, ainakaan kainaloissa. Mielestäni se pilaa kokonaisuuden täysin, kun joskus juhlissa (tai juorupalstojen kuvissa julkkisten punaisilta matoilta) näkee vimpan päälle laittautuneita naisia juhlamekoissa ja tummat karvapuskat vilkkuu kainaloissa. 🤢 Anteeksi vain, mutta hyi hitto! 🤮 Itse sheivaan kainolot ja sääret ja alapään osittain.

N41

Vierailija
148/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti epäilen, että näin puhuu mies joka ei ole ikinä naista saanut. Oikea mies ymmärtää, että nainen on ihminen karvoineen päivineen, eikä mikään seksinukke.

Kyllä jokainen mies ymmärtää että nainen on ihminen, jäi hänen karvaisuudestaan/karvattomuudestaan minkälainen mielipide tahansa.

Vierailija
149/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas veikkaisiin että karvakauhuinen on jo  ylenpalttisesti saanut, kun taas täysin kokematon on miltei aina  luomupuskan kannattaja

Vierailija
150/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla.

Mutta naisen turha vaatia seksiä, jos ei ole posliini. -nuori mies

Vierailija
151/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sheivaan esteettisistä syistä sääri-, reisi ja kainalokarvat sekä naamasta nypin yksittäiset karvat. Minulla on runsas karvoitus enkä itse pidä siitä, miltä se näyttää täysin luomuna. Alapäätä en sheivaa, en harrasta seksiä kenenkään kanssa enkä käy uimahallissa enkä alapäätäni itse katsele niin saa olla sellainen kuin on. Joskus olen miesten mieliksi pitänyt posliinia, mutta onhan siitä vaivaa ja harva mies sitten vastineeksi itsekään sheivaa, olettavat vaan että nainen on aina ajeltu. Nykyään en harrasta seksiä niin ei tarvitse ajatella muiden mielipiteitä sen suhteen.

Vierailija
152/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas kysymys. Biologinen tosiasia on, että naisella kasvavat kainalokarvat.

Huvittaa tuo hysteria jolla sinäkin yritit kiertää sitä biologista tosiasiaa että naisella kasvavat paksut säärikarvat ja monilla vielä ehdat amisviiksetkin.

Kaikki nämä pedo-huutelijat vaimenevat yhtäkkiä kuoliaaksi kun kysytään ovatko puhtaan sileäksi sheivatut sääret naisellisia vai ainoastaan iljettävän petofiilin pervo fetissi?

Ja ottaako eteen jos Aikuisen Naisen Luonnolliset Adolf-viikset ovat ajamatta.

Mutku ... mutku ... tää on IHAN ERI JUTTU!

Vierailija
153/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa, kunhan hygieniasta huolehtii ja ei ihan 10 sentin viidakko ole. Ja itse sheivaan kainalot ja alapään tasaisin väliajoin.

Vierailija
154/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla.

Mutta mistä sä tiedät, kun baarista kotiin mennään, että minkälainen majava siellä neidin helman alla on? Kieltäydytkö seksistä, jos sieltä paljastuukin porsliinin sijaan rämis?

Vierailija
155/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko vieraiden kanssa sekstailu jotenkin viattomammalta ja vähäsyntisemmältä puuhalta jos sitä harrastaa sheivattuna vai mikä tää juttu on ?!?!!?!? että ei voi luomuna harrastaa irtosuhteita

Vierailija
156/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitäpä vielä ihan omin sanoin mitä suojaa tarvitsee se navan alapuolella oleva jenkkakahvojen välinen osa alavatsaa?

Mitä suojaa tarvitsevat luonnollisen tuuhean karvan peitossa olevat naisen sääret ja reidet?

Vierailija
157/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitäpä vielä ihan omin sanoin mitä suojaa tarvitsee se navan alapuolella oleva jenkkakahvojen välinen osa alavatsaa?

Mitä suojaa tarvitsevat luonnollisen tuuhean karvan peitossa olevat naisen sääret ja reidet?

Ohis: hiukset ja säärikarvat lämmittää pakkasessa. Ei ollut luolaihmisillä vielä pipoa tai pitkiä kalsareita. Kainalokarvat levittää hien ihanaa hajua, jonka perusteella luolaihminen valitsi lisääntymispartnerinsa. Alapään karvat kertoivat luolaihmiselle tuntoaistilla, jos myrkkyhämähäkki tai muu torakka yritti kiivetä sisään. Naamakarvat suojaa viimalta ihoa, ripset silmiä roskilta.

Vierailija
158/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen taaplaa tyylillään, mutta itse taidan olla hieman old school siinä mielessä että mun mielestä mies saa mieluusti olla karvainen, enkä esim. tajua miksi monet miehet nykyään sheivaa rintakarvansa, joita itse pidän seksikkäinä. Naisilla en pidä karvoista, ainakaan kainaloissa. Mielestäni se pilaa kokonaisuuden täysin, kun joskus juhlissa (tai juorupalstojen kuvissa julkkisten punaisilta matoilta) näkee vimpan päälle laittautuneita naisia juhlamekoissa ja tummat karvapuskat vilkkuu kainaloissa. 🤢 Anteeksi vain, mutta hyi hitto! 🤮 Itse sheivaan kainolot ja sääret ja alapään osittain.

N41

Nämä ovat jänniä mielipiteitä. Ällöttääkö sinua myös miesten kainalokarvat? Molemmilta löytyy kainalot ja karvatkin, mutta miksi vain naisten karvat ällöttävät? 

Vierailija
159/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla.

Mutta mistä sä tiedät, kun baarista kotiin mennään, että minkälainen majava siellä neidin helman alla on? Kieltäydytkö seksistä, jos sieltä paljastuukin porsliinin sijaan rämis?

En harrasta irtoseksiä baariruusujen kanssa. -nuori mies

Vierailija
160/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai saa olla, mutta eihän se nyt kovin siistiltä näytä vaikka jossain hihattomassa kesämekossa. Ei näytä hyvälle kyllä kainalokarvat miehelläkään

N33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi