Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naisella olla kainalokarvoitus?

Vierailija
06.03.2023 |

Millaisia ajatuksia herättää naisen karvoitus kainalossa (tai alapäässä luomuna/tuuheana)? Mies, voisitko seurustella/elää naisen kanssa jolla on karvoitus kainalossa eikä sitä ole sheivaamassa?
Entä naiset, mitä ajatuksia karvat herättävät teillä itsellänne tai sitten toisilla naisilla, mitä esim. uimahallissa näette? Onko se mielestänne epänaisellista vai juuri naisellista kun sehän "naisistuessa" alkaa kasvaa?

Kommentit (230)

Vierailija
101/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla. Enkä seurustelisi miehen kanssa, jolle karvat ovat jokin ydinkysymys.

Vierailija
102/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut luomut karvat. En ole ainakaan huomannut että miehiä olisi haitannut.

Aviomiestäkään ei oo karvasi haitannut?

Miksi haittaisi? Eikö mies mieletäsi tajua, että nainenkin on aikuinen lihaa ja verta oleva organismi?

En ihmettele miehesi älynlahjoja suinkaan, olen vaan yllättynyt että olet löytänyt itsellesi noin harvinaisen miestyypin, joka siis tykkää tosi karvaisista naisista.

Missä kohtaa kyse oli "tosi karvaisista naisista"?

Ymmärsin, että kyseessä on ihan vaan nainen. Normaali naisihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama ajaako muut kainalonsa. Mieluusti olisin sheivaamatta itekin. Mun on kuitenkin pakko, koska jostain syystä mulla ei toimi mikään antiperspirantti tai deodorantti jos kainaloissa on viikon sänkeä pitempi karvoitus. Mulla on todella karvaiset kainalot, puolisollani (mies) kasvaa kainalossa ehkä viisi karvaa, mutta mulla olisi kunnon pehkot, jos en sheivaisi.

Vierailija
104/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut luomut karvat. En ole ainakaan huomannut että miehiä olisi haitannut.

Miksi haittaisi? Eikö mies mieletäsi tajua, että nainenkin on aikuinen lihaa ja verta oleva organismi?

En ihmettele miehesi älynlahjoja suinkaan, olen vaan yllättynyt että olet löytänyt itsellesi noin harvinaisen miestyypin, joka siis tykkää tosi karvaisista naisista.

Normihan täällä ja aikalailla kaikkialla maailmassa jotain ehkä intiaa lukuunottamatta, että naiset ei pidä karvoja vaikkapa nyt sitten kainaloissaan.

Tämän huomioiden voi sanoa, että normista poikkeavat ovat todella karvaisiksi laskettavissa.

Vierailija
105/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikarvaisuutta ei leine kuin hirsuutikoilla ja pcossilaisilla, eli niillä joilla on sitten ihan oikeetakin hormoonista häiriötä kehossaan, ja sillon karvaa voi olla myös miehisillä paikoilla, kuten leuassa ja huulissa häiritsevän paljon, mutta luonnollista, paljolti etnisyyden perusteella määräytyvää karvaisuutta en lukisi häiriötekiäksi, vaikka olisi täysin itseään  klipsimätön tapaus kyseessä

Vierailija
106/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aewfew kirjoitti:

Tosikarvaisuutta ei leine kuin hirsuutikoilla ja pcossilaisilla, eli niillä joilla on sitten ihan oikeetakin hormoonista häiriötä kehossaan, ja sillon karvaa voi olla myös miehisillä paikoilla, kuten leuassa ja huulissa häiritsevän paljon, mutta luonnollista, paljolti etnisyyden perusteella määräytyvää karvaisuutta en lukisi häiriötekiäksi, vaikka olisi täysin itseään  klipsimätön tapaus kyseessä

Jokasen oma valinta mihin rajan vetää, omissa kirjoissani pidän kaikkia naisia, joilla on karvaa ns. väärissä paikoissa on tosi karvaisia.

Vierailija
107/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normihan täällä ja aikalailla kaikkialla maailmassa jotain ehkä intiaa lukuunottamatta, että naiset ei pidä karvoja vaikkapa nyt sitten kainaloissaan.

Tämän huomioiden voi sanoa, että normista poikkeavat ovat todella karvaisiksi laskettavissa.

Luonnollinen normaali nainen kasvaa karvaa, epänormaali ja muokattu naisKUVA on karvaton.

Naiset eivät ole poistelleet karvoja tällä raivolla kuin 20-30 vuotta, sitä aiemmin naiskuva oli paljon luonnollisempi. Ja tätä sinä ilmeisesti pidät huonona asiana?

Vierailija
108/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa ovat tainneet saaja ne miehet ja naiset joita sheivaamattomuus pystyy tökkiimään. Itse en ole saanut halausta kummempaa (viimeisestäkin aikaa 24 vuotta) lähes 40 vuoteen ja kyllä arsyttäisi nähdä nähdä että pään alapuolisia karvoja on käsitelty yli sekunnin verran. mikä sen kivempi yllätys oisi kuin että naaman perusteella luulisi kropan olevan samaa sarjaa mutta sitten paljastusikin aivan ihanan räävitön näky, toki ilman tatuja ja läväreitä ja eepilleröinnin ja masislääkinnän tuomaa läskiä

Vierailija
109/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni asiasta on se, että itselläni en halua pitää säärikarvoja ainakaan kesäisin tai silloin, kun kuljen hameessa & sukkiksissa. Myös pildekarvat siistin esim. uimahalliin, rantsuun tai seksiä edeltäen, koska minusta hillitön puska alhaalla ei vaan ole esteettinen. Naamasta/nännien ympäriltä nypin ne pari hajakarvaa aina pois ja kainalot sheivaan aina, koska dödö toimii siten paremmin enkä halua esitellä mitään kainalokasvustoa t-paidan hihasta esim. salilla.

Tällä olen mennyt jo teiniydestä saakka ysäriltä asti ja toivottavasti asia hoituu vanhuksenakin, sillä olen aina ollut esteettinen ihminen ja halunut ajatella myös kanssaihmisteni estetiikkaa. Jos näen muilla em. karvoja liehumassa, tunnen sisäistä ellotusta ja katson muualle.

Mutta nämä ovat näitä kolmannen maailman ongelmia. Tuskinpa afrikkalaisessa kaivoksessa tai juoksuhaudassa sotiessa tällaisia mietitään.

Vierailija
110/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan kainalot ja osan alapäätä, mutta en edellytä sitä naiselta. -mies

Vierailija
111/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa olla. Mut en kyllä seksikumppanilla innostuis.

Vierailija
112/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen normaali nainen kasvaa karvaa, epänormaali ja muokattu naisKUVA on karvaton.

Naiset eivät ole poistelleet karvoja tällä raivolla kuin 20-30 vuotta, sitä aiemmin naiskuva oli paljon luonnollisempi. Ja tätä sinä ilmeisesti pidät huonona asiana?

Juu on se luonnollista että kasvaa karvoja, mutta yleisestä normista se poikkeaa jos ei tiettyjä karvoja nainen kehostaan poista säännöllisesti.

Itsekään en mistään posliinipimpoista niin välitä, mielestäni semmonen pieni tupsu on ihan hyvä.

Onko se jotenkin sinulta pois, jos erityisesti miesten yleinen normi mitä tulee naisten karvoitukseen on sitä mieltä että eivät pidä tosi karvaisista naisista, sullahan on jo ukko joka tykkää sun karvaisuudestasi?

Vierailija
113/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut karvoitus sekä alapäässä, kainaloissa, ja säärissä. Eipä tuo ole miehiä haitannut.

Vierailija
114/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo myös sukupuoliroolit oli 20-30 vuotta sitten erilaiset. Oliko nekin luonnollisemmat? Pitäskö palata vanhaan?

Vierailija
115/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään muuten karvattomasta mut jonkinlaiset pillukarvat pitää olla.

Vierailija
116/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla saa olla karvoitus kainaloissa ja alapäässä mutten koske kyseiseen naiseen edes harjanvarrella.

Vierailija
117/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi kaikkien ajaa kullikarvansa niin vehje näyttäisi isommalta. Muutenkaan sitä halua karvoja suuhun kun sitä pitää imeskellä.

Aika moni mies trimmaileekin ihan säännöllisesti alapäänsä, halutaan sillä tavalla miellyttää niitä naisiamme.

Minusta olisi vähän epäilyttävää törmätä mieheen, joka ajelee kullikarvansa.

Vaikuttaa jotenkin naismaiselta tai pervolta.En ole koskaan törmännyt moiseen mieheen.

Vierailija
118/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut karvoitus sekä alapäässä, kainaloissa, ja säärissä. Eipä tuo ole miehiä haitannut.

Ei panojen suhteen kannata olla liian ronkeli, mutta ei monikaan mies kyllä semmosta tosi karvasta naista vaimoksi ottais.

Vierailija
119/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei varmaan oltu karvaranttuja sen tähen kun ei oltu niin monien kanssa ku nykyisin. Ku saajaan liikaa vihhua ja melaa niin ruvetaan olemattomista skitsoamaan

Vierailija
120/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi kaikkien ajaa kullikarvansa niin vehje näyttäisi isommalta. Muutenkaan sitä halua karvoja suuhun kun sitä pitää imeskellä.

Aika moni mies trimmaileekin ihan säännöllisesti alapäänsä, halutaan sillä tavalla miellyttää niitä naisiamme.

Minusta olisi vähän epäilyttävää törmätä mieheen, joka ajelee kullikarvansa.

Vaikuttaa jotenkin naismaiselta tai pervolta.En ole koskaan törmännyt moiseen mieheen.

Ei kaikki pidä semmosesta mopon alle jääneestä siilistä, jotkut toki tykkää mutta ei suinkaan kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi