Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naisella olla kainalokarvoitus?

Vierailija
06.03.2023 |

Millaisia ajatuksia herättää naisen karvoitus kainalossa (tai alapäässä luomuna/tuuheana)? Mies, voisitko seurustella/elää naisen kanssa jolla on karvoitus kainalossa eikä sitä ole sheivaamassa?
Entä naiset, mitä ajatuksia karvat herättävät teillä itsellänne tai sitten toisilla naisilla, mitä esim. uimahallissa näette? Onko se mielestänne epänaisellista vai juuri naisellista kun sehän "naisistuessa" alkaa kasvaa?

Kommentit (230)

Vierailija
221/230 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun verkkokalvoilleni piirtyi traumatisoiva kuva Arlandan lentokentän kahvilassa. Viereisessä pöydässä istui kaksi kaksi naista, toisella oli päällään hihaton toppi ja hän oli laittanut kätensä niskan taakse. Ja voi hyvä jumala sentään minkälaiset karvaturripöheiköt tursusi kainaloista 😱😱 Ihan järkyttävät ja kun oli vielä tosi kuuma niin se pöheikkö kiilteli hiestä 🤮🤮

Pyysin miestäni vilkaisemaan ja katsottuaan käänsi tuoliaan niin ettei vahingossakaan näe sinne 🤣🤣

Joten kainalokarvat on mulle ihan nou, nou. Muut ei haittaa.

Ihan jees fetissinovelli, mutta jäi vähän lyhyeksi.

Vierailija
222/230 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin sheivaamisen joskus 6-7 vuotta sitten ja jostain syystä tuntuu että miehiä kiinnostaa entistä enemmän. Pois saa hätistellä.

Naisella kainalokarvat vaativat vankkaa itsetuntoa, ja ilmeisesti aika moni kokee juuri sen viehättäväksi. Toki ihmetteleviä kommenttejakin tulee, mutta lähinnä kovin nuorilta pojanklopeilta joilla vielä elämänkokemusta ei ole kovinkaan paljoa karttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/230 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin saako? Naisilla pn kainalokarvoitus, halusi tai ei. Ellei ole joku sairaus.

Vierailija
224/230 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan näköiset kun ei mitenkään sämppäile, lyhentele, rajaile tai muotoile  eikä ainakaan värjäile. Vanhat erovuorossa olevat kyllä irtoilevat itsestäänkin

Vierailija
225/230 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te av:n karvamammat tarvitse "miesten" lupaa, hyväksyntää ettekä edes mielidettä karvojenne kasvattamiseen vaan yhden miehen (tai naisen) näkemyksen kerrallaan.

Jos sheivaaminen ja hyvä hygienia ei ole naiselle miehen mielipiteestä riippumaton itsestäänselvyys josta ei tingitä edes sinkkuna, niin minun kanssani ette etene kättelyä läheisempään kontaktiin mutta varttuneemmasta ikäluokasta löytää runsaasti miehiä joille sileä puhdas iho on sellainen kauhistus että sidenafiilikaan ei auta.

Sheivaaminen ei liity hygieniaan mitenkään. Vai onko mielestäsi kaikki miehet joilla karvaa kasvaa likaisia? Liki kaikki miehet siis? Harvempi miehistä kainaloitaan ajelee.

Vierailija
226/230 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hassu kysymys. Miksi minua kiinnostaisi, mitä joku ventovieras netissä on mieltä kainaloideni karvoituksesta? :D

Vierailija
227/230 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella PITÄÄ olla karvoitusta alapäässä koska tiedän kehollisen faktan, että karvat suojaavat alapäätä.

Selitäpä vielä ihan omin sanoin mitä suojaa tarvitsee se navan alapuolella oleva jenkkakahvojen välinen osa alavatsaa?

Mitä suojaa tarvitsevat luonnollisen tuuhean karvan peitossa olevat naisen sääret ja reidet?

Häpykarvat ohjaavat hien, ja suihkussa saippuaveden valumaan niin että se ei pääse limakalvoille. Karvat myös suojaavat hiertymiltä ja parantavat ilmastointia alushousuissa. Karvaisilla on vähemmän hiivatulehdusta ja bakteerivaginoosia. Karvat myös parantavat tuntoaistia ja seksi siten tuntuu mukavammalta.

Säärikarvat parantavat säärten tuntoaistia ja siten suojaavat sääriä naarmuilta.

Vierailija
228/230 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Pitäisikö valtion kustantaa kaikille naisille karvatuppien laserpoltto jotta karvoja ei olisi? Muutenhan ne kaikilla ovat.

Vierailija
229/230 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa olla! Suositeltavaakin!

Kokemusta kolmesta naisesta jotka ylpeinä kantaneet karvojaan on ollut ihan huikeita, eivät ujostele muutenkaan sitten. On mahtavaa päästä itse pantavaksi!

Nykyään viisari värähtelee heti jos näen tupsut kainaloissa

Vierailija
230/230 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saa olla! Suositeltavaakin!

Kokemusta kolmesta naisesta jotka ylpeinä kantaneet karvojaan on ollut ihan huikeita, eivät ujostele muutenkaan sitten. On mahtavaa päästä itse pantavaksi!

Nykyään viisari värähtelee heti jos näen tupsut kainaloissa

Komppaan. Juuri sellaisilta rouvilta joilla on uskallusta olla mitä haluaa saa parhaimmat kyydit 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme