Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naisella olla kainalokarvoitus?

Vierailija
06.03.2023 |

Millaisia ajatuksia herättää naisen karvoitus kainalossa (tai alapäässä luomuna/tuuheana)? Mies, voisitko seurustella/elää naisen kanssa jolla on karvoitus kainalossa eikä sitä ole sheivaamassa?
Entä naiset, mitä ajatuksia karvat herättävät teillä itsellänne tai sitten toisilla naisilla, mitä esim. uimahallissa näette? Onko se mielestänne epänaisellista vai juuri naisellista kun sehän "naisistuessa" alkaa kasvaa?

Kommentit (230)

Vierailija
81/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on tietenkin naisen oma asia, onko hänellä kainaloissa karvoja. Minulla miehenä ei ole siihen paljoa sanottavaa. Ihan eri asia on sitten tietenkin, pidänkö minä sitä seksuaalisesti haluttavana. Minulla on tietenkin oikeus päättää kenen kanssa menen sänkyyn ja en usko, että kovin herkästi menisin karvaisen naisen kanssa. Tämä on kuitenkin vain minun henkkoht mielipide ja tiedän kyllä, etteivät myöskään läheskään kaikki naiset halua minun kanssani sänkyyn ja sekin on aivan OK.

Jos oman lajisi naaraan sukukypsyydestä kertovat lajityypilliset piirteet eivät sinua kiihota niin silloin vika on sinussa, ei naaraassa.

Vierailija
82/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää naisilla karvoista muualla kuin yläpäässä (tukka ja silmien alue) ja alapäässä.

Vääristä paikoista löytyessään antavat naisesta jotenkin saastaisen ja laiskan mielikuvan.

Saastaisen ja laiskan niin kuin kaikki miehet?

Miehet on eri asia tämmösessä mielestäni, heidän karvoitustaan on aina pidetty miehuuden merkkinä, joten heidän karvoitukseenkin suhtaudutaan eri tavalla kuin naisten karvoitukseen.

Ei ole kuin muutama vuosikymmen niin naisen karvoitus oli naisellista, ei miehellistä. Oli ylpeyden aihe kun kasvoi karvakolmio pimppiin. Ja noloa jos sitä ajeltiin esim. synnärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi kaikkien ajaa kullikarvansa niin vehje näyttäisi isommalta. Muutenkaan sitä halua karvoja suuhun kun sitä pitää imeskellä.

Aika moni mies trimmaileekin ihan säännöllisesti alapäänsä, halutaan sillä tavalla miellyttää niitä naisiamme.

Vierailija
84/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietääkseni ne karvat ei tiedustele että saakos puskea esiin. Kasvavat vain omin lupinensa niin naisten kuin miesten kainaloissa! Että sinänsä turha kysellä täällä sallimusta karvoille.  

Vierailija
85/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää naisilla karvoista muualla kuin yläpäässä (tukka ja silmien alue) ja alapäässä.

Vääristä paikoista löytyessään antavat naisesta jotenkin saastaisen ja laiskan mielikuvan.

Miehet on eri asia tämmösessä mielestäni, heidän karvoitustaan on aina pidetty miehuuden merkkinä, joten heidän karvoitukseenkin suhtaudutaan eri tavalla kuin naisten karvoitukseen.

Ei suhtauduttu ennen 1950-lukua. Sitä voi sitten keskenään miettiä miksi.

Karvojen poistolla on vuosituhantiset perinteet, aivan kuten meikkaamisella ja muulla ehostuksella.

Syöpäläisten vuoksi, ei miesten impotenssin parantamisen.

Vierailija
86/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä kainalokarvat kuulu naiselle.

Feministit noita suosii, mutta naisina en oikein niitä pidä, vaikka sukupuoleltaan sellaisia ovatkin.

Hyvin servattu koko keskustelu. :D

Vierailija
87/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuin muutama vuosikymmen niin naisen karvoitus oli naisellista, ei miehellistä. Oli ylpeyden aihe kun kasvoi karvakolmio pimppiin. Ja noloa jos sitä ajeltiin esim. synnärillä.

Varmaan löytyy useampikin artikkeli ja ohjelma tuosta ajasta, jolloin naisilta löytyi karvaisen toosan lisäksi karvaiset kainalot, sääret ym...

Vierailija
88/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi kaikkien ajaa kullikarvansa niin vehje näyttäisi isommalta. Muutenkaan sitä halua karvoja suuhun kun sitä pitää imeskellä.

Aika moni mies trimmaileekin ihan säännöllisesti alapäänsä, halutaan sillä tavalla miellyttää niitä naisiamme.

Ei se trimmailu riitä optisen harhan muodostamiseksi. Pitää juureen asti olla sheivattu.

Vierailija
89/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä kainalokarvat kuulu naiselle.

Feministit noita suosii, mutta naisina en oikein niitä pidä, vaikka sukupuoleltaan sellaisia ovatkin.

Hyvin servattu koko keskustelu. :D

Ettekö te Jonnetkin ala olla jo keski-ikäisiä gubbeja?

Vierailija
90/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman elämäni yksi eroottisimmista kokemuksista oli lepuuttaa päätäni juuri tyydyttämäni naisen rinnoilla hengitystemme tasaantuessa, jossa sitten kiersin hänen kainakarvoituksensa sortuvia sormeni ympärille. Siinä oli sellaista intiimiyttä mihin ei ihan joka poika pääse.

:O Tuli vähän oksennusta suuhun...

Vierailija
91/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se trimmailu riitä optisen harhan muodostamiseksi. Pitää juureen asti olla sheivattu.

Sitä voit ukoltasi pyytää ja vaatiakin, kerta semmoinen on mieleesi.

Vierailija
92/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut luomut karvat. En ole ainakaan huomannut että miehiä olisi haitannut.

Vierailija
93/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai naisella saa olla paksut ruokkoamattomat kainalo-, sääri-, pîllû-, ja perskarvat.

Naisella on ihan täysi vapaus valita karvoitusasteensa mutta naisen on myöskään turha valittaa siitä että minulla on vapaus valita haluanko koskea siihen kymmenen kyynärän kepilläkään.

Älä keuhkoa, höpsö. Riittää ettei ole tatskoja eikä lävistyksiä. Karvat ovat täysin viaton apustuskeino, tiiät itekkin, eikä niitä tarvi mitenkään muotoilla ja ohennella, ei keholle ole fysikalista apua mistään sängestä. pitempi akrvoitus ei sit paitsi tunnu kantajastakaan jäykästä ja kakealta, vaan on norjempaa ja notkeempaa ku siilisänki

Vierailija
94/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut luomut karvat. En ole ainakaan huomannut että miehiä olisi haitannut.

Aviomiestäkään ei oo karvasi haitannut?

Vierailija
95/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti saa olla eikä kenenkään tarvi muokata kehoaan toisen mieliksi.

Käytännössä karvainen kainalo haiskahtaa enemmän ja deodoranttia on hankalampi käyttää.

Deodoranttia on hankalampi käyttää? Oletko sä näitä ihmisiä, jolla on vaikeuksia tajuta miten haarukkaa käytetään?

Sinulla ei taida olla käsitystä, minkälaista on ei-tyypillisen hennohiuksisen suomalaisen ihokarvoitus. Kyllä vain, jos sitä karvaa on paljon ja se on tiheää, on vaikea saada deodoranttia iholle ja silloin se toimii huonommin.

Ensinnäkään, sitä deota ei tulisi käyttää kun se tukkii ihohuokosia. Pese itseäsi ja pidä karvoitus, se ilmavoittaa taipeita.

Selkeästi sinulla ei ole myöskään käsitystä siitä, kuinka vahva joidenkin ihmisten hienhaju on, jos käyttää vain luonnollisia keinoja. Ei edes tavallinen rexona riitä pitämään hajua poissa vaan tarvitaan paljon vahvempia aineita. Toki siinäkin tapauksessa jokainen tekee omat ratkaisunsa ja valitsee, kumpi hänelle on tärkeämpää - omat ihohuokoiset vai oma sosiaalinen elämä, joka haisevana kärsii aika pahasti.

Vierailija
96/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haittaisi? Eikö mies mieletäsi tajua, että nainenkin on aikuinen lihaa ja verta oleva organismi?

Vierailija
97/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se silmään mitenkään pistä jos on kauttaaltaan luomu.Sehän on tasapainoinen harmooninen näky.  Se taas saattaisi kirpasta, jos on joitain seutuja hakannut peilisileeksi ja toisaalle jättänyt kaikki pystyyn. Katos vaikka ilmakuvia alueista joilla on paljon hakkuu-aukeita metsissä, karmeaa silppumosaiikkia semmoinen maanpinta

Vierailija
98/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu nainen on paras ja seksikäs karvojensa kanssa. Itse sheivaan n. kerran kuukaudessa kainalot sekä siistin alapään karvoitusta lyhemmäksi. En kiinnitä huomiota muiden ihmisten karvoitukseen esim. uimahallissa tai kesähelteillä. 

T: Lesbo N24

Vierailija
99/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haittaisi? Eikö mies mieletäsi tajua, että nainenkin on aikuinen lihaa ja verta oleva organismi?

En ihmettele miehesi älynlahjoja suinkaan, olen vaan yllättynyt että olet löytänyt itsellesi noin harvinaisen miestyypin, joka siis tykkää tosi karvaisista naisista.

Vierailija
100/230 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen päättäköön itse karvoistaan, mutta en voisi seurustella kainolokarvaisen naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme