Teen väkisin näitä TE-toimiston pakottamia työhakemuksia...............
Kommentit (128)
Laitoin myös hakemuksen juuri menemäään. Haluan kyllä näitä hakemiani töitä oikeasti, mutta ahdistaa työkkärin valvonta, kontrolli ja rangaistuksella uhkailu. Tekisin tämän kaiken ilmankin, tosin jotkut työkkärin minulle osoittamat työpaikat ovat sellaisia, että osaamiseni ei niihin riitä. Valitsisin haettavat paikat mieluiten itse.Perustulo jos tulisi, pääsisi tästäkin turhasta pelosta ja ahdistuksesta eroon.
Minuakaan ei kiinnosta, haluaisin jo jäädä eläkkeelle. Ei minua palkata kuitenkaan koska ikä. Suomessa on paljon ikäsyrjintää. Otetaan nuoria, koska heille ei tarvitse maksaa ja heitä voi kusettaa.
Nainen53
Vierailija kirjoitti:
Laitoin myös hakemuksen juuri menemäään. Haluan kyllä näitä hakemiani töitä oikeasti, mutta ahdistaa työkkärin valvonta, kontrolli ja rangaistuksella uhkailu. Tekisin tämän kaiken ilmankin, tosin jotkut työkkärin minulle osoittamat työpaikat ovat sellaisia, että osaamiseni ei niihin riitä. Valitsisin haettavat paikat mieluiten itse.Perustulo jos tulisi, pääsisi tästäkin turhasta pelosta ja ahdistuksesta eroon.
Senua valitset ihan itse. Mikä estää?
Mitä jos oman alan työpaikkailmoituksia ei ole? Pitääkö tehdä ns avoimia hakemuksia ympäriinsä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos oman alan työpaikkailmoituksia ei ole? Pitääkö tehdä ns avoimia hakemuksia ympäriinsä?
Pitää tehdä, eikös kaikille olekaan samat säännöt täällä meidän ihanassa Demokratiassa.
Onneks on nolla paikkaa merkittynä. Ei tarvi stressata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä, eikös kaikille olekaan samat säännöt täällä meidän ihanassa Demokratiassa.
Ei tietenkään ole samat säännöt henkilökohtaiset suunnitelmat 0-4 paikkaa.
Pitäisikö kaikkien työttömien sitten lakkoilla? Että jättäisitte kaikki hoitamatta tuon velvollisuuden raportoinnin vaikka kuukaudeksi 😂
Säälittävää 😆
TAI SITTEN VOISITTE VAAN LOPETTAA SEN PIERESKELYN JA MENNÄ TÖIHIN.
VAIKKA VESSOJA PUTSAAMAAN TAI HESBURGERIIN "PIHVIÄ" PAISTAMAAN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senua valitset ihan itse. Mikä estää?
Lähinnä rangaistuksen pelko. Haen kaikkia paikkoja, joihin minua kehoitetaan hakemaan, mutta tämän lisäksi laitan hakemuksia myös itse valitsemiini paikkoihin. Eli hakemuksia tulee laiteltua enemmänkin kuin se 4kpl/kk, mikä varmasti on vain hyvä ja suotava asia.
Vierailija kirjoitti:
Katsot tietenkin muiden alojen paikkoja, uudelleenkouluttaudut tarvittaessa. Ei kai tämä nyt korkeampaa matematiikkaa ole?Maailma on muuttunut, ei eletä enää agraariyhteiskunnassa tai teollisuuden alkuajoilla jolloin työpaikan sai kysymällä ja sai tehdä samoja töitä eläkeikään tai hautaan asti. Nyt on pakko olla muuntautumiskykyinen tai -haluinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne ikinä tule niin isoa perustuloa että se jotenkin helpottaisi elämää.
Luulen että se olis joku satanen tai kaksi ja lopuista elämisen penneistä joutuisi taistelemaan monen viraston kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Noihin pääsee vain nuoret.
Ei niitä lappuja ole pakko täytellä tai hakea epämieluisia paikkoja. Ilmoitat vaan ettet ole enää työtön työnhakija ja että et nosta mitään etuuksia. Saat olla täysin rauhassa vaikka lopun ikääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsot tietenkin muiden alojen paikkoja, uudelleenkouluttaudut tarvittaessa. Ei kai tämä nyt korkeampaa matematiikkaa ole?Maailma on muuttunut, ei eletä enää agraariyhteiskunnassa tai teollisuuden alkuajoilla jolloin työpaikan sai kysymällä ja sai tehdä samoja töitä eläkeikään tai hautaan asti. Nyt on pakko olla muuntautumiskykyinen tai -haluinen.
Ei auta ikäsyrjintään. Plus on te viranomaisesta kiinni saako työttömyysetuudella kouluttautua, rahaa kun tarvitsee elämiseen.
Itse laitan aluksi kaikkiin vuokratyöfirmoihin profiilin ja avoimen hakemuksen. Sillä kuittautuu. Niitähän riittää kun vaan etsii. Viimeksikin meni ehkä 10 min kumpaankin.
Millainen hakemus kannattaa jos ei halua työtä mutta hakemus pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihin pääsee vain nuoret.
Kaikki pääsee jos edes vähänkin yrittää hakea. Sitten voi tietenkin mennä työkokeiluun ja nostaa omaa arvoa työmarkkinoilla, jos hesburgerissa työskentely ei jostain syystä käy maleksijalle.
Helvetti. Että olette ILJETTÄVIÄ. Onneksi on vaalit pian.
Vierailija kirjoitti:
Pahinta olisi, jos joutuisi töihin.
Luulet vain.
Parasta olisi, jos pääsisi töihin, eikä enää tarvitsisi väsätä hakemuksia. Siinäpä vasta veemäinen homma.
Pahinta olisi, jos joutuisi töihin.