Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet ja mikä on isoin ongelmasi tällä hetkellä?

Vierailija
06.03.2023 |

Olisi mielenkiintoista nähdä, miten ikä vaikuttaa (vai vaikuttaako) ihmisten ongelmiin. Olkoon ongelma sitten iso tai pieni.

38 vuotta. Isoin ongelmani tällä hetkellä liittyy rakennusluvan saamiseen Espoossa.

Kommentit (1905)

Vierailija
1061/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34-vuotias. Isoin ongelmani on uhmaava 3-vuotiaani, jonka nukuttaminen erityisesti on mennyt järkyttäväksi showksi viimeisen viikon aikana. Uhmakohtauksia on yhä, mutta niissä on tapahtunut kehitystä. Nukkumaan meneminen on vain mennyt kamalaan suuntaan. Huoh.

Varmasti vaikea ja kuormittava tilanne. Itsekin olen 34-vuotias, mutta perheetön, yksinäinen ja masentunut. Suurin unelmani oli tulla äidiksi, mutta se ei koskaan toteutunut. Olet varmasti väsynyt, mutta muista, että elät suurinta unelmaani.

Vierailija
1062/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+, sairastan viittä sairautta samanaikaisesti ja yritän tehdä kaikkeni työkykyni säilyttämiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitpäs sopivasti. Isoin ongelmani on se, että mulla on aivan mieletön paskahätä ja vessa on varattu. Mitä teen? Paskannanko housuun?

Vierailija
1064/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyitpäs sopivasti. Isoin ongelmani on se, että mulla on aivan mieletön paskahätä ja vessa on varattu. Mitä teen? Paskannanko housuun?

Toimit niin kuin aiemminkin, eli kyllä!

Vierailija
1065/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 v mies. Vituttaa joka vuosi entistä enemmän tätä oravanpyörä. 

Alkaisi se saatanan kesäloma jo, kalastelen ja kaljoittelen kuukauden putkeen.

Vierailija
1066/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 v, toivon elämältä kaikkea, mutta mitään en saa aikaiseksi. Epäsäännölliset työt, väärät opinnot ja epäonnistunut parisuhde takana. Ahdistushäiriö vaivaa harva se päivä (tänään ahdistuskohtaus noin 2 tunnin välein, oli kyllä päivä) ja ajoittain masennus. Koen menettäneenä elämässä jotain, mutta en keksi miten korjaisin sen.

Vierailija
1067/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

43v, odotan kauhulla tulevia YT-neuvotteluita. En selviä taloudellisesti asuntolainastani jos jään työttömäksi.

Vierailija
1068/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimit niin kuin aiemminkin, eli kyllä!

Kiitos asiantuntevasta neuvostasi.

Vierailija
1069/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 ja suurin ongelmani on se, kun haluaisin elää elämääni ja harrastella miessuhteita mut sitä halveksutaan. Toisaalta jos ryhdyn täysin selibaattiin niin se taas on miesten unelma, eli miehet vaikuttavat liikaa tekemisiini.

Vierailija
1070/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30v

Raudanpuute, hoitoa ei saa julkisella

Rautatabletteja saa kyllä ilman reseptiäkin, eikö? Ja heti alkuun, käy ostamassa verilättypaketti ja syö kokonaan niin paljon kuin jaksat, saat todella hyvin niistä rautaa. Samoin maksamakkarasta. Olo kohenee hetkessä.

Joillakin se rauta ei vaan imeydy. Täällä ferritiini alle 2 eli olematon. Ei ole mitään halpoja kokeiluja ostaa valmistetta valmisteen perään kun mikään ei sovi. Nyt taistellut puoli vuotta kierukan haittavaikutusten kanssa että edes vuodot pois. En edes tiedä enää millainen olo on normaali.

Eri

Eräs sveitsiläinen nyt jo edesmennyt professori määräsi minulle A-vitamiinia rautakapseleiden tueksi, jotta rauta imeytyisi paremmin. 

Vierailija
1071/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30v

Rautatabletteja saa kyllä ilman reseptiäkin, eikö? Ja heti alkuun, käy ostamassa verilättypaketti ja syö kokonaan niin paljon kuin jaksat, saat todella hyvin niistä rautaa. Samoin maksamakkarasta. Olo kohenee hetkessä.

Joillakin se rauta ei vaan imeydy. Täällä ferritiini alle 2 eli olematon. Ei ole mitään halpoja kokeiluja ostaa valmistetta valmisteen perään kun mikään ei sovi. Nyt taistellut puoli vuotta kierukan haittavaikutusten kanssa että edes vuodot pois. En edes tiedä enää millainen olo on normaali.

Eri

Eräs sveitsiläinen professori määräsi minulle A-vitamiinia ,jotta rauta imeytyisi paremmin.

Vierailija
1072/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 vuotta ja suurin ongelmani on oma pääni.

Vierailija
1073/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
1074/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei rakasta.

N48

Vierailija
1075/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

36

Ykisinäisyys eli parisuhteettomuus

Vierailija
1076/1905 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämän tasapainottomuus. Aina pitää stressata mistä löytyy seuraava keikka vai löytyykö. Yrittäjänä olen oman onneni nojassa. 30v.

Vierailija
1077/1905 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni suurimman ongelman aiheuttaa virtsankarkailu. Kun on kuljettava vaipoissa niin työssä kuin

vapaa-ajallakin. Vaikka inkohousut antavat hyvän suojan niin on ns. varpaillaan kaiken aikaa jottei

mitään noloa tapahtuisi. Mokoma vaiva heijastuu työssä jaksamiseen ja harrastuksiin sekä ihmissuhteisiin.

Vierailija
1078/1905 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

59. Ei mitään ihmeellistä nyt mielen päällä. Niin paljon on tapahtunut menneisyydessä, että nykyelämä näyttäytyy varsin seesteisenä.

Vierailija
1079/1905 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin vauvan yksin muutamaksi hetkeksi (kävin kaljalla tulla naapuruston kuppilassa) ja nyt aamusella herätessä kovassa krapulassa tuo vauveliini on kylmä, sinertää, eikä tahdo alkaa syömään tissiä.

Olen 22

Vierailija
1080/1905 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30v

Eri

Eräs sveitsiläinen nyt jo edesmennyt professori määräsi minulle A-vitamiinia rautakapseleiden tueksi, jotta rauta imeytyisi paremmin. 

Tässä jälleen hyvä esimerkki suomalaisen lääketieteen tasosta. Ihmisen kokonaisvaltainen hyvinvointi ei kiinnosta, ravitsemuksellista tilaa ei oteta huomioon, määrätään vain lääkkeitä ja tosiaan niitä rautatabuja, joita monetkaan eivät kykene käyttämään. Mikäli Hb on juuri ja juuri viitearvoissa, ei rautainfuusiota julkisella puolella saa. Omakustanteisesti yksi tiputus maksaa määrästä riippuen 500-1000 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme