Minkä ikäinen olet ja mikä on isoin ongelmasi tällä hetkellä?
Olisi mielenkiintoista nähdä, miten ikä vaikuttaa (vai vaikuttaako) ihmisten ongelmiin. Olkoon ongelma sitten iso tai pieni.
38 vuotta. Isoin ongelmani tällä hetkellä liittyy rakennusluvan saamiseen Espoossa.
Kommentit (1905)
minua vituttaa suoraan sanottuna se etten seurustele. haluan joskus parisuhteen ja sit sellasta niin sanottua hmv-elämää.. enkä sitä että tungen nokkaani kaikkialle
Vierailija kirjoitti:
40, työttömyys . Pitäisi keksiä uusi ala.
Mene koulutukseen terveysalalle.
Haluan ostaa auton ,mutta olen kahden välillä. Auton pitäminen kallista ja vaikea löytää parkkipaikka kaupungissa jossa asun.
30v
Raudanpuute, hoitoa ei saa julkisella
43 v. Yksinäisyys suurin ongelma. Parisuhdetta en ole uskaltanut edes yrittää huonojen kokemuksien jälkeen. Samanhenkisiä ystäviä on kovin vaikea löytää tässä iässä.
51
Miehen sairaus
Lapsen alkoholinkäyttö
Toisen lapsen masennus
Työasiat; mulla on ihan hyväpalkkainen työ mutta se polttaa mut loppuun. Sain viimeviikolla työtarjouksen joka houkuttelee mutta palkka tietysti pienempi.
Kunnon eläkettä ei tule koskaan, 1000 euroa tulee olemaan. Teen vielä pieniä sivutöitä, lopetan niiden tekemisen vasta sitten, kun olen niin sairas, että en enöö pysty.
Olen 65,
Vierailija kirjoitti:
68v
Olen tehnyt hakemuksen ja odottelen pyyhe olalla, milloin pääsen uimahalliin saunomaan naisten kanssa
Ei vain malttaisi odottaa...
-Raimo
Raimolle voisi sanoa, että ongelma ratkeaa saman tien ostamalla lentolipun Saksaan. Naisia saunat täynnä eikä tarvitse vaihtaa sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
36 ja suurin ongelma on rahanpuute koska verot ja veroluontoiset maksut vie suurimman osan tuloistani. Tienaan 1600€/kk bruttona niin en ole oikeutettu mihinkään tukiin (minulla on siittä kelalta sekä sossusta kirjallinen lausunto)
Miten noilla tuloilla voi veroprosentti olla yli 50%? Kannattaa pyytää tarkistusta asiaan.
46v lapseni kuoli viime syksynä ja en kertakaikkiaan selviä siitä.
38 nyt elokuussa 39 ja välillä mietin et oliko tää nyt sit tässä.... kammoan jotain mutta mitä.....
43. Miehen alkoholinkäyttö alkaa taas lipsua. Ärsyttää kun ei saada perheenä suunniteltua kivaa viikonloppua kun ei tiedä jaksaako mies yhtään mitään. Onneksi ei räyhää eikä näytä oloaan, mutta valvoo yöt ja nukkuu päivät mikä turhauttaa.
Itselläni suurin ongelma on ylipaino, mikä ei vaan lähde millään pois. Tämän ikäisenä se on vaan näköjään todella haastavaa. Kilpirauhasarvot ovat 10v sisällä lähes tuplaantuneet, mutta jäävät juuri raja-arvojen alle. Meneeköhän vielä toinen 10v ennen kuin tähän saa hoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa
olen 38 elokuussa 39 ja välillä mietin et olenko pudonnut jollakin tapaa kelkasta....
Vierailija kirjoitti:
30v
Raudanpuute, hoitoa ei saa julkisella
Rautatabletteja saa kyllä ilman reseptiäkin, eikö? Ja heti alkuun, käy ostamassa verilättypaketti ja syö kokonaan niin paljon kuin jaksat, saat todella hyvin niistä rautaa. Samoin maksamakkarasta. Olo kohenee hetkessä.
pelkään ihmisten reaktioita ja juoruilua..... kammoan sitä että minua nuoremmat jyräävät mut..
51v, ylipaino ja sitä kautta kehon hyvinvointi. Myös stressiä rahasta. Sekä läheisyyden puute. Näistä huolimatta elämäni on kyllä parempaa kuin koskaan, paljon iloa, merkityksellisyyttä, onnea, rakkautta. Mut nuo nyt vaativat huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36 ja suurin ongelma on rahanpuute koska verot ja veroluontoiset maksut vie suurimman osan tuloistani. Tienaan 1600€/kk bruttona niin en ole oikeutettu mihinkään tukiin (minulla on siittä kelalta sekä sossusta kirjallinen lausunto)
Miten noilla tuloilla voi veroprosentti olla yli 50%? Kannattaa pyytää tarkistusta asiaan.
Eihän noilla tuloilla veroprosentti ole 50%!! Minulla tuplaten tuloja ja prosentti 23