Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet ja mikä on isoin ongelmasi tällä hetkellä?

Vierailija
06.03.2023 |

Olisi mielenkiintoista nähdä, miten ikä vaikuttaa (vai vaikuttaako) ihmisten ongelmiin. Olkoon ongelma sitten iso tai pieni.

38 vuotta. Isoin ongelmani tällä hetkellä liittyy rakennusluvan saamiseen Espoossa.

Kommentit (1905)

Vierailija
941/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 38v. Suurin ja ainut ongelma, ei puolisoa.

Koskaan en ole ollut läheisessä kontaktissa. Tästä johtuen mielenterveys meinaa välillä rakoilla. Neitsyenä kai hautaan.

Vierailija
942/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 ja kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja siitä että olen ulkopuolinen työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

54, unettomuus.

Vierailija
944/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 ja suurin ongelma on ehkä huono itseluottamus ja se että pakenen tunteita opiskeluun ja työntekoon. Tuo heijastuu kaikkiin asioihin elämässä, en löydä kumppania, en pysty pysähtymään vaan pakko on tehdä koko ajan jotain ettei joudu kohtaamaan sisäistä tyhjyyden tunnetta.

Vierailija
945/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v

Masennus, ahdistus, unettomuus, aikaansaamattomuus, kutiava ihottuma, 20 neliön itsemurhayksiössä asuminen ja mahdollinen seksitauti

Vierailija
946/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40. Olen perheellinen ja rakastunut toiseen naiseen. En ole pettänyt, enkä aio pettää, mutta vähän ikäväähän tämä on haikailla mahdottoman rakkauden perään. En myöskään aio erota, koska lapset jäisivät kuitenkin vaimon luo ja haluan heidät elämääni. Luksusongelma kuitenkin siinä mielessä, että parisuhteemme on ihan hyvä. Olen vain sattunut kohtaamaan sielunkumppanini.

Ihastumisaste ei mielestäni vielä kerro sielunkumppanuudesta mitään. Ihastuminen itsessään luo kultareunukset kohteen ympärille.

Kyllä sielunkumppanin yleensä tunnistaa hyvinkin pian.

Vierailija
947/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40. Olen perheellinen ja rakastunut toiseen naiseen. En ole pettänyt, enkä aio pettää, mutta vähän ikäväähän tämä on haikailla mahdottoman rakkauden perään. En myöskään aio erota, koska lapset jäisivät kuitenkin vaimon luo ja haluan heidät elämääni. Luksusongelma kuitenkin siinä mielessä, että parisuhteemme on ihan hyvä. Olen vain sattunut kohtaamaan sielunkumppanini.

Symppaan, koska ongelmasi on aito ongelma ja voi aiheuttaa pahojakin moraalisia tunnontuskia ja ahdistusta.

"Luksusongelma kuitenkin siinä mielessä, että parisuhteemme on ihan hyvä. Olen vain sattunut kohtaamaan sielunkumppanini."

Olet ikäänkuin paikalla, mutta et läsnä?

Kieltämättä on todella vaikeaa olla läsnä, kun tämä nainen pyörii mielessä. Minne tahansa menenkin, niin ajattelen että millaista täällä olisi olla hänen kanssaan. Yritän tsempata, mutta ajatukset karkailee koko ajan. Sekä kotona että töissä. Ja kuten olen kirjoittanut, niin kyse on työkaverista ja ystävästä, joten en voi myöskään olla näkemättä häntä. Ai auta kuin odottaa, että tunteet tasaantuu jossain vaiheessa.

Oletko ajatellut että vaimollasi voi olla samoja tunteita jotakin omaa työkaveriaan kohtaan? Hänkin voi olla aivan yhtä sekaisin ihastuksestaan.

Miten tuo tähän liittyy.. .

Vierailija
948/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin ongelmia, mutta elämääni ja ajatusmaailmaani rajoittaa se että jäin henkisesti kiinni exääni. En vaan saa häntä mielestäni, rakastan ja kaipaan häntä edelleen vuosikymmentenkin jälkeen. Näen häntä kuukausittäin satunnaisesti ja se ruokkii kaipuutani. En pysty edes ihastumaan enää johonkin muuhun, olen ns yksiavioinen, jos rakastan ja kaipaan jotain henkilöä en voi olla jonkun muun kanssa teeskennellen että minulla on tunteita häntä kohtaan.

Jäin siis yksin.

Sydämeni on murskattu niin pieniksi palasiksi että en saanut sitä korjattua. Näen edelleen usein unia kaipaamastani henkilöstä ja se pitää yllä sitä etten pääse irti hänestä henkisellä tasolla ikinä. Ärsyttävää.

Vierailija
949/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-v nainen. Huolettaa oman äidin alzheimer, monisairaiden appivanhempien selviäminen kodissaan ja oman lapsen ahdistus kun töitä ja tyttöystävää ei tahdo löytyä. Muutama läheisen odottamaton kuolema kevään aikana myös vei voimia.

Huolet ovat johtaneet unettomuuteen, jonka vaikutukset jo kohta alkavat huolettaa.

Vierailija
950/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 vuotias. Meillä on tänään työpaikalla yhteisen hyvinvoinnin ja kehittämisen ilta. Syödään ja saunotaan.

Hihkun riemusta, kun saan viettää lauantain työpaikalla.

Vierailija
951/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17v

Masennus, ahdistus, unettomuus, aikaansaamattomuus, kutiava ihottuma, 20 neliön itsemurhayksiössä asuminen ja mahdollinen seksitauti

Ettei sulla olis jotain loisia, jos kovasti kutisee?

Vierailija
952/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v. Mulla on liian kallis asunto Kruununhaassa. Yksinhuoltajana palkka ei riitä eli talous on suurin ongelmani.

Vierailija
953/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

75-vuotias nainen, yksinäisyys. Mieheni kuoli viime vuonna, sisareni kuoli tammikuussa. he olivat parhaat ystäväni23.

Vierailija
954/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 22-vuotias nuori saa miestä mistä tahansa. Nuoret paikat ja kaunista katsella,

näin vanhemmankin miehen. Se on mukavaa, kun saa antautua rakkauden pyörteisiin

ja nauttia täysin rinnoin. Voit saada kirjastosta, kaupasta, ravintolasta tai harrastuksista,

tai deitti-ilmoituksesta. Toivotan onnen siementä Sinulle!

Vierailija
955/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdessäni sexyn typyn ei seiso kuin silmät päässä. 76 v.

956/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just täytin 55v. Alkoholin lipittely ja vanhemman ikääntyminen. Oma saamattomuus.

Yleinen mielenkiinnon puute. Kaikki on sitä samaa.

Vierailija
957/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys, joka alkoi flunssan jälkeen (ei korona), monta viikkoa jo.  60+

Vierailija
958/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdessäni sexyn typyn ei seiso kuin silmät päässä. 76 v.

Kaikella on aikansa.

Vierailija
959/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17v

Olet sen verran nuori että selviät kyllä kaikesta tuosta, etsi apua, käy lääkärillä, hoida itseäsi. Ala harrastaa jotain liikuntaa, tee selvät suunnitelmat seuraaville viikoille, tulevalle vuodelle ja pysritele irti kaikesta mikä ahdistaa.  Etsi se elämä ja ne mahdollisuudet jotka ovat parhaita juuri sinulle.

Vierailija
960/1905 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v ja sydänsairaus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi