Jättäisittekö tapailunaisen, jos hän ei kerro, kuinka monen miehen kanssa hän on ollut?
Minä kerroin, kuinka monen naisen kanssa olen ollut.
Kommentit (106)
Ketä oikeasti kiinnostaa vanhat suhteet? Mä en ainakaan halua kuulla yhtään mitään niistä, mukaan lukien vertailut johonkin edellisiin. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu? Teidän suhde on NYT.
Mieheni tietää että olen ollut naimisissa aiemminkin, tietenkin koska tapaamme lasten ja lastenlasten juhlissa. Muista ei ole tullut puhetta kun ei miestä kiinnosta eikä mulla ole mitään sanottavaa aiheesta.
Minä tiedän että miehelläni on ollut suhteita ennen minua, mutta siinä kaikki. Miksi mua pitäisi kiinnostaa jotkut randomit suhteet?? Joskus mies on saattanut sanoa että tuossa talossa asui hänen lukioaikaisen tyttiksen vanhemmat tmv jos jostain syystä ko talosta on ollut puhe.
27v yhdessä
Ethän käyttänyt valkoista hääpukua jonka väri symboloi neitsyen puhtautta? Hääpukujen myyjien pitäisi kieltäytyä myymästä valkoista hääpukua muille kuin neitsyille.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin saman tien miehen, joka kyselee aikaisemmista seksi- tai parisuhteistani. Nyt on nyt eikä menneet kuulu uuteen suhteeseen.
Tiedämme että parisuhteissa on äärimmäisen kontrolloivia miehiä. Sitten on nämä rajattomat, jotka kokee oikeudekseen kontrolloida kaikkia maailman naisia. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
En olisi naisen kanssa, joka ei voi avoimesti puhua aikaisemmista asioista. Luultavasti salailee jotain esim huoruuttaan ja se on todellinen red flag.
Tässähän sitä totuutta tuli! Ihminen jolla ei ole salailtavaa tai ole kelju luonne kykenee puhumaan kaikista asioista avoimesti. Ja tahtookin puhua epäilyksien välttämiseksi ja avoimen ilmapiirin takia. Miksi entiset suhteet on naisille vaikea paikka? Johtuuko siitä, että tietää tehneensä huonosti ja kokee huonoa omaatuntoa siitä? Myös voi muistua mieleen ne asiat miten on antautunut jollekin Peralle seksi touhuissa ja voi olla iljettävä muisto. No semmoista se joskus on ja sitä suuremmalla syyllä pitäisi olla yksi avioinen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos partnereita on ollut enemmän kuin viisi, oletuksena, että tapaa toisen n.25 vuotiaana, niin puoliso lentäisi ulos kuin leppäkeihäs. horatsuja ja mieshoroja ei kenenkään pidä sietää. eikä siitä mitään tulisi muutenkaan, kun toinen on ammattilainen ja toinen amatööri, niin ammattilainen tuppaa kyllästymään kovin nopeasti.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…
"Sukupuolierojen häviämisestä seksikumppaneiden määrissä kertoo osaltaan se, että viimeisten kahden vuoden aikana parisuhteen solmineilla miehillä ja naisilla kyseinen parisuhdekumppani on ollut keskilukujen perusteella heidän yhdeksäs seksikumppaninsa. Nämä ihmiset ovat olleet pääosin alle 35-vuotiaita."
Häviämisessä? Erot sukupuolien välillähän on räjähdysmäisessä kasvussa! Mikä näkyy parhaiten nuorissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kysyisin. En mä mitään jakorasiaa itselleni haluaisi.[/quot
Puhut seksiä harrastavista naisista jakorasioina?Ei kukaan niin ole sanonut, älä ole niin valheellinen. Jakorasia vaihtaa kumppaneita paljon, kumppaninsa kanssa seksiä harrastava on vain hyvä asia, oikeastaan suhteen edellytys.
Jos nainen ei kerro petikumppaniensa määrää niin voit olettaa että se on korkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailunaisen osalta minulle on ihan yhdentekevää paljonko hänellä on ollut kumppaneita.
Mutta en kyllä ottaisi vaimoksi naista joka on pannut yli 50 muun miehen kanssa.
Ongelma on siinä ettet saa koskaan tietää.
Miten sitten naiset luulevat tietävänsä jokaisen seksiä ostaneen miehen aivan kuin jokainen mies toitottaisi sitä ääneen jokaiselle?
Ei kukaan ole väittänyt asetelmia reiluiksi. Ei kannata tässä maailmassa liian idealistinen olla.
Ei maksa vaivaa tiedustella kun saa kuulla vain valheita. Tai jos toinen leikkii loukkaantunutta kysymyksestä niin kovinkaan avointa keskustelusuhdetta lienee turha odottaa muutenkaan, joten ihan sama.
Ei kannata yleensäkään suhtautua liian vakavasti mihinkään mikä voi tuottaa sinulle kipua.
Onko ap niitä, jotka ajattelevat, että naisen arvo määrittyy hänen seksisuhteidensa määrällä? Jos on, niin kannattaisi ottaa puhelin tai päivän lehti, ja vilkaista vuosilukua. Hän elää vuosikymmeniä oikeaa vuotta jäljessä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap niitä, jotka ajattelevat, että naisen arvo määrittyy hänen seksisuhteidensa määrällä? Jos on, niin kannattaisi ottaa puhelin tai päivän lehti, ja vilkaista vuosilukua. Hän elää vuosikymmeniä oikeaa vuotta jäljessä.
Tämä oleellinen kysymys on ollut polttava jo tuhansia vuosia, ja se tulee olemaan yhtä lailla polttava tuhansia vuosia.
Naisille pitää olla hyväksyttävää painaa menemään vaikka tuhansien miesten kanssa, mutta mies on pilalla jos tämä seuraa jotain onlyfanseja. Kyllä tämä maailma on sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin saman tien miehen, joka kyselee aikaisemmista seksi- tai parisuhteistani. Nyt on nyt eikä menneet kuulu uuteen suhteeseen.
Kyllä kuuluu, en halua seurustella löyhämoraalisen ihmisen kanssa
Mitä moraalitonta on useiden ihmisten kanssa säätämisessä? Ketä se satuttaa? Jos sinkkuna seikkailee menemään.
Satuttaa itseä. Ja sitä toista.
Opin kerrasta. Jatkossa, jos miehen historia vaikuttaa yhtään hämärältä tai epäilyttävältä, häivyn saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut toistasataa seksikumppania, mutta enhän mä nyt sitä uudelle kumppanille kerro. Jos asia tulee puheeksi, niin kerron seurustelusuhteista ja voin mainita, että muutama yhden yön juttukin ollut. Eipä ole koskaan ketään miestä haitannut, mutta mun kumppanit onkin hyvän näköisiä ja seksuaalisesti aktiivisia, joten niillä on itselläänkin pitkä lista kaatoja.
Toistasataa hyvännäköistä.... Itse en ole elämäni aikana edes nähnyt noin montaa hyvännäköisiä miestä. Taitaa olla vähän eri kriteerit.
Ehkä siellä tuppukylässä on heikko tarjonta 🤷
Vierailija kirjoitti:
No, oikea vastaus on aina viiden. Siihen on kaikki tyytyneet.
Kumppanilla on esim. viisi lasta viiden eri miehen/naisen kanssa. Uskoo ken tahtoo, ettei muita ole koskaan ollut. :D
Jos multa joku mies alkaisi tivaamaan entisten seksikumppaneiden määrää niin se ois välitön turn off. Mitä väliä on menneisyyden kumppaneilla? Itse ainakin arvostan sitä, että miehellä on kokemusta, tietääpähän paremmin mitä tekee.
Enkä ole koskaan pitänyt kirjaa seksikumppaneistani. Niitä on kymmeniä. Mutta kun sitoudun yhteen ihmiseen, harrastan seksiä vain sen yhden ihmisen kanssa. Sinkkuna jokainen tehköön mitä huvittaa.
Pistän paremmaksi kuin kertomalla pelkän määrän. Jos tuollaista kysyy, kerron lisäksi missä akti tapahtui, milloin, mitä tehtiin ja miltä se tuntui. Sen jälkeen analysoin aktin hyvät ja huonot puolet, kumppanin fyysiset ulottuvuudet ja tietysti kerron, tuliko uusintaa ja siitä sama info. Koska avoimuus on tärkeää! Eihän toiseen voi luottaa, jos ei kaikkea voi jakaa. Koska en ole enää 20-v, niitä akteja on jo aika paljon, joten treffi-ilta meneekin siivillä vanhoja muistellen. Sen jälkeen kehotan treffikumppania miettimään seuraavaksi kerraksi toisen kysymyksen, johon voin antaa täydellisen rehellisen vastauksen.
Jos kysyt jotain, ole valmis myös kuuntelemaan vastaus. Sinun määritelmäsi jaettaville asioille ei kuitenkaan ole yleinen fakta, vaan saatat kuitenkin jättää jotain oleellista kertomatta.
Kerrotko itse monenko naisen kanssa olet ollut. Riittääkö sormet ja varpaat?