Jättäisittekö tapailunaisen, jos hän ei kerro, kuinka monen miehen kanssa hän on ollut?
Minä kerroin, kuinka monen naisen kanssa olen ollut.
Kommentit (106)
En kertonut, kun mies on h**itellut muutenkin.
Ei kiinnosta moinen. Ainoat vaaran merkit olisi jos sanoisi pettäneensä exää. Ja vaikka yksi varsin avoimesti kertoi pettäneensä nyksää, jaksoin vongata vielä pari vuotta. Tiedän, olen idiootti, tai älykääpiö, tai jotenkin vajaa.
Ymmärsin lopulta, vaikka nainen olisi kuinka ihana kaikinpuolin, jos hän on pettänyt aviopuolisoaan edes yhden, saati kahden miehen kanssa, hän ei enää ole tavoiteltava kumppani.
Jättäisin miehen joka utelee seksikumppanien määrää. Kertoo epävarmasta, kontrollitaipuvasta ja mustasukkaisesta ihmisestä.
No, oikea vastaus on aina viiden. Siihen on kaikki tyytyneet.
Mitä hittoa naisen seksisuhteiden määrä sinulle kuuluu.
Lemppaisin heti miehen, joka utelee moista.
Nainen sanoo kaksi ja totuus on 12. Eikö rehellisyys ole hyvä asia jos sanoo 15. Eihän se tarkoita että nainen olisi saanut mitään niistä kontakteista, miehet voineet olla pelkkiä säheltäjiä tai hyväksikäyttää toisen luottamusta, kadonneet. Jos joku on mennyt hyvin, se olisi onnekasta.
En itse ikinä olisi niin tökerö ja typerä, että kysyisin moista. Samoin pitäisin erittäin vakavana hälytysmerkkinä, jos mies kysyisi asiaa. Sitä paitsi helpostihan tuohon voisi valehdella, jos nikseen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet eka!
Ensimmäinen olet - ja paras niistä kaikista miehistä, joiden kanssa olen ollut!
Tietysti jättäisin. Parisuhteessa jaetaan koko elämä, mukaanlukien oma keho ja menneisyys. Jos toinen ei voi olla yhtä avoin kuin minäkin, niin meillä ei ole tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
No, oikea vastaus on aina viiden. Siihen on kaikki tyytyneet.
Ennen se oli kolme. Isot tytöt opetti jo 70-luvulla. Inflaatio nostanut sitäkin.
Ei kai nuo kuulu uuteen suhteeseen. Mennyt on mennyttä, ja tulevaisuus on eri asia.
Tutkimukset osoittaa selvästi, että mitä enempi on nainen paneskellu eri miehiä, sitä huonommin hän pysyy vakavassa suhteessa.
Sen takia se on ihan tärkeää tietoa miehille, että monelleko olette naikkoset sitä lettuanne jakaneet.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin saman tien miehen, joka kyselee aikaisemmista seksi- tai parisuhteistani. Nyt on nyt eikä menneet kuulu uuteen suhteeseen.
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa naisen seksisuhteiden määrä sinulle kuuluu.
Lemppaisin heti miehen, joka utelee moista.
Kerro edes onko yksi-, kaksi- vai kolminumeroinen lukumäärä.
Vierailija kirjoitti:
En itse ikinä olisi niin tökerö ja typerä, että kysyisin moista. Samoin pitäisin erittäin vakavana hälytysmerkkinä, jos mies kysyisi asiaa. Sitä paitsi helpostihan tuohon voisi valehdella, jos nikseen tulee.
Ainakin lupaava alku suhteelle kun heti alkaa valehtelulla.
Nykyään ei vaan kannata kajota kehenkään, tiedä mitä menneisyys pitää sisällään.
Miksi jonkun ihmissuhdemenneisyys kuuluisi minulle?
Jättäisin saman tien miehen, joka kyselee aikaisemmista seksi- tai parisuhteistani. Nyt on nyt eikä menneet kuulu uuteen suhteeseen.