Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisittekö tapailunaisen, jos hän ei kerro, kuinka monen miehen kanssa hän on ollut?

Vierailija
05.03.2023 |

Minä kerroin, kuinka monen naisen kanssa olen ollut.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yksikään mun miesystävä ole tuollaista kysynyt.

Ja niitä miesystäviä on ollut paljon!

Vierailija
62/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailunaisen osalta minulle on ihan yhdentekevää paljonko hänellä on ollut kumppaneita.

Mutta en kyllä ottaisi vaimoksi naista joka on pannut yli 50 muun miehen kanssa.

Ongelma on siinä ettet saa koskaan tietää.

Miten sitten naiset luulevat tietävänsä jokaisen seksiä ostaneen miehen aivan kuin jokainen mies toitottaisi sitä ääneen jokaiselle?

Mistä olet saanut päähäsi, että me luulisimme tietävämme?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailunaisen osalta minulle on ihan yhdentekevää paljonko hänellä on ollut kumppaneita.

Mutta en kyllä ottaisi vaimoksi naista joka on pannut yli 50 muun miehen kanssa.

Miten sitten naiset luulevat tietävänsä jokaisen seksiä ostaneen miehen aivan kuin jokainen mies toitottaisi sitä ääneen jokaiselle?

Kuka näin väittää?

Vierailija
64/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut toistasataa seksikumppania, mutta enhän mä nyt sitä uudelle kumppanille kerro. Jos asia tulee puheeksi, niin kerron seurustelusuhteista ja voin mainita, että muutama yhden yön juttukin ollut. Eipä ole koskaan ketään miestä haitannut, mutta mun kumppanit onkin hyvän näköisiä ja seksuaalisesti aktiivisia, joten niillä on itselläänkin pitkä lista kaatoja.

Toistasataa hyvännäköistä.... Itse en ole elämäni aikana edes nähnyt noin montaa hyvännäköisiä miestä. Taitaa olla vähän eri kriteerit.

Vierailija
65/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä kysyisin, kuinka monen kanssa hän olisi halunnut olla vs. kuinka monen kanssa hän on ollut todellisuudessa, koska varsinkin tavalliset ja rumat miehet tuntuvat haluavan jokaista, mutta kumppanien lukumäärä jää pieneksi, koska omien sanojensa mukaan joutuvat tyytymään yhteen naiseen tai "eivät saa naista".

Vierailija
66/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin saman tien miehen, joka kyselee aikaisemmista seksi- tai parisuhteistani. Nyt on nyt eikä menneet kuulu uuteen suhteeseen.

Kyllä kuuluu, en halua seurustella löyhämoraalisen ihmisen kanssa

Mitä moraalitonta on useiden ihmisten kanssa säätämisessä? Ketä se satuttaa? Jos sinkkuna seikkailee menemään.

Vierailija
67/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen siinä vaiheessa, kun käy ilmi että olen tapailunainen. Olen vain parisuhteissa.

Vierailija
68/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut yhdeltäkään naisystävältäni kysyä kuinka monen kanssa on ollut. En oikein ymmärrä miksi minun pitäisi olla kiinnostunut koko asiasta?

Vierailija
69/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun täällä kysytään kelpaako naisille sellainen mies vastauksena tulee täystyrmäys vaikka kukaan mies ei kertoisi asiasta.

Vierailija
70/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tapailunainen jo jättänyt sut, vai mitä?

Vai oliko mielikuvitusnainen?

Vierailija
71/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailukumppanien määrä ei toiselle kuulu. Jos joku tuollaisia kyselee, kannattaa juosta ja lujaa!

Vierailija
72/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun täällä kysytään kelpaako naisille sellainen mies vastauksena tulee täystyrmäys vaikka kukaan mies ei kertoisi asiasta.

Minulla tuli se kerran puheeksi mieheni kanssa. Hän vastasi, ettei koskaan suostuisi maksamaan seksistä, luusereiden hommaa. Ja turha tulla vänkäämään, että hän valehteli. Sen verran tunnen miestäni, että hän on maailman surkein valehtelija. Mutta kyllä, arvostan hänen asennettaan seksistä maksavia miehiä kohtaan. Osuu yksiin oman arvomaailmani kanssa.

Vierailija
73/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin välittömästi apn tuon tinkaamisen jälkeen. Sanoisin vielä, että monta on ollut, kaikki sinua parempia seksissä, rikkaampia ja isomunaisia. Säälistä sulle annoin.

Vierailija
74/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se onkin: koko kysymys kelpaamisesta on absurdi. Niiden ketjujen taustalla on vain halu provota ja ärsyttää naisia. En tiedä puolisostani sen paremmin kuin ex-aviomiehestäni tai kenestäkään seurustelukumppanistani, ovatko he käyneet maksullisissa. En ole kysynyt. Sen sijaan seuraan heidän suhtautumistaan naisiin yleensä, miten he puhuvat naisista ja millainen heidän arvomaailmansa on.

Vierailija
75/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin välittömästi että tervemenoa!

Jos joku alkaisi edellisistä suhteista utelemaan. 

Ärsyttää jos joku alkaisi vastaavasti heti selostamaan menneisyyden suhteitaan liian yksityiskohtaisesti, kuin olisin joku terapeutti kenellekkä pitäisi purkautua. On näitä tullut vastaan ja sen jälkeen juostu lujaa. 🤣

Vierailija
76/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu kertoa. N

Vierailija
77/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin jos joku kertoo kysymättä. Ainahan voi vastata myös mitä haluaa, vaikka 1.

Vierailija
78/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu? Teidän suhde on NYT.

Mieheni tietää että olen ollut naimisissa aiemminkin, tietenkin koska tapaamme lasten ja lastenlasten juhlissa. Muista ei ole tullut puhetta kun ei miestä kiinnosta eikä mulla ole mitään sanottavaa aiheesta. 

Minä tiedän että miehelläni on ollut suhteita ennen minua, mutta siinä kaikki. Miksi mua pitäisi kiinnostaa jotkut randomit suhteet?? Joskus mies on saattanut sanoa että tuossa talossa asui hänen lukioaikaisen tyttiksen vanhemmat tmv jos jostain syystä ko talosta on ollut puhe. 

27v yhdessä

Vierailija
79/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäilyttävää, jos ei kerro.

Vierailija
80/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi naisen kanssa, joka ei voi avoimesti puhua aikaisemmista asioista. Luultavasti salailee jotain esim huoruuttaan ja se on todellinen red flag.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi