Jättäisittekö tapailunaisen, jos hän ei kerro, kuinka monen miehen kanssa hän on ollut?
Minä kerroin, kuinka monen naisen kanssa olen ollut.
Kommentit (106)
En ole koskaan kertonut enkä ole kyllä koskaan kysynytkään.
-m
Olen ollut vain 3 miehen kanssa. En häpeä "vähyyttä" enkä häpeäisi vaikka olisin ollut 30 miehen kanssa. Ihmettelisin kuitenkin miksi mies haluaa tietää lukumääriä. Ymmärrän, että tärkeää keskustella aikaisemmista parisuhteista jollakin tasolla. Niissä kuitenkin keskustellaan nimenomaan parisuhteista ei panosuhteista.
Ei minua kiinnosta se kuinka monen kanssa mies on paneskellut. Kiinnostaa vain onko ollut millaisia parisuhteita ja miksi suhteet loppuneet... Niissäkin eniten kiinnostaa mitä mies on oppinut tai miksi ei ole ollut parisuhteessa aikaisemmin ja miksi nyt sitten haluaa suhteeseen.
Minua ainakin kiinnostaisi tietää, monenko kanssa mies on ollut. En halua miestä, jolla on ollut useita kumppaneita. Enkä miestä, jolla on ollut irtosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun ihmissuhdemenneisyys kuuluisi minulle?
Miksi jonkun mikään menneisyys kuuluisi sinulle? Koska menneisyys kertoo paljon ihmisestä. Onko sinulle täysin yhdentekevää onko kumppanisi esimerkiksi pettänyt, tehnyt kavalluksia, käynyt maksullisissa tai vietellyt lapsia?
Minkä muunkaan perusteella ihmisen luonnetta voisi arvioida kuin menneisyyden?
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin saman tien miehen, joka kyselee aikaisemmista seksi- tai parisuhteistani. Nyt on nyt eikä menneet kuulu uuteen suhteeseen.
Kyllä kuuluu, en halua seurustella löyhämoraalisen ihmisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vain 3 miehen kanssa. En häpeä "vähyyttä" enkä häpeäisi vaikka olisin ollut 30 miehen kanssa. Ihmettelisin kuitenkin miksi mies haluaa tietää lukumääriä. Ymmärrän, että tärkeää keskustella aikaisemmista parisuhteista jollakin tasolla. Niissä kuitenkin keskustellaan nimenomaan parisuhteista ei panosuhteista.
Ei minua kiinnosta se kuinka monen kanssa mies on paneskellut. Kiinnostaa vain onko ollut millaisia parisuhteita ja miksi suhteet loppuneet... Niissäkin eniten kiinnostaa mitä mies on oppinut tai miksi ei ole ollut parisuhteessa aikaisemmin ja miksi nyt sitten haluaa suhteeseen.
Kuulostaa työpaikka haastattelulta. Missä olet ollut? Miksi juuri teidät pitäisi valita parisuhteeseen? Miksi haluat parisuhteen? Miksi,miksi,miksi? Kyllä on ärsyttävä ihminen tuollainen rankuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimukset osoittaa selvästi, että mitä enempi on nainen paneskellu eri miehiä, sitä huonommin hän pysyy vakavassa suhteessa.
Sen takia se on ihan tärkeää tietoa miehille, että monelleko olette naikkoset sitä lettuanne jakaneet.
Voitko linkittää tähän tutkimuksen, johon viittaat?
(Muaahhahhaaaa, taitaa tutkimus olla omassa päässäsi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimukset osoittaa selvästi, että mitä enempi on nainen paneskellu eri miehiä, sitä huonommin hän pysyy vakavassa suhteessa.
Sen takia se on ihan tärkeää tietoa miehille, että monelleko olette naikkoset sitä lettuanne jakaneet.
Voitko linkittää tähän tutkimuksen, johon viittaat?
(Muaahhahhaaaa, taitaa tutkimus olla omassa päässäsi)
https://metro.co.uk/2018/10/22/women-with-fewer-sexual-partners-have-ha…
https://www.theatlantic.com/health/archive/2018/10/sexual-partners-and-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun ihmissuhdemenneisyys kuuluisi minulle?
Miksi jonkun mikään menneisyys kuuluisi sinulle? Koska menneisyys kertoo paljon ihmisestä. Onko sinulle täysin yhdentekevää onko kumppanisi esimerkiksi pettänyt, tehnyt kavalluksia, käynyt maksullisissa tai vietellyt lapsia?
Minkä muunkaan perusteella ihmisen luonnetta voisi arvioida kuin menneisyyden?
Nykyisyyden? Sen mitä teidän välillä tuntuu olevan? Toisaalta menneisyys on itselleni jotain ihan muuta kuin panokumppaneiden määrä.
Nythän tuli herpeksestä tuomio ja 15000 maksettavaa. Eli ainakin sukupuolitaudit pitää kertoa.
Onneksi Aasiassa on miljardi naimaikäistä neitsyttä. Kyllä niistä muutama miljoona kanssani haluaisi naimisiin.
En osaa kuvitella tilannetta, jossa minua kiinnostaisi tapailukumppanin aiempien petikavereiden määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa työpaikka haastattelulta. Missä olet ollut? Miksi juuri teidät pitäisi valita parisuhteeseen? Miksi haluat parisuhteen? Miksi,miksi,miksi? Kyllä on ärsyttävä ihminen tuollainen rankuttaja.
Jos ihmisellä on paremmat itsereflektio- ja keskustelutaidot kuin sinulla, tuontyyppiset asiat saattavat ajan saatossa tulla ilmi ihan normaalissa keskustelussa.
Oletko niitä, jotka treffeillä latelevat kysymyksiä ja luulevat sen olevan keskustelua?
Yleensä toisen seksuaalihistoriasta on hyvä tietää jotakin, niin osaa hieman paremmin arvioida sekä asiaan liittyvien riskien määrää että sitä miten hän ihmissuhteisiin suhtautuu. Lukumäärän suoraan kysyminen ei kuitenkaan ole yleensä se keino jolla asiaa kannattaa lähestyä, eikä se välttämättä ole se ratkaiseva asia.
Minusta tapailuvaiheessa ei jätetä ketään. Jättää voi vain sellaisen ihmisen, jonka kanssa ollaan jo parisuhteessa. Tapailuvaiheessa todetaan vain, että ei tunnu siltä, että kannattaisi jatkaa.
En ole koskaan ollut ihmisen kanssa, joka olisi kysellyt aiemmista seksi- tai seurustelusuhteistani enkä ole itse kysynyt keneltäkään. Jos eroaisin ja joskus vielä jotain ihmistä tapailisin, joka tuollaista asiaa kysyisi, niin vastaukseni olisi, että kyseessä on yksityisasia, ja tutustuminen loppuisi siihen. Sen kerroin kyllä avopuolisolleni jo varhain,että olen ollut kertaalleen naimisissa ja minulla on yksi lapsi, ja että edellisestä parisuhteestani oli seitsemän vuotta siinä vaiheessa, kun tapasimme. Samoin kertoi puolisoni olleensa kertaalleen naimisissa ja ettei hänellä ole lapsia. Minulle se tieto oli aivan riittävä.
Tapailunaisen osalta minulle on ihan yhdentekevää paljonko hänellä on ollut kumppaneita.
Mutta en kyllä ottaisi vaimoksi naista joka on pannut yli 50 muun miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä, jotka treffeillä latelevat kysymyksiä ja luulevat sen olevan keskustelua?
Treffeillähän on excel mukana, kasa kysymyksiä ja vastaukset pisteytetään. Riittävällä pistemäärällä voi päästä jatkotreffeille.
Vierailija kirjoitti:
Tapailunaisen osalta minulle on ihan yhdentekevää paljonko hänellä on ollut kumppaneita.
Mutta en kyllä ottaisi vaimoksi naista joka on pannut yli 50 muun miehen kanssa.
Ongelma on siinä ettet saa koskaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Miten ajattelit asian luotettavasti selvittää ennen papin aamenta? 😂