Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puolisosi kuvailisi sinua, jos kuvailisi raatorehellisesti vaikka terapiassa tietäen, että et koskaan kuule sitä?

Vierailija
05.03.2023 |

Miten luulet puolisosi kuvailevan sinun luonnetta, sinun hyviä ja huonoja puolia ja sinua ihmisenä ja puolisona? Jos tekee sen täysin rehellisesti paikassa, missä ei tarvitse esittää mitään eikä salata mitään ja on varmaa, että se kuvaus ei koskaan korviisi kantaudu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tuo tuntuu tuntemattomille ja kavereilleen vaan kiehuvan ja ylistää.

Mua se haukkuu vaan päin naamaa. Eiköhän se sille terapeutillekin vaan valehtelis mitenkä ihanana ihmisenä se mua pitää, väkivaltahan tulee esiin vaan neljän seinän sisällä kun ei ole muita paikalla.

Vierailija
2/2 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että valittaisi siitä, että olen tunnekylmä ja liian suoraviivainen käytännön ihminen. Meillä on usein vähän riidan aiheena se, että mies jää vellomaan johonkin tunteisiin eikä edes halua mitään ratkaisua siihen, vaikka sitten valittaa ja valittaa. Minä taas olen sellainen että kun on ongelma, siihen pitäisi etsiä ratkaisu, enkä ymmärrä mitä itsesäälissä kieriminen ja maailman pahuuden valittaminen koskaan auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän