Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisittekö tapailunaisen, jos hän ei kerro, kuinka monen miehen kanssa hän on ollut?

Vierailija
05.03.2023 |

Minä kerroin, kuinka monen naisen kanssa olen ollut.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos multa joku mies alkaisi tivaamaan entisten seksikumppaneiden määrää niin se ois välitön turn off. Mitä väliä on menneisyyden kumppaneilla? Itse ainakin arvostan sitä, että miehellä on kokemusta, tietääpähän paremmin mitä tekee. 

Enkä ole koskaan pitänyt kirjaa seksikumppaneistani. Niitä on kymmeniä. Mutta kun sitoudun yhteen ihmiseen, harrastan seksiä vain sen yhden ihmisen kanssa. Sinkkuna jokainen tehköön mitä huvittaa.

Voihan sitä kysyä pelkästä uteliaisuudesta, ja mitä sitä teeskentelemään; kertoohan se paljon ihmisestä monenlaista. Ja jos ei menneisyydellä ole väliä niin millään asialla siellä ei silloin ole sitten väliä. Jätetään kertomatta tai valehdellaan toisillemme on pelin henki.

Vierailija
102/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos multa joku mies alkaisi tivaamaan entisten seksikumppaneiden määrää niin se ois välitön turn off. Mitä väliä on menneisyyden kumppaneilla? Itse ainakin arvostan sitä, että miehellä on kokemusta, tietääpähän paremmin mitä tekee. 

Enkä ole koskaan pitänyt kirjaa seksikumppaneistani. Niitä on kymmeniä. Mutta kun sitoudun yhteen ihmiseen, harrastan seksiä vain sen yhden ihmisen kanssa. Sinkkuna jokainen tehköön mitä huvittaa.

Naiset ja miehet ovat erilaisia. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Ei miehet halua parisuhteeseen konenutta naista jolla on ollut paljon kumppaneita. Seksisuhteeseen semmoinen kyllä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jonkun ihmissuhdemenneisyys kuuluisi minulle? 

Avoimeen luottamukselliseen suhteeseen se kuuluu. Jos on muista syistä yhdessä, niin ei kai sitten.

Vierailija
104/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on kerrottava tarkasti.

Yksityiskohtia myöten.

Vierailija
105/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä, jolla on ollut paljon seksikumppaneita enkä miestä, jolla on ala-asteikäisiä tai pienempiä lapsia. Enkä itseäni lyhyempää miestä.

Vierailija
106/106 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistän paremmaksi kuin kertomalla pelkän määrän. Jos tuollaista kysyy, kerron lisäksi missä akti tapahtui, milloin, mitä tehtiin ja miltä se tuntui. Sen jälkeen analysoin aktin hyvät ja huonot puolet, kumppanin fyysiset ulottuvuudet ja tietysti kerron, tuliko uusintaa ja siitä sama info. Koska avoimuus on tärkeää! Eihän toiseen voi luottaa, jos ei kaikkea voi jakaa. Koska en ole enää 20-v, niitä akteja on jo aika paljon, joten treffi-ilta meneekin siivillä vanhoja muistellen. Sen jälkeen kehotan treffikumppania miettimään seuraavaksi kerraksi toisen kysymyksen, johon voin antaa täydellisen rehellisen vastauksen.

Jos kysyt jotain, ole valmis myös kuuntelemaan vastaus. Sinun määritelmäsi jaettaville asioille ei kuitenkaan ole yleinen fakta, vaan saatat kuitenkin jättää jotain oleellista kertomatta.

Höh, perussettiähän tuollainen on että voidaan puhua ihan mistä tahansa. Sitä sanotaan luottamukseksi. Jos sinulla on jotain mitä jätät kertomatta koska pelkäät että juttu menisi kasaan sen tähden niin sinulla on mörköjä kaapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi