Jättäisittekö tapailunaisen, jos hän ei kerro, kuinka monen miehen kanssa hän on ollut?
Minä kerroin, kuinka monen naisen kanssa olen ollut.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jättäisin. Parisuhteessa jaetaan koko elämä, mukaanlukien oma keho ja menneisyys. Jos toinen ei voi olla yhtä avoin kuin minäkin, niin meillä ei ole tulevaisuutta.
Mikä vitsi! Te miehet jotka hakkaatte naisia ja tyttöjä ja teette vankaisemattomia se ksuaalirikoksia 50 000 vuodessa ja näin on ollut vuosikymmenten ajan.
En seurusteli sekuntiakaan tuollaisen 'miehen' kanssa. Vainoharhaisuus ja mustasukkaisuus on hälytysmerkki.
Naiset älkää pariutuko tuollaisten miesten kanssa niin saadaan huonot geenit sammutettua.
Ainakin nainen jättää ei yhdenkään naisen kanssa olleen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun ihmissuhdemenneisyys kuuluisi minulle?
Miksi jonkun mikään menneisyys kuuluisi sinulle? Koska menneisyys kertoo paljon ihmisestä. Onko sinulle täysin yhdentekevää onko kumppanisi esimerkiksi pettänyt, tehnyt kavalluksia, käynyt maksullisissa tai vietellyt lapsia?
Minkä muunkaan perusteella ihmisen luonnetta voisi arvioida kuin menneisyyden?
Nykyisyyden? Sen mitä teidän välillä tuntuu olevan? Toisaalta menneisyys on itselleni jotain ihan muuta kuin panokumppaneiden määrä.
Jos ihminen on täysi tuuliviiri niin se huomisen nykyisyys voi olla jotain ihan muuta kuin mitä se oli eilen. Kyllä se jotain kertoo, voin ihan kokemuksesta kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jättäisin. Parisuhteessa jaetaan koko elämä, mukaanlukien oma keho ja menneisyys. Jos toinen ei voi olla yhtä avoin kuin minäkin, niin meillä ei ole tulevaisuutta.
Mikä vitsi! Te miehet jotka hakkaatte naisia ja tyttöjä ja teette vankaisemattomia se ksuaalirikoksia 50 000 vuodessa ja näin on ollut vuosikymmenten ajan.
En seurusteli sekuntiakaan tuollaisen 'miehen' kanssa. Vainoharhaisuus ja mustasukkaisuus on hälytysmerkki.
Naiset älkää pariutuko tuollaisten miesten kanssa niin saadaan huonot geenit sammutettua.
entäs ne naiset, jotka aktiivisesti hyökkäilee miehiä vastaan ja ovat väkivaltaisia pirttihirmuja? miten heidän kohdalla tulee menetellä?
Tietysti kysyisin. En mä mitään jakorasiaa itselleni haluaisi.
Jättäisin. En itse lähtisi rakentamaan parisuhdetta salailevan kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun ihmissuhdemenneisyys kuuluisi minulle?
Miksi jonkun mikään menneisyys kuuluisi sinulle? Koska menneisyys kertoo paljon ihmisestä. Onko sinulle täysin yhdentekevää onko kumppanisi esimerkiksi pettänyt, tehnyt kavalluksia, käynyt maksullisissa tai vietellyt lapsia?
Ai niinkuin uskot että miehet kertoo tuollaiset asiat naiselle seurustelun alkumetreillä? Mitään seurusteluahan ei sitten enää olekaan.
Vierailija kirjoitti:
jos partnereita on ollut enemmän kuin viisi, oletuksena, että tapaa toisen n.25 vuotiaana, niin puoliso lentäisi ulos kuin leppäkeihäs. horatsuja ja mieshoroja ei kenenkään pidä sietää. eikä siitä mitään tulisi muutenkaan, kun toinen on ammattilainen ja toinen amatööri, niin ammattilainen tuppaa kyllästymään kovin nopeasti.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…
"Sukupuolierojen häviämisestä seksikumppaneiden määrissä kertoo osaltaan se, että viimeisten kahden vuoden aikana parisuhteen solmineilla miehillä ja naisilla kyseinen parisuhdekumppani on ollut keskilukujen perusteella heidän yhdeksäs seksikumppaninsa. Nämä ihmiset ovat olleet pääosin alle 35-vuotiaita."
Vierailija kirjoitti:
Nythän tuli herpeksestä tuomio ja 15000 maksettavaa. Eli ainakin sukupuolitaudit pitää kertoa.
Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia. Eli jos harrastat seksiä ihmisen kanssa, jolla on herpes niin saat sen ja se tarttuu myös suuhun suuseksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisten osuus perheväkivallassa noin kolmasosa. eli sama kohtelu kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset älkää pariutuko tuollaisten miesten kanssa niin saadaan huonot geenit sammutettua.naisten osuus perheväkivallassa noin kolmasosa. eli sama kohtelu kaikille?
No höpöhöpö. Mies on naista jo kaksi kertaa voimakkaampi ylävartaloltaan eli älä selitä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kysyisin. En mä mitään jakorasiaa itselleni haluaisi.[/quot
Puhut seksiä harrastavista naisista jakorasioina? Naisen normaali seksihalu on sinulle uhka.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin saman tien miehen, joka kyselee aikaisemmista seksi- tai parisuhteistani. Nyt on nyt eikä menneet kuulu uuteen suhteeseen.
En kyllä ymmärrä näin jyrkkää suhtautumista. Minulla ei olisi mitään ongelmaa kertoa, mutta toisaalta mulla onkin ollut vain 1 seksikumppani. Varmaan jos luku olisi kymmeniä tai satoja, saattaisi tuo kysymys ärsyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
Nythän tuli herpeksestä tuomio ja 15000 maksettavaa. Eli ainakin sukupuolitaudit pitää kertoa.
Sinulle vai kenelle?
Lähde?
Kannattas ehkä kysyä jostain miesten palstalta, eikä vauvapalstalta.
Vierailija kirjoitti:
En kertonut, kun mies on h**itellut muutenkin.
Huo***telulle nollatoleranssi.
Mulla on ollut toistasataa seksikumppania, mutta enhän mä nyt sitä uudelle kumppanille kerro. Jos asia tulee puheeksi, niin kerron seurustelusuhteista ja voin mainita, että muutama yhden yön juttukin ollut. Eipä ole koskaan ketään miestä haitannut, mutta mun kumppanit onkin hyvän näköisiä ja seksuaalisesti aktiivisia, joten niillä on itselläänkin pitkä lista kaatoja.
Kertoisin rehellisesti luvun, joka on 50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailunaisen osalta minulle on ihan yhdentekevää paljonko hänellä on ollut kumppaneita.
Mutta en kyllä ottaisi vaimoksi naista joka on pannut yli 50 muun miehen kanssa.
Ongelma on siinä ettet saa koskaan tietää.
Miten sitten naiset luulevat tietävänsä jokaisen seksiä ostaneen miehen aivan kuin jokainen mies toitottaisi sitä ääneen jokaiselle?
jos partnereita on ollut enemmän kuin viisi, oletuksena, että tapaa toisen n.25 vuotiaana, niin puoliso lentäisi ulos kuin leppäkeihäs. horatsuja ja mieshoroja ei kenenkään pidä sietää. eikä siitä mitään tulisi muutenkaan, kun toinen on ammattilainen ja toinen amatööri, niin ammattilainen tuppaa kyllästymään kovin nopeasti.