Käärijän fanitusketju OFFICIAL
Meidän ihanan euroviisuedustajamme Käärijän virallinen fanitusketju. Cha Cha Cha:n livevedolla on alle viikossa jo liki kaksi miljoonaa näyttökertaa (UMK- ja ESC-kanavan näyttökerrat yhteensä), biisi on noussut monien listojen kärkeen ja Käärijä eli Jere Vantaalta herättää ihastusta ja sekoamista ympäri Suomea ja Eurooppaa. Tule tukemaan Kärtsärin ja Cha Cha Cha:n viisumatkaa! 🔥
Kommentit (438)
Käärijän veto on katsotuin semifinaaliveto tällä hetkellä. Yli 900 tuhatta näyttökertaa. Loreenilla 811 tuhatta.
Eilen olimme telkkarin ääressä ja kuultiin / nähtiin Käärijä ekan kerran. Ihastuttiin heti, siitä tuli niin hyvälle mielelle.🐛💚
Ehdottomasti viisujen paras veto! Voitto kuuluu nyt Suomelle!
T.mummo ja pappa
Käärijä, nerokas veto. Erilainen alusta loppuun, ulkoiset puitteet ja oma ulkonäkö, ei mitään tavan
pukua vaan upeasti keksitty asu, pajonkohan noita nähdään finaalissa?. Yliveto esitys, voitti tai ei hyvät tanssijat.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän veto on katsotuin semifinaaliveto tällä hetkellä. Yli 900 tuhatta näyttökertaa. Loreenilla 811 tuhatta.
Korjaan edellistä kommenttiani eli Israel ja Kroatia ovat vielä katsotuimpia. Pahoittelut, meni eilen vähän myöhäseksi sattuneesta syystä ja nyt väsyttää. Hyvin silti näyttökertoja Käärijä saanut.
Tottakai Suomi tai Ruotsi voittaa. Koska NATO-sympatia painaa enemmän kuin joku rallatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan edellistä kommenttiani eli Israel ja Kroatia ovat vielä katsotuimpia. Pahoittelut, meni eilen vähän myöhäseksi sattuneesta syystä ja nyt väsyttää. Hyvin silti näyttökertoja Käärijä saanut.
Israelilla toki kaunis laulaja mut jotenkin niin "last season". Kroatialla se traktori juttu joka oli kyllä mauton, vaikka hauskaksi tarkoitettu.
Osa suomalaisista taitaa sittenkin ottaa nämä Euroviisut liian tosissaan. Tuohan on huumorilla järjestetty tapahtuma.
Se on huumorilla tehty ja nimenomaan joke-entry — sen on tarkoitus olla hauska. Siis ei kai kukaan ota tuota tosissaan ja mieti oikeasti jotain sen kappaleen "koukkuja"?!
Vierailija kirjoitti:
"Todelliset ja ammattilaiset muusikot" ovat olleet jo aivan tarpeeksi peränpitäjinä tuossa showkilpailussa.
Muistetaanpa mm. Vesa-Matti Loirin Huilumies, Pave Maijasen Yamma Yamma, Kojon Nuku pommiin, Viktor Klimenkon Aurinko laskee länteen ja lähes lukemattomat muut "oikeat" kappaleet.
Kaikissa on ollut todellisia ammattilaisia säveltämässä ja sovittamassa, jopa itse Toivo Kärki sävelsi Klimenkon kappaleen joka sai kilpailussa 0 pistettä.
On jo tosiaan aika pistää elämää peliin ja unohtaa se, että Euroviisut eivät ole aikoihin olleet mikään kauniin musiikin sävellyskilpailu vaan mittelö siitä miten hervottoman shown kukin maa järjestää.
Rap on päivän sana ja pelleily on sitä showta.
Todelliset ammattilaiset jotka eivät tätä ymmärrä voivat rauhassa polkea musiikin mummopyöräänsä
kohti säveltäjien auringonlaskua. Heilläkin on kuulijansa mutta ei Euroviisujen sirkuksessa.
Täällä onneksi joku joka ymmärtää viisujen tarkoituksen. Osa kansasta täällä ei tainnut Kojon aikaan sitä ymmärtää. Kojo sai viisuissa nolla pistettä ja jotkut elämänkoululaiset otti kaiken tosissaan: "Vuonna 2019 ilmestyneessä Petteri Ahomaan kirjoittamassa elämäkerrassa Kojo kuvaili, millaisia seurauksia hänelle koitui kotimaassa. Hänen sovitut esiintymisensä peruttiin, ja hänelle huudeltiin kaduilla ilkeää pilkkanimeä 'Nolla-Kojo'. Kojo kertoi, millaisena hän sai kokea kotiyleisön vihan ja pilkan:
'Koko juttu kääntyi kotona totaaliseksi painajaiseksi. Mä aloin ymmärtää, että jengi otti kisat tosissaan. Mehän oltiin menty sinne ihan huumorilla. Kaiken maailman ukkoa ja akkaa tuli kadulla valittelemaan, että voi voi miten sä pärjäät. En mä tajunnut, että mä olin pettänyt koko kansakunnan. – – – Sitä ennen mun suosio oli ollut tasaisen hyvää ja jopa kasvavaa. Siihen yhteen tapahtumaan kaatui sitten ihan kaikki. Mä kuulin myöhemmin, että mua oli harkittu muutamaan kovaan brittibändiin solistiksi. Se koko kuvio haihtui savuna ilmaan yhtenä päivänä. – – – Musta tuli yhtäkkiä sellainen koko kansakunnan sylkykuppi, johon jokainen sai oksentaa oman pahan olonsa. Se oli sallittua. Mä olin syyllinen suunnilleen koko maan työttömyyteen, korkeaan verotukseen ja kylmään kesään.'"
No onhan toi Käärijä jopa aika kuuma ja fanitus taitaa olla aika maailmanlaajuista.
Tässä olisi nyt palstan vakiovalittajamiehille oiva esimerkki, ettei sillä miehen pituudella oikeasti ole niin väliä, kunhan persoona on kunnossa.
Some sekaisin.
Valtamedian kiima ennennäkemätön.
Viinamarkkinalla ilon kyynel silmässä.
Voi että kun on hauskaa ja kaikkia ihmisiä yhdistävää kivaa, nyt kaikki pääsevät askartelemaan ylen oman luovan sisällön neonvihreän roskapussin planeetan viihteen pelastamiseksi todellisuuden ikävältä kaatikselta. Vielä on hetki aikaa kääriä aivottoman bailaamisen aiheista ennen kuin mätä alkaa pursua yli laidan.
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä se hyvä puoli ja etu että kun maailma tarvitsee nyt tuollaisia iloisia bilebiisejä eikä sateenkaariväkisodanuhritkaikestamielemmepahoitetaan-biisejä.
Eikö nämä laulukisat voisi pitää poliittisesti ja seksuaalisesti vapaina edes tuon muutaman tunnin ajan vuodessa?
Katselin ukrainalaisen muusikon reaktiovideota. Tulkitsi Cha cha chan ensin rauhan ajan näkökulmasta ja sitten voimakkaasti oman kansansa tämän hetken näkökulmasta: He ovat nyt tuossa rankassa vaiheessa, tulevaisuudessa odottaa kappaleen lopun ilo.
Kukin kokee kuten kokee! <- wau mikä lause :P Sano 10 kertaa nopeasti.
Hitto te ootte kujalla.
Käärijä innostaa vaan siksi, kun on mieleenjäävä vihreä pelle jonka haarniska on hartioista leveämpi kuin mies itse.
Ja viisuhomojen valtava leegio innostuu kun on pienikokoinen ja tuulettaa nännejään jatkuvasti suu auki
Mutta se ei riitä Euroviisuvoittoon niin kauan, kuin jurylla on vaikutusta lopputulokseen, se viimeinen muisto ja jäänne ajoilta, jolloin Euroviisut olivat musiikkikilpailu.
Mies, joka kuulostaa kuin pölynimurilta, johon on juuttunut sukka, sijoittuu parhaimmillaan sijoille 5-10
Moniko teistä on kuunnellut biisin sanat ajatuksella?
Eikö ne kuitenkin ole aika, surulliset ja liian alkoholimyönteiset? Kuitenkin moni lapsi häntä fanittaa ja antaa aika huonon esimerkin?
Vierailija kirjoitti:
Se on huumorilla tehty ja nimenomaan joke-entry — sen on tarkoitus olla hauska. Siis ei kai kukaan ota tuota tosissaan ja mieti oikeasti jotain sen kappaleen "koukkuja"?!
Entisenä cha cha chaa fanina juurikin v t ttaa tuo biisin kåånteinen evoluutio.
Siinå oli oikeasti ainesta upeaksi melodiseksi Rammstain -Teknofuusioksi. Nyt siitä tuli hupaileva pelletuhnu, joka ei naurata.
Käärijän veli sanoi,että Jere on huono häviäjä.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän veli sanoi,että Jere on huono häviäjä.
Veli saa ekana nekkuun!
Käärijä tuonut hieman iloa Suomen väelle, älliä omaavat ymmmärtävät vitsin, ankeuttajat (ja näköjään homofoobikot) eivät. Ikävää, että täällä asuu niin paljon ihmisiä, joiden paha mieli oksennetaan tänne sivustolle. Siteeraan Taylor Swiftiä:"Shake it off". Iloa kevääseen, kaikille tasapuolisesti. Ja keskustelu siistimmäksi, kiitos.
Toivottavasti nyt kääritään voitto kotiin. Lordista on jo reilusti aikaa. Olisi aika voittaa kisat.