Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijän fanitusketju OFFICIAL

Vierailija
04.03.2023 |

Meidän ihanan euroviisuedustajamme Käärijän virallinen fanitusketju. Cha Cha Cha:n livevedolla on alle viikossa jo liki kaksi miljoonaa näyttökertaa (UMK- ja ESC-kanavan näyttökerrat yhteensä), biisi on noussut monien listojen kärkeen ja Käärijä eli Jere Vantaalta herättää ihastusta ja sekoamista ympäri Suomea ja Eurooppaa. Tule tukemaan Kärtsärin ja Cha Cha Cha:n viisumatkaa! 🔥

Kommentit (438)

Vierailija
141/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata päähän ja ammuttavaksi, kiinnosta sotansa paskankaan vertaa.

Vierailija
142/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Tuohan on homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Todelliset ja ammattilaiset muusikot" ovat olleet jo aivan tarpeeksi peränpitäjinä tuossa showkilpailussa.

Muistetaanpa mm. Vesa-Matti Loirin Huilumies, Pave Maijasen Yamma Yamma, Kojon Nuku pommiin, Viktor Klimenkon Aurinko laskee länteen ja lähes lukemattomat muut "oikeat" kappaleet.

Kaikissa on ollut todellisia ammattilaisia säveltämässä ja sovittamassa, jopa itse Toivo Kärki sävelsi Klimenkon kappaleen joka sai kilpailussa 0 pistettä.

On jo tosiaan aika pistää elämää peliin ja unohtaa se, että Euroviisut eivät ole aikoihin olleet mikään kauniin musiikin sävellyskilpailu vaan mittelö siitä miten hervottoman shown kukin maa järjestää.

Rap on päivän sana ja pelleily on sitä showta.

Todelliset ammattilaiset jotka eivät tätä ymmärrä voivat rauhassa polkea musiikin mummopyöräänsä

kohti säveltäjien auringonlaskua. Heilläkin on kuulijansa mutta ei Euroviisujen sirkuksessa.

Täällä onneksi joku joka ymmärtää viisujen tarkoituksen. Osa kansasta täällä ei tainnut Kojon aikaan sitä ymmärtää. Kojo sai viisuissa nolla pistettä ja jotkut elämänkoululaiset otti kaiken tosissaan: "Vuonna 2019 ilmestyneessä Petteri Ahomaan kirjoittamassa elämäkerrassa Kojo kuvaili, millaisia seurauksia hänelle koitui kotimaassa. Hänen sovitut esiintymisensä peruttiin, ja hänelle huudeltiin kaduilla ilkeää pilkkanimeä 'Nolla-Kojo'. Kojo kertoi, millaisena hän sai kokea kotiyleisön vihan ja pilkan:

'Koko juttu kääntyi kotona totaaliseksi painajaiseksi. Mä aloin ymmärtää, että jengi otti kisat tosissaan. Mehän oltiin menty sinne ihan huumorilla. Kaiken maailman ukkoa ja akkaa tuli kadulla valittelemaan, että voi voi miten sä pärjäät. En mä tajunnut, että mä olin pettänyt koko kansakunnan. – – – Sitä ennen mun suosio oli ollut tasaisen hyvää ja jopa kasvavaa. Siihen yhteen tapahtumaan kaatui sitten ihan kaikki. Mä kuulin myöhemmin, että mua oli harkittu muutamaan kovaan brittibändiin solistiksi. Se koko kuvio haihtui savuna ilmaan yhtenä päivänä. – – – Musta tuli yhtäkkiä sellainen koko kansakunnan sylkykuppi, johon jokainen sai oksentaa oman pahan olonsa. Se oli sallittua. Mä olin syyllinen suunnilleen koko maan työttömyyteen, korkeaan verotukseen ja kylmään kesään.'"

Kojo parka. Hyvä esimerkki siitä millainen säälittävän surkea tosikkojen kansakunta suomalaiset on.

Onneksi Käärijä puhaltaa vähän elämää tännekin. Jokainen käärijästä natiseva menee auttamatta samaan boksiin mummokalsareiden, lankaamattomien hampaiden hajun ja rännästä märkien villalapasten kanssa.

Vierailija
144/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän esitystä sabotoidaan ovelasti. Lopun lauluosuuteen ei laiteta mitään autotunea ja efektejä, vaan annetaan laulun tulla luonnollisesti ulos kaiuttimista. Ihan kun olis kyse jostain laulukilpailuista.

Vierailija
145/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikkojen kansakunta? Euroviisuedustajista päätellen ei suomalaiset ole tosikkoja.

Vierailija
146/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosikkojen kansakunta? Euroviisuedustajista päätellen ei suomalaiset ole tosikkoja.

Hm, osa on aina tosikkoja, osa asiallisia ja osa lapsellisia pellejä. Näkee kyllä monien ilmeistä että välillä Käärijän jatkuva pelleily menee överiksi. Introvertille ekstrovertti on välillä suuri rasite. Onhan ne läpät myös tosi lapsellisia, kuten Loirilla ja kumppaneilla aikoinaan. Meitä on joka junaan ja tuossa käärijässä on ollut monelle sulattelemista ja on edelleenkin. Välillä voisi olla vitsailematta. Itse tykkään kyllä biisistä mutta välillä väsy iskee. Toivottavasti voittaa mutta kävi miten kävi, biisi jää historiaan ja elämään.

Vierailija
147/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kääräri olis esim bulgarialainen niin haukkuisitte sen pystyyn ihan varmasti😅

Vierailija
148/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

homppeli

Vierailija
149/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käärijä olis nainen yläosattomissa niin palstan miehet ylistäisivät haukkujen sijaan.

Ihana Jere😍

Haluan samanlaisen söpön, hassun ja kiltin oman käärijän mun viereen 🥲

Vierailija
150/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai, jos käärijä olis läski ukko, niin täällä kehuttais miten symppis on, mutta kateelliset kilttimiähet narisee, kun käärijä on kuuma 🥵

Vierailija
151/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on hottis. Laittaa itsensä likoon ja tekee tinkimättömästi omaa juttuaan. Samalla pysynyt nöyränä, ehkä liiankin kilttinä. 

Vierailija
152/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääry Eurovision villagessa eilen vetämässä keika 😍

Vierailija
153/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä voittoon

Vierailija
154/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut pystyyn Käärijälle !

Mutta, hän eikä kukaan muukaan todellakaan ole mikään "varma voittaja".

Nyt viimesin tieto Vedonlyönti tilastoista :

Käärijä on laskussa...

Loreen on nousussa..

Veikkaan että Käärijä on KOLMAS.

Ja se ei ole ollenkaan huono sijoitus, vaan tosi hyvä.

Ei siitä mitään "maansurua" tule.

Nyt suomalaiset luovat aivan liikaa paineita Käärijälle.

Raatien pisteiden jälkeen näytetään Yleisön äänet ja se on varmaa jälleen kerran, että YLLÄTYKSIÄ tulee yleisöpisteissä.

Käärijä on hyvällä tuurilla just kolmen parhaan joukossa.

Vierailija
155/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rankka viikko ja paljon pitkii päiviä takan

Mielenkiintona piña colada ja rata

Ilta on vielä nuori ja aikaa kumota

Tää jäinen ulkokuori on aika tuhota

Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku

Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei

En mieti huomista ku tartun tuopista niinku

Haluun olla sekasin ja vapaa huolista niinku

Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tuolissa niinku

Muutama piña colada on jo takana

Silti mul on vielä naamataulu vakava (yeah, yeah, ye-ye-yeah)

Ilta on vielä nuori ja aikaa kumota

Tää jäinen ulkokuori on aika tuhota

Parketti kutsuu mua ku en oo enää lukossa

Niinku cha cha cha mä oon tulossa

Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku

En mieti huomista ku tartun tuopista niinku

Haluun olla sekasin ja vapaa huolista niinku

Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tuolissa niinku vou

Nyt lähden tanssimaan

Niinku cha cha cha

Enkä pelkääkään tätä maailmaa

Niinku cha cha cha

Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Cha, cha, cha, toinen silmä jo karsastaa

Ja puhe sammaltaa ku tää toinen puoli must vallan saa

Cha, cha, cha, en oo arkena tää mies laisinkaan

En oo mut tänään oon se mies, tänään oon se mies

Nyt lähden tanssimaan

Niinku cha cha cha

Enkä pelkääkään tätä maailmaa

Niinku cha cha cha

Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Niinku cha cha cha

Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ahaa

Niinku cha cha cha

Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha

Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha"

>>> Siis te, jotka tätä fanitatte ja puolustatte, niin onko tämän biisin sanoma mielestänne oikeasti pienille lapsille ja teineille sopiva?

Tätä on ainakin meidän tokaluokkalaisen koulussa katsottu ihan oppitunnilla ja opettaja kuulemma myös lauleskellut tätä muuten vain. En tarkoita lastani kuplassa pitää, mutta ei tätä mun mielestä tarvisi koulussa sentään kuunnella... Ei edes ollut kuullut tätä ennenkuin oppitunnilla. Koulussa on kaikenmaailman hyvinvointityöryhmiä, ollaan muka huolissaan nykynuorten mielenterveydestä ja sitten kuitenkin itse luukuttavat tätä lapsille. 

Enkä kai ihan kukkahattutäti ole, meillä kotona kuunnellaan raskasta rockia ja metallia kyllä ja joo, v*tuttaa, että tällaista p*skaa tuputetaan lapsille. :D Uskonnon opetuksen voi kyllä kieltää, tällainenkin pitäisi saada voida kieltää...

Tai voisivatko koulussa tutustuttaa lapset tasapuolisuuden nimissä sitten vaikka myös norjalaiseen "kirkkometallimusiikkiin"? Eikö senkin pitäisi samalla logiikalla olla ok?

Vierailija
156/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>>> Siis te, jotka tätä fanitatte ja puolustatte, niin onko tämän biisin sanoma mielestänne oikeasti pienille lapsille ja teineille sopiva?

Ole ystävällinen ja kerro, mikä se sanoma sun mielestä siis on, niin päästään keskustelussa eteenpäin.

Onko kyse vaikkapa siitä, että monella meistä on sosiaalisia pelkoja, joita jotkut lievittävät viinalla vaikka se on typerää? 

Vierailija
157/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota....mistä päättelet, että Käärijä on homo?

Kysyn tämän ihan yhteiskuntatieteilijän kiinnostuksella. Anna sanan olla vapaa!

Vierailija
158/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole ystävällinen ja kerro, mikä se sanoma sun mielestä siis on, niin päästään keskustelussa eteenpäin.

Onko kyse vaikkapa siitä, että monella meistä on sosiaalisia pelkoja, joita jotkut lievittävät viinalla vaikka se on typerää? 

No eikö se tuossa laula siitä, miten on mm. ollut rankkaa, paljon huolia ym. ja sit se haluaa vetää viinaa kaksin käsin, jotta voi vapautua? Juomalla alkoholia ja olemalla sekaisin, se pystyy vapautumaan ja tanssimaan?

Typeräähän tuollainen on, mutta se se onkin, kun ainakaan itselleni se ei käy tosta biisistä ilmi?

Lapset kun tätä kuuntelee, niin alkoholi saattaa alkaa tuntumaan houkuttelevammalta ja olevan tosi ok, koska Käärijäkin sitä vetää?

Vierailija
159/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin on sosiaalisia pelkoja, ahdistusta ja ocd, mutta suvussa on myös alkoholismia ja alkoholin takia maksakirroosiin kuolleita. Luulen, että heilläkin saattanut olla samanlailla masennusta taustalla.

On hyvä, että sosiaalisista peloista puhutaan, mutta eikö olisikin sitten paljon parempi ja entistä isommalla syyllä, että ei just koko kansalle nyt ihannoitaisi niiden "hoitamista" alkoholilla, vaan siihen etsittäisiin muita tapoja?

Vierailija
160/438 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Käärijä ei voittais, olis silti hienoa jos järjestettäis paluujuhlat silti. On se niin paljon iloa suomalaisille antanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän