Miehen outo käytös. Miksi ei ole enää kiinnostunut?
Olen hiljattain tutustunut mieheen, jonka kanssa klikkasi täydellisesti heti alkuun. Meillä juttu luisti, viestiteltiin yömyöhään, soiteltiin päivittäin. Tavattiinkin muutamasti ja minusta meillä oli upeaa kemiaa, hauskaa yhdessä ja hän sanoi edelliselläkin kerralla, että haluaa nähdä uudestaan. Viikko sitten hänen viestittelynsä sävy muuttui, alkoi puhua vain todella arkipäiväisiä asioita, ei lähde flirttailuun mukaan, leikkimielisyys on kadonnut viesteistä kokonaan. Minä olen ajellut alapääni posliiniksi ja ehdotellut anaaliseksiä. Sanoin, että jos tulisi käymään. Haluaisin pienen pienen vauvan meille. Imisin heti kullia ja pieresin miehen kulliin ja suuhun. Istuisin miehen syliin pylly kohden sen naamaa ja heiluttaisin mun kireetä peppua. Vääntäisin pierua joka työnnöllä kuumassa saunaseksissä. Mikä miehen mielen muutti?
Kommentit (6)
Sä olet niin tylsä, että se kyllästyi suhun. Ei kannata enää yrittää.
Voisin vaikka lyödä vetoa että se jätkä piilottelee ja parantelee nyt jotain sukupuolitautiaan.
Ei muuta kuin laitat sen jätkän tiukkaan kuulusteluun ja sukupuolitautien testeihin!
Hyväuskoisia hörhöjä taas liikkeellä.Hoh hoh hoh hah hah hah haaa...
Varmaan pelimies